2013. május 25.

Chapter 18. - Let it be

Kedves olvasók!
Kicsit későn ugyan, de megérkeztem a mai fejezettel! A nap folyamán rendszereztem az eddig kapott díjaimat, amiket nem tettem ki és ezalatt rájöttem, mennyire is imádom minden olvasómat. Egyszerűen nem győzöm köszönni, hogy vagytok nekem! Lehet, hogy Titeket ez már idegesít, de számomra hihetetlen. Nem titok most már, hogy mindig a 100 feliratkozó volt az álmom. Alapból nem vagyok olyan ember, aki ez alapján folytat és ír egy blogot, hiszen az írás mellett ez egy eltörpülő, semmis dolog, de csak pislogok és nézek. Köszönöm nektek, ha tehetném mindenkinek adnék egy hatalmas puszit és egy ölelést! Thank you so much! Ez a fejezet is hosszabb lett, mind az eddigiek és mivel régen volt Zayn szemszög, kivételesen a Bradford-i fiú nézőpontjából olvashatjátok a dolgokat. A végéért kérem szépen ne tessék megölni, tudom, párszor már rászolgáltam, de egyszerűen ez volt az ötletem és ennél a történetnél igyekszem az első elképzeléseimet követni. Kicsit megismerhetitek Zayn érzéseit, emellett az előbb feltett kérdésekre is választ kaphattok. Apropó, van egy közös tulajdonsága Jade-nek és drága énekesünknek, ami ugyan nem szép tulajdonság, de mindketten előszeretettel gyakorolják. Egy olyan dalt csatoltam ami bár szövegében nem kapcsolódik a történésekhez, mégis most találtam rá és rettentően megtetszett. Számomra teljesen átjön rajta a fejezet hangulata, amolyan keserédes érzést ad. Meg szeretném említeni azt is, hogy a másik blogom a One Love is újra fog indulni, ott is lesz folytatás. Voltak nehéz heteim és elhanyagoltam azt a történetet, de most volt időm és sikerült megírnom a folytatást hozzá. Remélem nem haragudtok és ezután is olvasni fogtok majd. Már régebben mondtam, hogy valószínűleg ismét más külsőbe fogunk bújni, nos már csak a szereplők képei vannak hátra és fel is rakom az új fejlécet mindennel együtt. Elég összefüggéstelen, amit most itt összehordtam, de röviden annyi, hogy köszönöm nektek, és itt szeretnék előre is kellemes jövő hetet kívánni – és persze jó olvasást!
Love, Diana



Never Say Never
Zayn Malik
Csak nézem Őt. Nézem, nézem és nézem. Mikor értetlenkedve megrázom a fejem és visszaalszom jóleső, teljes érzés fog el. S megint azon kapom magam, hogy kémlelem. Teljesen megsemmisülve, bambán meredve simogatom felkarját. Már arra sem emlékszem, mikor éreztem utoljára így. Egyszerűen attól is jobban lettem, ahogy láttam, milyen nyugodtan alszik. Mintha egy angyal lenne. Igazságtalannak tartom, amiért pontosan Ő szenvedett annyit, mikor hihetetlen lelke van. Belefeledkezve arca kémlelésébe azt veszem észre, hogy szuszogása abbamarad, a következő pillanatban pedig találkozom tekintetével.

- Jó reggelt, Jadey! – mosoly szökik arcára.
- Neked is, Zayn. Mennyi az idő?
- Tíz óra van. – azért tudom ennyire pontosan, hiszen azért közbe-közbe én is ránéztem az órára, főleg miután eddig rengetegszer kerestek a fiúk. Tudom, hogy ma este van a koncert és nagy valószínűséggel a fejemet veszik, amiért nem vagyok ott a főpróbán – amit mellesleg nem terveztek előre, ezért ma reggel, egy kósza üzenetnek köszönhetően tudtam róla -, de nem érdekel.
- Úristen! – lehámozza magáról derekán átcsusszanó kezemet és szinte bombaként kipattanva fut a nappali felé. Mickey egeres pólója térdéig ér, én pedig ámulva figyelem minden lépését. Most már nem bánom, hogy tegnap a saját eszemre hallgattam, hiszen akkor nem tartanák most itt. Igazából csak akkor jöttem rá, mennyire fontos is nekem. Egyszerűen hánynom kell már az érzéstől is, hogy esetleg megbocsát Chris-nek és ezért van vele ennyit. De azt, hiszem, erről még beszélni fogunk.

