2013. április 27.

Chapter 14. - What do you feel?

Kedves olvasók!
Gondolom - vagyis inkább remélem - izgatottak voltatok a folytatás miatt, hiszen magamnak is adtam sok-sok munkát a felvetett kérdésekkel. Mint mindig, most is lélegzetvisszafojtva fogadtam a támogatásotokat. Voltak rossz napjaim a héten, de Ti mindig mosolyra fakasztottatok, s bár mostanában sokszor érzem magam egyedül, mindig megnyugtat a tudat, miszerint vagytok nekem. Tényleg nem tudom elmondani, mennyit jelent minden egyes perc, amit drága időtökből rám és erre a történetre áldoztok! Szívből köszönöm nektek, mert nélkületek már rég feladtam volna az írást. Köszönöm! Csütörtökön kaptam egy jó hírt, ugyanis nem titok már, hogy sikerült felvételt nyernem abba a gimnáziumba, ahová három éve vágyom, így természetesen nagy az öröm most. Fogalmam sincs, miért osztom meg ezt veletek és érdekel-e titeket egyáltalán, de nekem jó érzés, és tegnap minden egyes szembe érkező ismerősömnek elújságoltam. Ennek örömére próbáltam kicsit másabb, érdekesebb fejezetet hozni. Páran felhívták a figyelmem arra, hogy nem sokat tudunk a One Direction többi tagjáról és nem is szerepeltek sokat. Régóta tervezgettem, hogy egy másik bandatag szemszögéből lesz fejezet, nos ez most félig-meddig megvalósult, hiszen a fejezet második felét Niall szemszögéből olvashatjátok. Lehet, hogy korántsem sikerült olyan titokzatosra, mint amilyenre terveztem, sőt, ez biztos. Nem említettem egyszer sem a fiú nevét, akivel Niall társalog, mégis úgy érzem, belém láttok annyira, hogy kitaláljátok. Azért próbáltam utalgatásokat tenni, de egyúttal félre is vezetni titeket, nem tudom, mennyire sikerült. Én biztosan kitalálnám ki az, de lehet csak azért, mert én írtam. Nem akarom sokáig jártatni a számat, így annyit mondanék csak, hogy köszönöm nektek és a véleményeknek továbbra is örülök! Szeretlek titeket!
Love, Diana



Count On Me
Jade Bennet
Nem tagadom, pár percig sokkos állapotban voltam. Először el sem tudtam hinni, hogy megcsókolt, aztán meg azt nem, hogy visszarántottam. Talán ezért is próbáltam minél hamarabb kiszabadulni a próbáról és telefonom nyomkodásával terelni a rám szegezett tekintetét, de nem ment.
Miután hazaértem, szinte hangsebességgel tárcsáztam Angel számát, aki szívesen jött át. Bár még mindig nem mondtam meg neki, mi történt, csak ülünk az ágyon, egymással szembe. Tipikusan a kínos csend pillanat ez, mikor annyi mindent akarsz mondani, de nem tudod, hol kezd.
- Szóval. – hangom eleinte szokatlanul szól a nagy csendben. Angel kék szemei arcomat pásztázzák, s minden egyes pislantással kiáltják, hogy bökjem már ki, amit akarok. – Megcsókolt valaki. – ilyen-olyan alternatívák vannak a fejemben erre a beszélgetésre. Ez az egyik rossz szokásom: mindig előre elgondolom, mi fog történni és persze sosem úgy van. Azonban az, hogy megemlítsem a nevét, egyikben sem szerepelt. Úgy gondolom, ez a kettőnk titka kell, hogy maradjon, hiszen senki, semmit sem lát bele kettőnk barátságába. A baráti körünk biztosan nem.
- De hát ez jó! Mégis akkor miért vagy lelombozva? Ki volt az? – Angel-ből csak úgy záporoznak a kérdések és az utóbbi időben szokásává vált, hogy mikor beszélgetünk és kérdez, minden egyes mondat végén rácsap az én térdemre. Kényelmetlenül nézek rá, próbálom tudatni vele, hogy hagyja abba, de sosem megy.
- Azért vagyok lelombozva, mert nem tudom, mit kéne most tennem. Egyszerűen fogalmam sincs, mi zajlik a fiúban, aki ezt tette. Hiszen azt sem tudom, mi van bennem! – nemtörődöm stílusban húzom fel vállaimat, pedig nagyon is érdekel.

