2013. május 11.

Chapter 16. - Damn it

Kedves olvasók!
Igazából fogalmam sincs, hogy köszönjem meg nektek, miféleképpen, hiszen eddig tizenhét bejegyzésen keresztül köszöngettem és már nem találok más módot. Ez nem is baj, hisz annyi mindent kapok tőletek és nélkületek, drága olvasók nélkül biztosan nem tartanék itt. Rég feladtam volna az írást, mert ugye sosem bíztam magamban. Nem tudom, mit mondjak, köszönöm nektek! 94 feliratkozó! Szerintetek össze tudjuk hozni együtt a százat? Hajrá! S bár gondolom ti nagyon szuper folytatásra számítottatok a csók után, számomra ez nem lett az. Délután írtam meg a fejezet második részét és kicsit sem vagyok vele elégedett. Többször megrekedtem mind a mostani, mind a következőkben érkező fejezetek kapcsán, de szerencsére sikerült kigondolnom a folytatást, így újult erővel ülök neki az írásnak. Miközben az angol vizsgámra készültem ezen kattogott az agyam, de semmi sem jött. Biztosan untatlak titeket így szombat este környékén, ezért igyekszem rövidre fogni. Ahogy már említettem, nem vagyok elégedett ezzel az irományommal, ettől függetlenül azonban remélem nektek tetszeni fog. Elfogadok mind pozitív, mind negatív kritikát! Sok minden nem történik ebben a fejezetben, inkább az érzésekre és vallomásokra alapoztam az írásakor. A dal a Change My Mind, mely nekem személyes kedvencem és szerintem tökéletesen illik Jade jelenlegi érzéseire. Tervezek a jövő hét folyamán egy kisebb átalakítást a blogon, nem tudom, ebből mennyi fog sikerülni, de ne lepődjetek meg ha egy kis változást tapasztaltok. Mit is mondhatnék még? Köszönöm a díjakat, az érkezett hét kommentet és a sok-sok szeretetet, amit kapok! Kellemes olvasást kívánok nektek, remélem csodás hetetek volt!
Love, Diana



Change My Mind
2013. február 23.
A napok megszámlálhatatlanul gyorsan teltek, s ezen az sem segített, hogy szinte minden percemet a próbateremben töltöttem. Az ember azt hinné, a turnén lehet kifáradni igazán, de én már most hulla vagyok. Különösen zavar, hogy a biciklis délután óta egyetlen szót sem váltottam Zayn-nel és akárhányszor próbálok vele beszélni elfut és leráz. Kicsit rosszul esik. Na jó, nagyon rosszul esik. De fogalmam sincs, mit tegyek, mert szinte lehetetlennek tűnik, hogy akár egy szót is váltsunk. Ennek nem így kéne lennie, bennem nem így volt eltervezve. De valljuk be, kezdek hozzászokni, hogy mostanság semmi sem úgy sül el, ahogy tervezem. Pozitív és negatív értelemben is.

Ma van az utolsó főpróba a hétvégi koncert előtt. Mindenki izgatott, hiszen ez az eddigi leghosszabb turné amin mind mi, mind a fiúk részt vesznek és mellesleg az O2 arénában kezdődik, ami az egyik leghatalmasabb aréna a világon. Ha valaki hibázik, azonnal látszik és akár egy rossz lépés is felboríthatja az egyébként tökéletesen felépített gépezetet.
Különleges alkalom a mostani, hiszen nekünk kivételesen nem kell a próbateremben izzadni, hanem megnézhetjük és csodálhatjuk az első sorból a banda főpróbáját. Ilyenkor általában normálisan, komolyan eléneklik a dalokat, de Őket ismerve a koncerten ha kell, akár egymás nadrágját is letépik majd, csakhogy szórakoztassák a közönséget.