Követve Jade példáját felülök az ágyon, s kabátomért nyúlok. Sietősebbre veszem a figurát, felhúzom az ágy mellett lévő cipőmet is. Rezgő telefonom miatt még egyel nagyobb tempóra kapcsolok, így alig sikerül elcsípnem az éppen reggelijét majszolgató lány mondatait.

- Nem reggelizel? – kérdése hallatán kicsit lelassítok.
- Nem. Sietek a próbára. Este találkozunk. Szeretlek. – lopva adok egy puszit hajára aztán sietve indulok el ismét az ajtó felé.
- Én is.

Az arénába tartó úton nem teszek mást, csak zenét hallgatok és a kormányt ütögetve dúdolom a sorokat. Egyszerűen nem tudom, miért vagyok olyan boldog. Talán mert ennyit vártam erre, vagy mert csak jó érzés, hogy végre, egyszer összejött valami?
Lassan gördülök be az aréna mögött lévő kis udvarra. A lábamon érzem a zsebemben rezgő telefonom minden ütemét. Futva rontok be a hosszú folyosóra. Mindössze pár ember tartózkodik itt, én viszont fejvesztve futok az aréna színpada felé.

Minden tekintet rám szegeződik. Egyenletes levegővétellel próbálom lassítani légzésemet és visszanyerni pulzusomat. Liam és Niall a színpad szélén ülve társalognak, míg Harry éppen kiszúr és az óráját mutogatva, mérgesen mereszti rám szemeit. Louis a színpad közepén fekszik és ha nem tudnám, mennyire bolond, valószínűleg inkább halottnak hinném.
Miután Liam és Niall is érzékeli ittlétemet, felpattannak és besétálnak a hatalmas színpad közepére.

- Késtél! – teremt le Liam, miközben már kabátom nélkül érek fel a színpadra. Nem igazán értem, miért mérges, hiszen olyan sokat nem is késtem. Szívesen elmeséltem volna nekik egyszerre mindent, hiszen rettentő boldog vagyok, de így is ki vannak rám akadva. Sosem voltam hasonló helyzetben, de most csak világgá akartam kürtölni, milyen boldog vagyok, még ha ez másokat zavarna is.

Nem mondanám, hogy az érzéseim lassan változtak Jade-del kapcsolatban. Hiszen akárhányszor visszaemlékszem az elmúlt hónapok kellemes élményeire, Ő valahogy mindig bennük van. Sejtelmem sem volt, hogy ez a lány ilyen fontos lesz nekem. Csak megfogott benne valami, amit miatt minden perc kincs volt, amit vele tölthettem és ahogy megismertem, tisztelni is kezdtem. Csodálatos, hogy milyen erős és hihetetlen nagy szíve van. Szeretem Őt.

Figyelmem el-el kalandozgat a dalok sorai között, így aztán inkább vagyok olyan, mint egy transzban lévő elmebeteg, mint Zayn Malik. Máshol járnak a gondolataim és ezt le sem tudnám tagadni. Ahogy meredek a székek közé, elveszek. Nincs konkrét benne megfogalmazódott esemény vagy dolog, csak meredek.

- Zayn! – meg sem lepődök azon, hogy ismét Louis csapdos előttem. Erőszakosan állítom le kezét, ami közel jár ahhoz, hogy kiverje mindkét szememet.
- Mi van? – förmedek rá.
- Semmi, mindössze csak a Te szólód jön. De ha szeretnéd, ki is léphetsz a koncertből. Figyelj! – fura Louis szájából ilyet hallani, de mondanivalója akkor elveszti súlyosságát, mikor visszafele tartva saját helyéhez egy kisebb táncot lejt. Természetesen mind röhögésben törünk ki. A mosoly máris lehervad az arcomról, mikor kiszúrom a menedzsert. Erőltetett köhögéssel jelzek a többieknek. Másodpercek töredéke alatt válunk az elmebeteg öt tiniből normális emberekké.