Mikor azt hiszem, végre tisztáztam a bennem keringő érzések tömkelegét, rá kell jönnöm, hogy közel sem ilyen könnyű ez. Hiába zársz le egyetlen időszakot, vele sok-sok érzést, jönnek újabbak és ismét összezavarodsz. Ha nem kerülsz ki a zavarból és nem teszel annak érdekében, hogy rájöjj, mi zajlik benned, a végén olyan érzésed lesz, mintha egyedül állnál egy szakadék szélén. Ez az, amit még egyszer biztosan nem szeretnék átélni.

- Mit érzel, Jadey? Nem egyszavas választ kérek. Mit gondolsz a fiúról? Mit vált ki belőled? – egyre jobb és jobb kérdéseket kapok, bombázva ezzel az agyamat. Megpróbálom összegyűjteni gondolataimat és értelmesen válaszolni, de valljuk be, nem könnyű.
- Ez nehéz. – látványosan nagy levegőt veszek. – Tudod, Ő tipikusan az a fiú, akit az egyik legközelebbi barátomnak mondanék. Mindent elmondhatok neki, velem és mellettem van és ez jó érzés. Ha baj van, számíthatok rá. Mindig megnevettet és vele tényleg biztonságban érzem magam. Nincs az a gyötrő gondolat, hogy nekem voltak gondjaim, hiszen szerencsésnek érzem magam vele. – rosszabb esetben a szavak csak úgy áramolnának belőlem, de most pont elég volt ennyi. Ezzel minden olyan érzést elmondtam, ami jobbá teszi a napjaimat, a vele töltött órákat. Teljesen függetlennek érzem magam vele, mintha nem lenne határ, és bármire képes lennék. Tény, hogy sokszor összezavar és mikor nincsenek gondjaim idebent, Ő kreál párat, de ezt szeretem benne. Tényleg jó barát.

Mintha belekerültem volna egy ördögi körbe. Újra s újra. Mikor rendeződik az életem és stabilak az érzéseim, szinte hurrikánná csap át a bennem zajló kis vihar. Tanácstalan vagyok. Tisztában vagyok vele, hogy nem Angel fogja azt mondani, menjek a fiú után és beszéljek vele. Ő nem olyan, távol áll ez tőle. Mégis, visszafojtott némasága, kémlelő kék tekintete megijeszt.

- Jade, nem akarom ezt mondani, de... – kihangsúlyozza a mondatvégi ’de’-t, amitől végigfut a hideg a hátamon. Sosem várhattam, mi következik vele beszélgetve, viszont pont ezt szeretem nagyon benne. Kiszámíthatatlan, de mindig átlát a dolgokon. Annyi biztos, hogy jelenleg akár a szomszédom is jobban ki tudna igazodni az érzéseimen, mint én. Pedig Ő nem kedvel engem. – Szerintem neked tetszik a fiú. Féltelek a Christopher-es eset után, de ha rendes a srác, beszélj vele. Megér ez annyit! – éppen pár perccel ezelőtt futott át rajtam, hogy biztosan Ő nem fogja mondani, hogy beszéljek vele. Erre legnagyobb meglepetésemre ezt a tanácsot kapom tőle. Lehet, hogy meg kéne fogadnom?
- Egyébként, hogy van Zayn?

Niall Horan

Foglalt a One Direction rosszfiúja!
Jade Bennet
Hónapokkal ezelőtt még rajongók milliói voltak mérgesek Zayn Malik-ra, akit csak januárban tizennégy lánnyal láttak együtt. A sok-sok lány volt, hogy visszatért az énekeshez és csak sejtéseink vannak, vajon mit tartogatott az éjszaka a lányok és Zayn számára. Nos, úgy tűnik, a híres énekes azóta botránymentes, sőt!

A One Direction közelgő turnéja nagy port von maga után. A Take Me Home-ra keresztelt show átszeli majd az egész világot, több mint száz koncerttel. Bevalljuk, minket is meglepett, mikor a banda tagja szokásos próbájára, az O2 arénába érkezve egy lány kísértetében verekedte át magát a tömegen. Malik a hírek szerint az elmúlt hónapokban közel került a One Direction egyik háttértáncosához, Jade Bennet-hez, akivel többször látták már együtt. Nem volt ez másképp ma délután sem, ugyanis a stadion hátsó bejáratának ajtaján Zayn és a táncos Jade kézen fogva lépett be, elhagyva a kamerák kereszttűzét.
Bár közleményt még sem az érintett, sem a világhírű ötök menedzsere nem adott ki, nyilvánvaló, hogy Zayn Malik többé nem erősíti a szinglik táborát – ahogyan a táncos Jade sem.