Testemet az Over Again lassú ütemei járják át. Bár korántsem vagyok nagy rajongó, s a tánctársaimmal ellentétben nem pisilek majdnem a székembe, azért ismerem pár dalukat. Ha már egyszer a világ egyik leghíresebb bandájáról van szó, lehetetlen nem ismerni egy-két nótát tőlük. Magamban még dúdolom is a sorokat, de nem akarok hangosan énekelni. Nem akarom, hogy lássák a többiek, hogy tudom a dalt, mert hetekig ezzel piszkálnának. Az éneklés nagyon jól megy a srácoknak. A három perces dal alatt azon vagyok, hogy akár egy pici kis szemkontaktust is kialakítsak Zayn-nel, de ez lehetetlennek bizonyul. A saját szólója alatt is a padlót kémleli. Kellemetlenül érzem magam. Angel-re nézek, aki halál nyugodt és mikor elkapja pillantásomat halkan odasúg egy ’Nyugi’-t. Beszélni könnyű!

Idegesen kapok zsebemhez, melyben telefonom rezeg eszeveszetten. Jól is jön ez a gesztus, hiszen egy dal van hátra és kicsit kínossá vált Zayn-t bámulni. Mielőtt megnyitnám a beérkezett üzenetemet, felnézek a színpadra. Az énekes gyorsan elkapja a pillantását, mintha nem látott volna. Nem törődést tettetve rázom meg a fejem, majd fordulok ismét a telefon felé. A kijelzőn Chris neve villog. Nem meglepő, hiszen az elmúlt napban rengeteg üzenetet kaptam tőle. Szeretné, ha ismét összebarátkoznánk és mivel péntek délután meccse lesz, gondolom engem is el akar rángatni. Szívesen elmennék, hiszen bármennyire is fáj nekem Őt látni, titkon azért büszke is vagyok rá. Annyit küzdött az álmaiért és lehet, hogy velem nem bánt jól, de álmai beteljesülését mindenki megérdemli.

Nem tévedek, az üzenet ismét ilyesmi tartalmú. Meg sem gondolom a dolgot, kérdésére igennel válaszolok. Fáradt vagyok, nem akarok próbálni és abból is elegem van, hogy macska-egér játékot kell játszanom egy olyasvalakivel, akiről tudom, az én szintemen jóval magasabban áll. Sosem szerettem, ha húzták az agyam, de kezdek kiakadni.

Sejtelmem sincs, mit kéne tennem. Úgy érzem, túl félvállról veszem a dolgot, de ha komolyan gondolom, akkor pedig az a baj. Lehet, hogy adni kéne ennek az egésznek egy esélyt? Végülis, egy focimeccsről van szó, emberek ezreivel.

Az Irresistible ütemeivel zárul le a főpróba. Akár London másik felében is hallani lehet, mekkorát sóhajt mind az öt srác. Liam egyszerre ráugrik a göndör Harry-re, akiről Louis próbálja leszedni Őt. Niall a lányokhoz fut, így csak páran maradnak mellettem. Elmélyedve olvasom el újra, s újra az üzenetet, amit Chris-től kaptam. Pár percre elfeledkezek a turnéról és mindenről, ami előttem áll, s hirtelen ez lesz a nagy dilemmám.

- Spuri! – nem tudom mire vélni a lányok hirtelen eliszkolását, de mire egy szót is kinyöghetnék, máris társaságom akad. Hidegen bámulok magam elé. Nem akarom ezt az álcát játszani, de nagyon bánt, hogy ilyen távolságtartó lett velem. Hiszen Ő csókolt meg, és ez nem az első eset volt. Akkor meg mi a gond?
Kezdek valami furcsát érzékelni mindenemben. Félek bevallani, s valószínű, hogy hamar nem is fogom, de kedvelem Őt. Talán jobban is, mint kéne. Megbízom benne és biztonságban érzem magam. Neki köszönhetem, hogy ha véglegesen nem is, félig-meddig sikerült felállnom és túllépnem a dolgokon. Persze, vannak olyan napjaim, amikor csak a negatívat látom mindenben, de ez normális. Egyszerűen félek, de ezzel egy időben mindenem remeg, az agyam pedig azt kiabálja, cselekedjek, változtassak.