A főpróba hangulata fagyos és korántsem hasonlít az eddigi koncertjeink hangulatához. Valamiért úgy érzem, készülőben van a menedzser fejében egy ötlet és az sem tetszik, ahogy méreget.

Mégis mit akar? Egyikőnk sem szerette, ha Ő kémlelt, főleg nem mikor szúrós tekintettel. Csak arra tudok gondolni, hogy ismét kitalált valamit. Mi van, ha drasztikusabb dolgokért is képes, csakhogy lemossuk végre a – szerinte – rosszfiús imidzsemet? Könyörgöm, minden normális ember ezt teszi ennyi idősen. Ne mondja már, hogy őt 19 évesen nem izgatták a csajok, mert hazudna. De végülis sokat köszönhetek neki, még ha számítónak és hidegnek is tartom. Egy, hogy bemutatta nekem Jade-et, akit már lassan egy évvel ezelőtt sem bírtam kiverni a fejemből. Elképesztett a története, s minden tőlem telhetőt megtettem volna, hogy segítsek neki – mégsem tudtam, hiszen a történetén kívül gyakorlatilag nulla volt, amit tudtam róla. Miután láttam, hogy sokat beszélgettek Louis-val rákérdeztem nála a nevére, de nem volt hajlandó válaszolni. Sőt, azt mondta, a jó dolgokhoz idő kell és megéri rájuk várni. Utólag elég misztikus és durva, hogy mennyire igaza lett. Mintha megérezte volna.

A próba végezetével az olasz öltönyös fejes is távozik. Nyugodtan ülök le a nézőtér egyik székére. Mindig szeretem látni, milyen a nézők szemével megélni a koncertet. Nyugodt légköröm azonban nem sokáig maradhat meg, hiszen a négy idióta máris a nyakamba ugrik és őrült módjára kezd faggatózni.

Azt sem tudják, hogy kiabálják túl egymás, amíg én egy ’idióták vagytok’ mosollyal nézem végig veszekedésüket. Mire lenyugodnak az én kedvem megy el a meséléstől, Ők azonban kitartóak.

- Na, mesélj már! – mondanom sem kell, hogy ismét Lou az, aki a legerőszakosabb Utálom, hogy Ő sosem árul el semmit az Eleanor-ral való kapcsolatából, de másokat faggatni nagyon tud. Ez így nem oké.
- Ti most összejöttetek? – teszi fel a legkézenfekvőbb kérdést göndör barátunk, aki állát támasztva, majd’ meghalva a kíváncsiságtól figyel az előttem lévő székből.
- Valami olyasmi. – igazán nem akarom ezt a fiúk orrára kötni, hiszen pontosan tisztában vagyok vele, hogy éjjel-nappal ezzel fognak piszkálni. Bár, eddig is folyamatosan ezt tették.

Váratlan reakciókat kapok, hiszen a már mindennapos ide-oda ugrálás és kiabálás után elég nyugodtan fogadják a hírt. Bár azért Niall-en látom, hogy feldobja a dolog. Ő segített mindenben és fele sem jött volna össze a dolgoknak, ha nincs. Nem is tudom, hogyan háláljam meg neki, de van pár ötletem.

A váratlan reakciókat kérdések hada váltja fel. Készségesen válaszolok mindenre, bár kezd idegesíteni. Észre sem vesszük, de elrepül az idő, és azon kapjuk magunkat, hogy egy óra van a koncert kezdéséig. A show összes szereplője megérkezett már, futva indulunk el az öltözőkbe. A stylist, Lou arckifejezése elárulja, mennyire mérges amiért késtünk, de Harry leinti egy ’ne is mond semmit’ kéztartással.

Az egyébként sokáig húzódó sminkelést és öltözést hamar letudjuk. Mindig is idegesített a smink, hiába volt egy leheletnyi rajtunk. Idegesített, mert nem ismerek egyetlen fiút sem, aki sminkelné magát, de a menedzser és Lou szerint ez muszáj, ha jól akarunk kinézni. Ez is a körénk épített stabil gépezet része.