Hihetetlen, hogy ma délután lett nyilvános ez az egész kapcsolatnak nevezett valami, de máris mekkora port kavart. Ha felnézek Twitterre, ha elolvasom a hírportálok cikkeit, mindenhol ezt látom. Szerencsésnek tartom magam, hisz nem tartozom az érintett felek közé. Mégis nehezebb lenne elviselni az állandó telefoncsörgést és interjúkra való felkérést, ha engem érintene a dolog.

Kevés olyan alkalom akad, mikor közösen beszélgetünk. Nem öten, hanem mondjuk ketten-ketten öntjük ki a lelkünket. Most ez a helyzet. Nem tudom, mi oka volt társamnak, hogy egész délutánt behálózó beszélgetést folytasson velem, de a lényegre továbbra sem sikerült még kitérnünk.
Idegesen pillantok a falon lévő órára. Nagymutatója kereken a hetesen áll. Lassan kapok korgó gyomromhoz, közben hallgatva a szentbeszédet. Csak beszél, beszél és beszél, pedig nem jellemző rá. Sőt, csendes. Sosem avat be minket a nőügyeibe, sosem beszél lányokról. Most sem mondott még egyetlen erre utaló szót sem, de érzem, a gyomrom korgásán kívül, hogy lány van a dologban.

- Milyen lánnyal jöttél össze már megint? – kérdésem látszólag meglepetten érinti. Magamat is. Az a megint nem kellett volna oda. Bár tény, hogy voltak, s a mai napig vannak ilyen ügyei, sosem beszél erről és ezért nem is érzek jogot arra, hogy megítéljem.
- Niall, ez most más. Megcsókoltam valakit. – nem értem szavai súlyosságát.
- Legalább húsz lánnyal csókolóztál már, még ha tagadod is. Miért olyan nagy szám ez? – értetlenül meresztem szemeimet rá. Látszólag feszült és maga sem érti, mi folyik most körülötte. Nyugtalannak, elveszettnek látom.
- Mindenki azt hiszi, hogy én vagyok a rosszfiú, a sejtelmes, akinek volt egy csajozós botránya és ezért már nincsenek érzései. Szerinted miért vagyok csendes? Pontosan ezért. Nem akarom, hogy a fél világ rajtam csámcsogjon. Pláne, ha magam sem tudom, mi van. – „elkéstél!”, kiabálja agyam mondata felére válaszul.

Igazából senki sincs tisztában azzal és sosem volt, mi történik vele. Csendes volt és megtartotta magának gondolatait, mégis mindannyian tudtuk, hogy egészséges fiú, tehát szívesen beszélget lányokkal – és nem csak beszélget. Ezért is hihetetlen, miért nem szól ilyenekről. A barátja vagyok, meghallgatom.

- Látom, hogy elveszett vagy. – némiképp csökken éhségem, így tovább beszélek. Ha elterelem a gondolataimat a kaja utáni vágyaimról és koncentrálok társam problémájára, elmúlik az éhség. Vagy nem, de enni biztosan fogok, ha innen sikerült elszabadulnom.
- Nem tudom, mi ez az egész. Tiszta zavaros most minden, ide-oda kapkodom a fejem. Úgy érzem, elveszett vagyok és rossz döntést hoztam.
- Mit érzel? Gondolom, hosszabb ideje ismered a lányt. – hiába próbálták feltűntetni ilyen-olyannak, Ő sosem tartozott azok táborába, akik egyetlen nap alatt komolyan vesznek egy lányt. Hiába, látom az arcán, a szeme állásán, hogy bárki is ez a lány, sokat jelent neki. Egy időben nekünk is folyton róla beszélt, aztán elhagyta ezt a szokását.
- Nem tudom. Annyira örülök, hogy az életem része, hiszen vele bármit megoszthatok, tudom, meghallgat. Támaszkodhatok rá, segít és bár látom és tudom, Ő gyengébb és jobban kell neki a segítség, önzetlenül, sőt, már szükségletnek érzem, hogy megvédjem Őt. Niall, fogalmam sincs, mi lenne velem, ha bármi baj érné. Túl fontos lett nekem ebben a pár hónapban. Bár mostanában kicsit eltávolodtunk és nekem is voltak más dolgaim, sosem felejtem Őt el. Nem akarok versengeni senkivel sem érte. Nem mondom, hogy szerelmes vagyok belé, de szeretem. És szinte valami súgja, hogy ha továbbra is mellette maradok, a következő lépcsőtől nincs visszaút és bele fogok esni.