Lehet, hogy az élet ezzel a fiúval akar elém tolni egy esélyt? Fel sem fogtam az együtt töltött idő alatt, hogy mennyire megkönnyebbültem. Újra szabadnak érzem magam. Végre valaki megért, valaki mellettem van és bíztat. Sajnos az a baj, hogy a félelmet rettentően nehéz legyőzni. De azzal, hogy félek, Ő is tisztában van. Akkor meg miért játsszuk ezt a játékot?

- Tetszett a próba? – kis meglepettség ül arcomra. Meglepődök, mert végre hozzám szól és nem menekül, viszont értetlenül is állok a dolog előtt. Hidegen kapom el a pillantásomat, válaszra nem méltatva kérdését. Sosem játszok ilyet, de úgy érzem, a mostani esetben jogos a duzzogásom. Elvégre én mindössze tisztázni akartam a helyzetet, de neki minden fontosabb volt akkor, mint én. – Aha, szóval most nem szólsz hozzám? – mérgesen s hűvösen nézek bele barna szemeibe. Látom rajta, hogy nem tetszik neki. – Jade, ne játssz! Mi bajod van? – mint egy ártatlan bárányka, úgy néz rám.

- Mi bajom van? – hangom feljebb csúszik a kelleténél, így gyorsan váltok vissza eredeti hangszínemre. – Az a bajom, hogy rettentően bánt, hogy beszélni akarok veled, de neked minden fontosabb. Nem akarom, hogy minden percedet velem töltsd, de azt hiszem, van mit megbeszélnünk. – lágyan célozgatok a történtekre. Egy csókot meg is értek, de kettőt már nem. Lehet, hogy túlreagálom a dolgot, de szerintem ez helyes így.
- Sajnálom, csak… - idegesen keresi a szavakat. – Össze kellett szednem magam. Rájönnöm, mit érzek két dolog közül. Tudod, vagy kedvelsz valakit vagy szereted. – meglepően őszintévé válik. A háttérben közben kiszúrom a lányok távolodó alakját és velük Niall-t is. A stadion másik felében már csak Liam és Harry beszélget. Talán ezért a nagy közvetlenség? Talán Ő is éppen ugyanúgy fél, mint én?
- A kettő nem ugyan az. – mondom ki, amit eddig is tudtunk mindketten. – Én nem akartalak letámadni, csak rosszul esett, hogy nem figyelsz rám. Én sem tudom, mit is érzek most és hogy is vagyok, de szeretném tisztázni.

- Jaj Jade, semmi baj. – karjait körém fonja. Szorosan bújok hozzá és fúrom fejemet nyakhajlatába. – Egyáltalán nem támadtál le és igazad van, nekem kellett volna időt szakítanom rád. – pillanatnyi rossz érzés fog el, mikor elválik tőlem. Tényleg pillanatnyi, hiszen hamar el is múlik. Nagy levegőt veszek, s úgy döntök, témát váltok. Nem merem neki bevallani az érzéseimet, magamnak sem.
- Pénteken lesz egy focimeccs. Nem jönnél el velem? – figyelek arra, nehogy kiejtsem Chris nevét. Nem akarok még egy kiborulást a részéről, az jobban összezavarna.
- De szívesen. – villantja meg tökéletesen fehér mosolyát. – Ki játszik?
- Hát azt nem tudom, de Chris ott lesz. – gondolatban szám elé kapom kezem. Valójában fogalmam sincs, ki játszik, mit mondhattam volna? Sosem voltam focirajongó, ezt Chris sem díjazta. Most sem változtam, csak látni szeretném hova jutott. Hiszen életem nagy részét neki szenteltem, s ezután is jelent nekem annyit, hogy elmenjek a meccsére. S az pedig, hogy ilyen gyorsan el is kotyogtam a dolgot…

Zayn fehér mosolya egyszerre lehervad. Nem tudnám pontosan megfogalmazni, mi is ül az arcán. Düh, méreg, szenvedély. Féltékenység?