Amíg a többiek a hangszálukat melegítik én és Harry a táncosok keresésére indulunk. Belőlem mindent kiszedtek a fiúk, Harry-ből viszont egyetlen hang sem jön ki. Hiába kérdezgetem Angel-ről és arról, mi folyik köztük, nem hajlandó válaszolni. Idegesnek tűnik. Olyan ember, aki nehezen vallja be az érzéseit és próbálja mindenki előtt tagadni, na de ez azért még tőle is hatalmas túlzás.

Pár lány sürgés-forgásába csöppenünk. Fel sem fogom, ki megy éppen el előttem, de máris jön valaki más. A hatalmas tükrökkel borított fal előtt legalább öt lány sorakozik és egymásnak segítenek. Annyira aranyosak, mikor ilyenek, attól viszont kiakadok, ha két lány veszekedik. Sosem szerettem, ha az emberek összevesznek, szerintem az pedig kiábrándító, ha két lány üvölti le egymás fejét.

Természetesen elsőre Jade keresésébe kezdek. Szemem sarkából kiszúrom, ahogy Harry lassan lépked Angel felé. Látszólag is feszült köztük a hangulat, de szerintem Harry szereti Őt. Csak valami közéjük állt.

Nem kell sok idő, mire megpillantom Jadey-t, aki éppen a tükör előtt majszolgatja szendvicsét. A többi, sürgő-forgó lánnyal ellentétben teljesen nyugodtan ül és bámulja magát a tükörbe. Élvezet volt kiválasztani a lányok fellépőruháját, hiszen miután ez a becses feladat ránk maradt próbáltunk olyan ruha-összeállítást választani, ami minél többet mutat. Kicsit messzire mentünk az extra-rövid nadrág és melltartó párosítással, de Lou segítségével találtunk valami olyat, ami a jó ízlés határán belül van, mégis azért feldobja a lent működő kis szerszámunkat. Hiába, fiúból vagyunk és ez már ösztönösen jön belőlünk.

Aztán végül beláttuk, hogy a tervünk elég beteg dolog lenne, így maradtunk a kis hasat mutogató pólónál és egy egyszerű nadrágnál. Nem is értem, miért volt ez akkor olyan fontos, hiszen elvégre nem mi fogjuk viselni a ruhákat.

- Jó étvágyat! – huppanok le a Jade mellett kihelyezett székre. Nem akarok úgy viselkedni, mintha házasok lennénk, éppen ezért nem akarom Őt a nap minden szakaszában ölelgetni.
- Köszönöm. – morogja el két harapás között. A sminkasztalt kopogató kezén látom, ideges.
- Nem tudod, mi van Harry-vel és Angel-el? – nézek az említett felek irányába. Jade és Angel annyira jóba vannak és ahogy ismerem a szőke lányt, Ő talán picit beszédesebb mint a göndör barátunk.
- Nem. Angel eléggé szótlan mostanság, pedig látom rajta, hogy kedveli Harry-t. Lehet, hogy csak fél. – érdekes, hiszen Ő is pont ugyanebben a helyzetben volt. Kívülállóként nehéz megérteni más félelmét, de mindig próbálom gyengéden és lazán fogadni a kiborulásait és megérteni, miért is ennyire félénk. Biztosan van rá oka, hiszen az ember csak úgy nem fél a szerelemtől. Persze, ott volt az a Chris-es ügy, amit le akar zárni, mégis mostanában mintha minden fontosabb lett volna neki, mint én. Rosszul is esett, de pont emiatt a félelme miatt nem mertem neki szólni.
- Figyu Zayn, kérhetek valamit? – hangja szégyenlősen, félénken cseng. Kíváncsian tekintek rá. – Van egy lány a csapatban, Darcy, aki nagyon kedvel téged. Nem beszélgetnél vele egy kicsit? Biztos sokat jelentene neki. Addig én elmegyek és kutakodok Angel és Harry után. – válaszomat meg sem várja, fel is pattan és el is tűnik látókörömből.

Nem igazán tudom a táncosok nevét így nehéz dolgom van, de szerencsére valaki útbaigazít. Darcy nagyon aranyos lány és majdnem elájul minden egyes percben, amit vele töltök. Nem sokat beszélgetünk, hiszen hamarosan kezdődik a koncert és vissza kéne érnünk a csapat másik feléhez. Mellesleg a hangszálainkat kéne melegítenünk jelenleg, de valljuk be, ez a kevésbé fontos.