Csend van. Csendben dolgozom fel hallott szavait. Még ha nem ismerném, ebből akkor is tudnám, hogy fontos neki a lány. S bár nem említi egyszer sem a nevét, sejtem, ki lehet az. Hiszen kedves alakja nem csak Őt babonázta meg. Tényleg lehet hozzá fordulni, ha baj van és nagyon aranyos lány. Viszont fél, s ezt Ő maga is megmondta. De ahogy az első vele töltött percekben is mondtam: senki sem repülhet addig, amíg nem hagyja magát zuhanni.

Nem érdekel, hogy az idézet egy Justin Bieber dalból van. Igaz. Pontosan igaz a két jómadár jelenlegi álláspontjára. Hirtelen eszembe jut a palacsintázás, az eljátszott cicaharc Harry és Zayn között és akaratlanul is mosolyra húzódik a szám. Ez a srác szerelmes.

- Figyelj, ha az segít, beszélj vele. Látom, hogy fontos neked, ne hagyd veszni! Megéri érte küzdeni, hidd el! És most, hogy van ez az egész őrület, mindenki Őt akarja, neki pedig szüksége van valaki, aki megérti. Te vagy az. – őszintén próbálok segíteni, hiszen az előbb hallott monológja alapján fontos neki a lány.

Tényleg ne hagyja veszni, mert meg fogja bánni. Én is hagytam elveszni egy lányt, aki fontos volt és megbántam. Ne már, hogy Ő is hasonlóan járjon és egyik reggel felébredjen és rájöjjön, milyen gáz, hogy még mindig szereti a csajt. Fogalmam sincs, miért gondolok ilyeneket, de nem akarom, hogy rossz legyen neki. Szinte testvérek vagyunk, segítünk egymásnak. Az egész banda ezen a testvériségen alapul, de mi ketten közel állunk egymáshoz, hisz annak idején pontosan Ő adott nekem tanácsokat.

És így, hogy sejtem, ki az a lány, talán jobb a helyzet. Tudom, hogy jól bánna vele, s sosem bántaná meg, de azt is, hogy a lánynak is szüksége van valakire, akire támaszkodhat. Remélem, hogy nem csak a nőcsábász imidzset látja és felül tud ezen emelkedni. Hisz ha megismeri, rájön, jóval több van benne.

- Mit tegyek? – ha ennél reménytelenebbül tud nézni valaki, esküszöm, adok neki egy díjat. Teljesen elveszett.
- Szerintem menj el hozzá holnap reggel és beszéljetek. Biztos, hogy Ő is érez valamit, hiszen jóba vagytok és látom, hogy néztek egymásra. A közös palacsintázáskor is látszott, hogy folyton Őt nézted, Ő pedig még ha csak néha-néha is, de téged kémlelt. Futás a csajért! – bíztatóan veregetem meg barátom vállát, majd az ajtó felé veszem az irányt. Korog a gyomrom, kiabál egy kevéske ételért.

Mielőtt azonban a szobát szegélyező küszöbön átlépnék, lassan fordulok vissza.
- Apropó, hogy van Jade?
Szeme csillanásából pontosan azt szűrőm le, amit eddig is sejtettem: szereti őt.

14 megjegyzés:

  1. Hát ez a rèsz nagyon jó lett, mást nem tudok mondani... XD De csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy írtál! :9 Igyekszem így tovább és sietek a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Nyárias estét, drága Shawty ♥!

    Titokzatosság - ez az egy szó jutott eszembe a fejezet olvasása közben az Imádtam mellett ♥ :) Oké, szerintem mindenkinek leesett - aki olvasta a fejezet -, hogy kivel is csókolózott Jadey :) Nekem mégis sokáig tartott, mire összeraktam azt a bizonyos srácot :) Megmondom az őszintét, Te százszorta jobban írsz fiú szemszögből, mint én :) Nagyon jól átadtad Nialler gondolatait, észrevételeit :) Gratulálok ehhez ♥!