- Chris? – nem törődve a rajtunk kívül itt lévőkkel emeli fel hangját. Pislogva figyelem, ahogy határozottan felkel. Szemeivel szinte gyilkolni is tudna, ez megijeszt. – Miért futsz még mindig utána? Azt hittem múltkor lezártuk ezt a dolgot! Jade nem látod, hogy csak arra kellesz neki? Te hülye még be is dőlsz! – múltkor azt hittem, ennél mérgesebben nem fogom látni. Tévedtem! De mekkorát! Szemei sziporkáznak, kezeivel ide-oda hadonászik, mintha keresné, mit üssön meg.
- Zayn! Mi a bajod? – értetlenül állok az énekes kirohanása előtt. Tekintetét rám emeli. Nem bírom állni szigorú arcát.
- Mi a bajom? – felismerhető akcentusa tökéletesen tagolja a három szócskából álló mondatot. Látszólag sikerül ennél is jobban felhúznom. – Az a bajom, hogy olyan után futsz, aki nem szeret, miközben nem veszed észre, hogy az orrod előtt áll valaki, aki akár ölni is tudna csak azért, hogy a Chris-re szentelt figyelmed felét is megkaphassa.
- Miről beszélsz? – nem akarom ennél is jobban felbőszíteni, mégis ez a mondat rettentően kikívánkozik belőlem.
- A francba is, nem veszed észre? Szeretlek Jade! – Úristen! Ez az első dolog, ami eszembe jut, miközben szó szerint tátott szájjal csodálkozom. Zayn lehatja fejét. Bár lehetetlennek bizonyul levennem róla tekintetem, biztosra veszem Liam és Harry minket bámulnak. Hiszen szinte üvöltött velem.

Félig sokkos állapotban meredek rá. Ilyen nincs, ez nem történhet meg – ismétlem a szavakat magamban. A legrosszabb, hogy sok dologra rájöttem e szó hallatán. Ha Ő tényleg így érez, mi van, ha én is? Neki legalább volt bátorsága kimondani. De ez nem lehet. Nem szerethet! Hiszen Ő híres, bárkit megkaphat, amíg én csak egy táncos vagyok. Sosem voltam híres a fiúk körében és ez..
Ilyen nincs.

- Most boldog vagy? – több szóra nincs is szükség, egyszerre visszatérek a valóságba. Hevesen kapok Zayn után, kevés sikerrel. Futva indulok utána, s közben találkozok Harry és Liam értetlen pillantásával. Ha Ők nem értik a helyzetet, nekem kéne? Elveszettnek érzem magam. Tisztán akarok látni. Sosem számítottam arra, hogy valakitől hallani fogom akár egyszer is ezt a szót. Egyszer hallottam őszintén egy fiútól, s Ő is rendesen összezavart. Félek. Félek a helyzettől. Jelenleg is zavart vagyok, minden a nyakamba szakadt. Először a turné, aztán Chris most Zayn. Mi jöhet még?
- Zayn! Állj már meg! – reménytelenül taposom a folyosó métereit akár alakja, akár tekintete után kutatva. Másodpercekkel később felbukkan. Tekintetünk találkozik, s egy percre megfagy a levegő. Én ezt érzem. Szinte jéggé fagy a tér közöttünk. Míg Ő közömbös és látszólag megbánta, amit mondott én értetlen vagyok, csillogó szemekkel kémlelve Őt. Lassan szedem lépteimet felé, s mikor látom, egyhelyben állva figyel kicsit gyorsabbra veszem a tempót. – Mi van veled?
-Sajnálom. Nem gondoltam komolyan. – ezt hallva pillanatokra lesütöm a szemem. Hihetetlennek érzem ezt az egészet. Nem akarom, hogy kimondja még egyszer, hiszen ettől félek a legjobban, mégis rosszul esik, hogy tulajdonképpen visszavonja. – Sosem kiabálok, próbálom magamban tartani a problémákat. Fogalmam sincs, mi ütött belém. – lazán, a falnak támaszkodva fejezi be monológját.
- Az ember ilyet nem mond csak úgy. – miért is tagadom, csalódott vagyok. Nem értem ezt az egészet. Megint egy játék?
- Tudom.