Mivel Harry-t nem találom, ezért gyors integetéssel búcsúzok a lányoktól. Lopva adok Jade-nek egy puszit, aztán távozom is. Egyre gyorsabban szelem a folyosó métereit. Körülöttem rengetegen futkoznak, nyakukban lógó kártyájuk jelzi, Ők is a csapat része. Napokkal ezelőtt nagyon izgultam a turné első állomása miatt, hiszen tavaly volt utoljára ekkora szabású koncertkörút, és ráadásul ez hosszabb is lesz, mint az Up All Night lemez showja. Az izgalmam kezd előjönni, azért annyi biztos, hogy a jó kedvemet egy darabig semmi sem ronthatja el. Bátran mondhatom, mindenem megvan, amire vágytam és ennél boldogabb régen voltam.

Már majdnem visszaérek a többiekhez, mikor hangokat hallok kiszűrődni az egyik ajtó mögül. Körülnézek, s mikor látom, senki sincs a folyosó ezen részén kíváncsian tapadok az ajtóra. Tudom, tudom, nem szép dolog hallgatózni, de a beszélgetés Harry hangjával kezd érdekesebbé válni. Foszlányokat hallok ki, de mintha egy perc alatt két oktávval magasabbra kúszna a bent lévők hangja.

- Szét kell szakítania Őket. Két párt nem tűrünk meg egyszerre a bandán belül, ezt Ön is tudja. Ha ennyire kedveli Miss White-ot, tegyen érte. Sajnálom, de ez nem hozható párhuzamba a tervünkkel. Avassa be Mr. Malik-ot is, vagy tegye titokban, nem érdekel, de arról szó sem lehet, hogy két új pár legyen. Az pedig felháborító, hogy a Mr. Malik hírnevét helyrehozó tervünkből ez lett. Szerelem, mi? Rendezze el Styles, így is, úgy is repülni fog az egyik páros. Vagy az egyik táncos lány. - tisztán hallom a menedzser hangját. Először nem értem, miről beszél, aztán összerakom a hallottakat. A vér is megfagy bennem, pulzusom az egekbe emelkedik. Ha most lebukok, tuti, hogy alapos leszidást kapok ez valamilyen szinten mégis hajt. Így hát figyelmesen visszahelyezem a fülem a barna, fából készült ajtóra.

- Rendben, elintézem, hogy Jade és Zayn szakítsanak. – állam a földdel kerül egyenlő magasságba Harry ezen mondatát hallva. Próbálom összekaparászni magam, de sokkot kapok. Pont Harry az, aki erre képes lenne?
- Úgy legyen! – menedzserünk hangja mellé annak asszisztense is társul. Olyan, mintha emberek százai kiáltották volna el ezt a két szót. Hidegen, jéggé fagyva állok a szoba előtt. Egészen addig, míg ki nem nyílik az ajtó és szembe nem találom magam egy zöld szempárral.

- Zayn, te meg mit keresel itt?

21 megjegyzés:

  1. Kedves Diana!

    Rég jelentkeztem, gondoltam ideje lesz újra életjelet adnom magamról, hiszen továbbra is töretlen kíváncsisággal olvasom minden fejezeted.

    Annyira örültem, hogy Jade és Zayn között rendeződtek a dolgok, hogy együtt vannak, de erre BUMM! Hogy lehet ennyire szemét a menedzser?! Megrugdalom! És Harry? Ugye nem tenné meg? Ugye csak félreértés?:( Gondolom majd ez is kiderül, szóval nem várok választ, kivárom a továbbiakat.:3

    "lent működő kis szerszámunkat" ezen jót mosolyogtam és teljesen igaz, azért mégis csak fiúból vannak.:"D

    Xoxo.Bri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bri.!
      Mindig jól esnek a szavaid, hiszen rettentően felnézek rád mind íróként, mind emberként. Hihetetlennek tartalak téged és az összes általad kreált történeted is és nagyon sikerült feldobnod a napom! :)
      Általában az életben is így van, hiszen amint rendeződik valami és végre azt mondod, minden tökéletes akkor jön a nagy bumm. Nálam legalábbis így szokott lenni és az életnek ezt a tulajdonságát csempésztem bele a fejezetbe is. Legyen titok, mi lesz Harry kifogása és megtenné-e, annyit elárulok, hogy sokszor félreismerünk valakit, még ha az a valaki a legjobb barátunk is.