Halkan sóhajtok. Ha most le kéne írnom mi zajlik bennem egy szót használnék: háború. Vihar és háború egyben. Másoknak talán nehéz érteni, miért félek és tartózkodok. Csalódtam, hiszen akit a legjobban szerettem és aki életem fontos része volt bántott. Pont Ő éreztette velem azt, hogy nincs értelme itt lennem és mindenért én vagyok a hibás. Sosem beszéltem senkinek sem róla, de akárhányszor kimondtam a ’szeretlek’ szót szívesen vissza is szívtam volna. Mindig elrejtettem az érzéseimet, ritkán nyíltam meg, viszont ha ideje volt kiadtam magamból a dolgokat. Most pedig.. Elveszettség. Ez jellemez.

A legrosszabb, hogy a történtek után nem szívesen osztom meg valakivel mit érzek. Félek, hogy bele fogok teljesen habarodni ebbe a srácba. Annyira nem vagyunk egy súlycsoportban, s ezt most kezdem felfogni igazán. Félek, ha kimondom, hogy én is szeretem – márpedig egyre több kis szegletem suttogja ezt – elveszítem. Megint csalódok, megint összetörök. És biztosra veszem, hogy több esélyt nem fogok kapni.
Nem lesz senki, aki össze fog rakni.

Az Ő példáját követve dőlök neki a falnak. Mi van velem? Régen megfontolt voltam, bár érzéseim terén akkor is hatalmas vihar dúlt bennem. Most inkább elveszett vagyok. Nagyon elveszett.

- Elmegyek veled a meccsre. – hangja sem tud izgatni már. Bámulok ki a fejemből, miközben agyam üres. Semmi gondolat nincs benne. A szívem nehéz. – Nem bírom azt a Chris gyereket. – ismét egy nagy sóhaj tölti be a teret, ismét az én részemről. Miért kell ennél is jobban összezavarnia?
- Zayn. – hangsúlyom meglehetősen nagy, ezzel él is kerül a fiú nevébe. A stadion üres folyosóját most az én gyenge, vékony hangszálaimból kiáramló hangok töltik meg. – Kérlek, döntsd el, hogy érzel. Én eldöntöttem. Én tudom. Nem akarom, hogy játssz velem, hiszen Te vagy az egyik olyan ember, aki tisztában van mennyi mindenen mentem keresztül. Kérlek dönts. Csak azért ne gyere el a meccsre, hogy Chris-től védj. Legyen jelentősége. Hiszen meg tudom magam védeni, nem kellesz ahhoz. – életem egyik legnagyobb hazugsága hagyja el a számat.

Ha szeretném sem tudnám megvédeni magam. Erőm, idegzetem sem lenne. Éppen ezért reménykedem abban, hogy nem fog ilyesmire sor kerülni. Ha igen, akkor össze fogok törni. Ismét.

- Mennem kell. – töröm meg a halálos csendet. Ismét egy hazugság, hiszen a szabadnap miatt semmi dolgom sincs. Valószínű haza megyek és sírok, miközben kigondolom, mi legyen.

Elköszönésre várok, de nem kapok, ezért lassan a kijárat felé veszem az irányt. Már semmi remény nem él bennem. Csalódnom kell. Csalódnom kell abban, akiben eddig megbíztam, akit szeretek. A világ legrosszabb érzése.
Férfias hangja járja át fülem minden zugát. Megtorpanok. Mintha erősítést várnék, heves szívveréssel állok. ’Mond ki még egyszer!’- suttogom magamban.

- Szeretlek. – bármennyire is jól esik szavait hallani, s könnyek szöknek a szemembe, letörlöm őket. Elindulok, s vissza sem nézek, miközben a szívem nevet a szememből viszont patakban folynak a sós könnyek.

16 megjegyzés:

  1. aszta ez a rész nagyon érzelmes lett,és nekem ez lett az egyik kedvenc részem !! :) Nagyon jól írsz!! Nagyon várom a következő részt!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, próbáltam érzelmesebbre venni a figurát és örülök, hogy tetszett. Köszönöm szépen!
      Sietek a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Drága Shawty ♥!

    A fejezet elején kicsit mérges voltam Zayn-re :D Először nem igazán értettem, hogy miért nem áll szóba Jadey-vel, de ahogy végig olvastam a fejezetet rájöttem :) Imádni való volt, amikor bevallotta, hogy szereti :D A Chris-es rész kicsit engem is felkavart :$ Miért kell Jade-nek ezután a bájgúnár után loholnia? :)" Örüljön, hogy ott van neki Zayn :D Én legalábbis örülnék :)

    Tűkön ülve várom a folytatást itt is és a One Love-n is ♥! Nálam már van folytatás, ha gondolod és van időd rá, nézz be ;)

    További szép estét és hétvégét kívánok, a jövőhéthez pedig kitartást ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Akartam előrukkolni egy Zayn szemszöggel, de ez valószínűleg későbbre fog tolódni. Pontosan azért nem beszélt Jadey-vel, hiszen Ő is pont olyan zavarodott volt, de neki hamarabb kitisztultak a dolgok. Az legyen egyelőre titok, Jade miért ragaszkodik ennyire Chris-hez, tudjuk be annak, hogy nagyon szerette Őt. Nem akarom elkotyogni magam. Én is biztosan örülnék, bár sok minden van, ami még tisztázatlan és titkos Jade múltjából és van egy dolog, ami miatt talán nehezebben képes elengedni Chris-t.

      Igyekszem mind itt, mind a One Love-on a folytatással és igyekszem benézni hozzád is!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Drága Diana!
    Ahogy írtam már tegnap találtam rá a Te történetedre.Rengeteg blogot olvastam főleg olyat ahol Zayn az egyik főszereplő.Ezért is mondhatom teljesen biztosan,hogy ez a blog a legjobb!Végre nem az a sablon sztori,ahol minden tökéletes és már másnap járni kezdenek és lesz majd egy tucat gyerek.Nem!Ez tényleg más,nagyon tetszik fantasztikus.Alig várom a folytatást addig is sok puszit küld Vivi.x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Olvastam a prológushoz fűzött véleményed és örülök, hogy sikerült az ígéreteidet betartani és azután is meglepni téged. Én is sok blogot olvasok, ahol Zayn a főszereplő és éppen ezért szerettem volna valami egyedivel előrukkolni. A blog kezdete előtt volt egy dal, amit sokat hallgattam és az adta az ihletet a történethez. Szerettem volna egy blogot, hogy nem felhőtlen az élet, mert a mézes-mázos sztoriktól én éppen akkor kivoltam.
      Nagyon szépen köszönöm a szép szavaidat és örülök, hogy tetszik a történet! Igyekszem sietni a folytatással és ismét meglepni titeket!
      Love, Diana

      Törlés
  4. nem találom a szavakat.. borzasztóan tetszett ez a rész, s leginkább az, hogy ennyire az érzésekre fektetted a hangsúlyt! csak így tovább! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm és nagyon boldog vagyok, hogy tetszett a fejezet! Próbálom ezután is így vinni a történetet.
      Love, Diana

      Törlés
  5. Drága blogíró barátnőm! ♥

    Mit is mondhatnék? Fáj a szívem... Fáj, mert teljesen átérzem mindkettőjük fájdalmát, ez az első rész amit bekönnyeztem. Igen, így történt mert megértem Zaynt is és Jadet is. A dal nekem is nagy kedvencem, segített még jobban átérezni az egészet, illett a hangulata a részhez. :) Annyira sajnálom, hogy ez történt...végre kimondta Zayn a várva-várt szót, de nem úgy sült el ahogy azt mindenki várta volna. Szóval megszakadt a szívem...de tényleg.

    Dodóka ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága blogíró barátnőm!♥
      Nekem is voltak pillanatok, mikor meg kellett állnom a fejezet írása közben, hiszen sajnos velem is történt pár dolog mostanság, nem pozitív értelemben. Mégis örülök, hogy át tudtad érezni Jade és Zayn érzéseit is. És hogy kicsit bíztassalak és visszaöntsem beléd a lelket, annyit elárulok, hogy ezzel még nincs vége. Lehet, hogy Jade elsétált, de az érzelmei nem..
      Love, Diana

      Törlés
  6. Drága névrokonom!