      Na, ezt az egy mondatot nem hagyhattam ki, amint kitaláltam le is írtam. Örülök, hogy tetszett!
      Köszönöm, hogy írtál, igazán sokat jelent!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Kedves Diana!

    Végig olvastam már, sajnálom, hogy csak most írok megjegyzést!
    Nagyon jó rész lett.
    Ebben volt vicces jelenet. Nagyon tetszett az is. És volt benne szerelmes is. Szóval még egy jó pont.
    Akkor itt a vége. A beszélgetés a menedzser és Harry között. Az a férfi eléggé aljas. Nem értem miért kell szétválasztani a szerelmeseket? És az hogy Zayn hallotta egyre jobban fokozza. Majd mikor Harry kijön és meglátja, az már a csúcsa az egésznek.
    Már nagyon várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi gond, örülök, hogy elolvastad a fejezetet, hiszen nekem ez is sokat jelent!
      Ezzel a fejezettel vagyok úgy, hogy elégedettnek érzem magam. Tényleg volt benne vicc, szerelem és a vége olyan keserédes érzést adott az egésznek.
      Igyekszem a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Ááááá te aztán idegtépően tudod abba hagyni a részt ;) Nagyon tetszett. Örülök Zayn-nek és Jade-nek és remélem Zayn nem hagyja hogy szetvalasszak őket. Ezt annyi féle képpen lehet folytatni, hogy nem tudom kitalálni mi lesz :) ez ritka :D huuu alig varom a kövit :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen-igen, mindig igyekszem idegtépő lenni, rossz szokás :D Pont ez volt a cél, hogy ne találjátok ki, mi lesz. Általában próbálok a legvalószínűbb variációtól teljesen különbözőt írni, meglátjuk sikerülni fog-e majd.
      Sietek!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Drága Shawty ♥!

    Elnézésed kérem, hogy ilyen kései órában tolom ide a pofámat :$ Előbb is akartam volna írni, de a Stay with Me folytatását írtam és az kicsit elhúzódott :$

    Imádtam ♥! Egyet kell értenem az előttem szólókkal, nagyon de nagy jó volt, hogy Jadey és Zayn végre rendezték a kapcsolatukat :) Élvezet volt egy fiú szemszögéből mindezt olvasni, varázslatosan jól megoldatottad, Shawty ♥! ;) A végével rohadtul nem értettem egyet! :@ Mi az, hogy Harry intézkedik majd, és szétválasztja Jadey-t meg Zayn-t? :O A drága menedzser meg boldogan segít neki...na persze! :@@ Na, most jól kicsináltál agyilag :"DD Várhatok jövő szombatig, hogy mi történik...áhh, meg fogok addig őrülni!

    Tűkön ülve várom a folytatást, itt és a One Love-n is ♥! További szép hétvégét, a jövőhéthez pedig sok sikert kívánok ♥!

    U.i.: van új fejezet a Stay with Me-n ;)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      A Shawty-ról jutott eszembe, hogy ma felteszem – nagy-nagy szünet után, amiért szégyellem is a pofám – a One Love folytatását!

      Köszönöm! Meggyűlt a bajom a fiú szemszöggel, főleg hogy estefele írtam. Próbáltam igazodni a szerephez, de emellett hitelesen leírni, amit Zayn érez. Nem tudom, mennyire sikerült, döntsétek el ti! :) Harry, Harry, vele még vannak terveim, nem árulhatok el semmit, próbállak meglepni titeket.

      Igyekszem nagyon sietni a folytatással, a One Love-ra pedig ma érkezem majd!
      Megyek is olvasni hozzád!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Szia Diana! Itt egy díj tőlem neked!
    http://moments-in-time1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ki is tettem, köszönöm neked! :)
      Love, Diana

      Törlés
  6. Drága Diana!