    Fantasztikus lett ez a fejezet is - bár nem értem miért lepődök meg -, s már várom a következő fejezetet. Rengeteg mindent akartam írni, de mire ide értem egyszerre minden szerte foszlott bennem. Így sajnos most nem tudok hosszú kommentárral szolgálni.
    Egy kérdés. Megkaptad az e-mailem?:D

    Csók, Diana Brunwin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága névrokonom!
      Nagyon szépen köszönöm kedves szavaidat, hiszen annak ellenére, hogy elfelejtetted, mit szerettél volna írni így is mosolyt csaltál az arcomra. Köszönöm neked!
      Nem kaptam e-mailt, vagyis nekem a Citromail nem jelezte, ezért arra kérnélek, hogy ha lehet kérlek írj újra. Előre is köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Hi my dear angel!♥
    Ismételten sajnálom, hogy ilyen későn írok, és most van kisfogásom:az évvégi hajrá. Igyekszem jó jegyeket szerezni így az utolsó hetekben, hiszen most vagyok hetedikes(i'm 14 :), aminek az évvégi bizonyítványa ugye bele számít a továbbtanulásba, úhgyhogy muszáj egy kicsit a sulira is koncentrálnom, remélem nem haragszol://!♥

    Ez a fejezet, mint mindegyik, hihetetlenül elnyerte a tetszésemet. A végén nem csak "fogadott nővérem", hanem én is sírtam. Jaaajj...Zayn.:'( Mondjuk az hihetetlenül édes volt tőle, hogy bevallotta Jadey-nek az érzéseit!♥:$
    Tudom, hogy Chris Jade múltja, és nehéz elszakadnia tőle, hiszen mindig az élete része lesz, de kicsit emlékezzen, hogy mit művelt vele!:( Könyörgöm Diana, intézd el,hogy ne bocsásson meg neki!!:D Köszönöm, hogy vagy nekem, ezt mindig leírom, hisz tudod, és, hogy írod ezt a csodálatos történetet!Imádlaaaak!♥ Bocsi ezt ki kellett adnom magamból!:D

    Nálam is fent van már az 5.fejezet. Köszönöm, hogy olvasod, nagyon sokat jelent nekem:)

    Az One Love-n is írtam neked, és kérem tőled, hogy minél hamarabb hozd a kövit, mert belehaloook, ha nem tudom meg, mi történt Chan-nel:D(félre ne értsd, nem siettetlek!!)
    Szeretlek!♥ xx Ani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!♥
      Ezen az édes köszönésen nagyot mosolyogtam, soha senki sem szólított még így, köszönöm :) Egyáltalán nem haragszom, teljesen megértelek, hiszen én is átéltem már ezt. Hidd el, megéri tanulni hiszen nincs jobb érzés annál, mikor felvesznek álmaid iskolájába. Fel a fejjel, kitartást és sok-sok jó jegyet!

      Örülök, hogy sikerült elnyerni a tetszésedet, nagyon igyekeztem vele. Zayn és Jade számára tartogatnak szebb napokat is. Azt nem árulhatom el, mi lesz Chris barátunkkal, de Jade szeme előbb-utóbb fel fog nyílni, még ha ehhez segítség is kell.
      Én köszönöm, hogy vagy nekem, nagyon, de nagyon imádlak!♥

      Nos hát igyekszem a One Love-on is, bár a héten sajnos nem tudtam sokat írni, ezért is késik annyit. Viszont igyekszem ezt pótolni a fejezet hosszúságával és részletességével. Terveim szerint hamarosan végzek is vele és akkor publikálni fogom.
      Szeretlek!♥
      Love, Diana

      Törlés
  8. Szia, drága!♥

    Nagyon röstellem, hogy ilyen későn írok neked de kiment a fejemből, hogy ide még nem írtam. De a lényeg szerintem az, hogy itt vagyok és írok - ha nem akkor sajnálom!