    Kezdjük azzal, hogy megint fantasztikus lett a rész! Örültem mikor megláttamm hogy Zayn szemszögédől írtad a rész. Nagyon aranyos ahogy Zayn Jaderől álmodozik a próba alatt. Viszont nekem nagyon nem tetszett ahogy a menedzser szemlélte őket de erre a végén meg tudhattam a választ és meg kell hagyjam nagyon felháborodtam. Arról nem is beszélve, hogy Hazza is benne van abban, hogy elválassza őket! Hogy tehetnek ilyet? Miért ne lehetne 2 boldog és új pár a bandában egyszerre? Nekik elvileg nem az a jó ha boldogok a srácok?
    Remélem hamarosan tisztázódni fognak a dolgok és azt is, hogy Harry valami jó okot fog kitalálni arra, hogy miért ment bele abba hogy szétszakítsa Jadet és Zaynt!
    Amint tudod hozz új részt!

    Ölel, Jordi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm neked, igazán jól esik ilyet olvasni :) Próbáltam hű maradni Zayn szerepéhez, de egy kicsit belecsempészni abból is, mit érez. Ez volt a végigvezetett mézesmadzag és ha Zayn nem hallja, talán ki sem derül. Na de majd meglátjuk, mi lesz Harry kifogása és hogyan lesz ezután. A menedzsment pedig..külön tészta.
      Sietek az új fejezettel!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Drága blogíró barátnőm!

    Végre Zayn szemszögéből olvashattam, amiért külön köszönet, ja és az extra hosszú részért! Aztán ott van a dal, ami pár évvel ezelőtt a kedvencem volt....de már rég nem hallottam - pedig nagyon szeretem - csak érdekes emlékeim vannak róla, és egy olyan ember jut róla eszembe, akivel már nem tartom a kapcsoaltot, na de ez van. Nem is sejthetted hogy ezzel mit indítottál be nálam.. xD Na de vissza is a részhez mert nagyon elkanyarodtam, annyira jó volt olvasni Zayn részeit, a boldogságukat, de TE ilyen hamar véget vetsz ennek?? Aww miért? És ráadásul Harry lesz az ünnepróntó. :'( Ez nagyon fáj nekem....

    Puszil, Dodóka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!♥
      Régen volt Zaynie – ó, mennyire édes ez a név – szemszög, ideje volt. Mostanában hosszabb fejezeteket hozok, ezen igyekszem nem változtatni, sőt ha lehet még hosszabbakat írni. A dalra most találtam rá, de nagyon megtetszett. Nem akartam érzelmi viharokat indítani, elnézést, ha ez sikerült. Számomra is vannak olyan dalok, amik akaratlanul is, de megbőgetnek. Ilyen például a blog címadója, azaz a Be Alright.
      Harryről ne ítélkezzünk előre, lesznek itt még dolgok és titkok..
      Love, Diana

      Törlés
  8. Drága Diana!
    Fenomenális rész lett ez is!! Nagyon örültem, hogy Zayn szemszögéből láthattuk a dolgokat. Tetszett, hogy Jade-ről szól minden a gondolata. Igazán aranyos páros! Felháborodtam a menedzser döntésén, mégis hogy képzelte ezt?? Hazza kiverte nálam a biztosítékot.. Nem tudom elhinni, hogy belement ebbe.. Nagyon felcsigáztál, csak így tovább és gyorsan a kövit!! :)
    Puszil, ~fruu. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :) Ezzel próbáltam érzékeltetni, hogy Zayn szereti Jadey-t, ha ez még nem esett volna le valakinek. Harry-vel még számolnak, azt hiszem ezzel jó nagy lavinát indított el a történet szempontjából. Nem is tudja, mekkorát.
      Sietek!
      Love, Diana

      Törlés
  9. Ez nagyon jó,mikor jön a kövi??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm és szombat délután jön a következő!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Csak szombaton nem lehetne hamarabb mert nagyon kíváncsi vagyok!?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát sajnos nem jött össze hamarabb, de pár perc és publikálom is a folytatást!
      Love, Diana

      Törlés
  11. Kedves Diana!
    Nagyon tetszik ahogyan írsz.Várom a következő részt. :)
    Azt szeretném kérdezni (ne haragudj), hogy fejlécet hol lehet tőled kérni? :$
    Kérlek itt válaszolj mert lehet hogy nem látom meg (persze csak hogy ha van ilyen fiókod): https://www.facebook.com/kata.dobos1?ref=tn_tnmn
    Kata xx

    VálaszTörlés