    Megint fantasztikus részt írtál de ezen már nem is tudok meglepődni. Nagyon megörültem amikor láttam, hogy van új rész, mivel kíváncsi voltam mi fog történni a csókok után és hát nem kicsit lepődtem meg. Zaynnek a viselkedése elég bunkó volt, mint az elején amikor találkoztak Jaddel, bár ez nem is nagyon tartozik ide, az a múlt. Úgy gondoltam, hogy már kinőtte azt a tulajdonságát de nem, pedig ideje lenne.
    Nem nagyon értem Jadet-t, és ezt ki is jelentem. Mivel ott van neki Zayn - és meg kell mondjam sokkal jobb fiú mint Chris, de ez részlet kérdés. De ő még mindig Chris után szalad a helyet, hogy vele - Zaynnel - foglalkozna és tovább lépne. Tudom, hogy milyen nehéz elfelejteni a múltat sőt lehetetlen de ő képes lenne rá. Mivel van két tökéletes barátja - az egyik már nem is nagyon az - akik tudnának segíteni neki, de ő csapott - papot ott hagyva fog elmenni a focimeccsre, hogy meg nézze a volt barátját aki bántalmazta. Értem én, hogy érdeklődik iránta, hogy hova jutott ez alatt a pár hónap alatt, de szerintem máshogy is meglehet tudni. Ezzel kapcsolatban nekem még van egy rossz elő érzetem. Chris miért is szerte volna, hogy Jade annyira elmenjen arra a meccsre? Mert kétlem, hogy azért, hogy megint barátok legyenek, de az csak az én véleményem.
    És akkor az a "szeretlek" szó amit Zayn mondott ki többször is a száján. Mondhatni rengeteg jelentése van. Szeretlek mint barát, szeretlek mint testvér, szeretlek mint szülő vagy rokon, szeretlek mint szerelmem. Zayn három variációból válogathatott: barát, testvér és szerelmem. Tippjeim szerint az utolsóra gondolt, de amit utána mondott semmibe sem vagyok most már biztos, hogyan is értette. Nem tudok ezzel a témával kapcsolatban sokat írni mivel sehogy sem tudok leigazodni azon amit mondott Zayn, de azt most már biztosra tudom, hogy szereti Jadet és abban is, hogy ez viszonzott.

    Izgalommal várom itt is és a One Love-on is az új részt, bár még nem is biztos, hogy oda írtam. Na majd megnézem. Jó hetet és hosszú hétvégét kívánok neked. Ja és még egy dolog: szeretnék kérni egy link cserét az új blogommal. http://everything-ilost.blogspot.hu/

    Puszi, Bonnie P.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!♥
      Húha, nagyon jó érzés volt olvasni a soraidat, mert ebből azt szűrtem ki, hogy elgondolkoztatott a történet. Nem haragszom, amiért későn írtál, hiszen a lényeg az – ahogy Te is mondtad - , hogy itt vagy!

      Örülök, hogy tetszett a fejezet és ennyire sikerült elgondolkoztatnom téged. Igyekszem minden felvetett kérdésedhez hozzászólni. Az, hogy Jade mit érez Chris-szel kapcsolatban a mai fejezetben fog kiderülni. Persze, ez őrültségnek tűnik, de Ő a fejemben egy olyan karakter, akit ha szeret, azt nehezen engedi el. Viszont a másik oldalon ott van Zayn, aki valljuk be párszor kimondta azt a bizonyos szót. Teljesen igazad van, ennek több jelentése is lehet. Egyelőre semmit sem akarok lelőni, ez is szép lassan ki fog derülni, de ahogy Te is írtad, Ők szeretik egymást. Az részletkérdés és hangulatfokozás, milyen szempontból, bár szerintem Te már rájöttél. A focimeccs is egy külön rejtély, amire ma fog fény derülni, de ígérem neked, semmi olyan nem fog történni – Jade részéről legalábbis nem.

      Látom sikerült jól összezavarni, de minden kérdésedre – a legtöbbre biztosan – meg fogja adni a választ a folytatás, ha nem, akkor meg majd én :D A One Love-on is igyekszem sietni. Válaszolok nálad is, de természetes, hogy mehet a csere és igyekszem is kommentet írni hozzád!
      Love, Diana

      Törlés