    Tűkön ülve várom a folytatást itt is és a One Love-n is ♥ :) További szép hétvégét és a jövőhéthez kitartást kívánok ♥! (Ha még nem nézted az e-mailjeid, küldtem egy üzit! :D)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Titokzatosság – pontosan ez volt a célom a fejezettel, bár szerintem nagyon, de nagyon könnyen ki lehetett találni, kiről is van szó. Remélem azért sikerült kicsit meggondolkoztatni titeket :) Ez egyáltalán nem igaz, abszolút nem tudok fiú szemszögből írni, te sokkal jobban meg tudod fogalmazni a helyzeteket és valósabban is írod le a fiú szemszögeket. Nincs vita, ez így van!
      Hamarosan érkezik a folytatás, a One Love új fejezete is készül, kicsit sokkolni foglak titeket, remélem készen álltok! Olvastam az üzenetet, azóta írtam is és köszönöm még egyszer a segítséget! Előre kívánok neked csodás hetet és szép hétvégét!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Drága blogíró barátnőm ♥

    Teljesen egyet tudok érteni az előttem szólóval, az egész rész titokzatos volt, ám mégis sejthettük, hogy kikről is szólt. :D Tetszett az ahogy Niall szemszügéből írtál, jól eltaláltad a személyiségét. :) Szóval csak gratulálni tudok, a zene is tetszett mivel oda vagyok Bruno Marsért.
    Örülök, hogy felvettek, nagyon ügyeeeeeeeeees vagy!! ;) Tudtam én, hogy ilyen okos vagy.

    Dodóka ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága blogíró barátnőm!♥
      Örülök, hogy sikerült elérni, amit szerettem volna, hiszen pontosan kicsit akartam csak titokzatosra, de hogy azért mégis rá lehessen jönni, kivel beszél Niall. Szerintem sikerült, túl könnyen is rá lehet jönni, de ez van. Igyekeztem az infómorzsákból meríteni ihletet és egy kicsit magamból is Niallbe tenni, hiszen nem akartam, hogy olyan legyen a személyisége, mint minden második blogon: magyarul a srác, aki folyton eszik, de hasznát nem veszik. Köszönöm a gratulációt, én is imádom Bruno-t! :D
      Kételkedtem benne, mert elég nehéz gimnáziumba jelentkeztem, ahova nehéz is bejutni, és még most sem hiszem el, hogy sikerült! Köszönöm neked, bár nem vagyok annyira okos, de mindig igyekszem!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Drága Diana!♥

    Én is teljesen egyetértek az előttem szólókkal,nekem is ez jutott először az eszembe,az egész Niall-es rész titokzatos volt. Őszintén megvallva nekem először két ember jutott eszembe,akinek tanácsot adhatott Niall,de a végére kiköszörültem,hogy kivel is társalog Niall. Csak gratulálni tudok a Niall megtestesítéséhez.:) A zene tökéletes választás volt,egyik kedvenc férfi énekesem.:)♥

    Nagyon gratulálok a felvételidért. Sikerült bejutnod az álmod iskolába,sok sikert a továbbiakban és remélem nem hozz csalódást majd az új iskola.:) ♥

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!♥
      Köszönöm szépen, és örülök, hogy sikerült titokzatossá tennem a fejezetet! Pontosan azt szerettem volna, ha kicsit gondolkozni kell, mielőtt teljesen rájöttök, nem tudom, mennyire sikerült, de örülök, hogy esetedben igen! :) Köszönöm szépen, de szerintem azért annyira nem sikerült jól megtestesíteni Niall-t, van akinek ennél jobban is megy. Bruno nekem is az egyik kedvenc énekesem, imádom!

      Köszönöm szépen, nagyon sokat jelent! Én is remélem, nem hoz majd csalódást, igyekszem majd kiállni magamért és mindig hű maradni magamhoz és persze tanulni. A jó, hogy sok mindenkit ismerek már ott és egy-két barátom is abba az iskolába indul. Azért kicsit félek is..
      Köszönöm, hogy írtál!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Drága Dianam!♥
    Én vagyok az, Ani, csak mint látod, megváltoztattam a nevemet, és a képemet. A képnek az az oka, mert ez egy kicsit vidámabb, nem olyan szürke mint az előző, és a nyár közeledtével mindenki boldogabb lesz, megújul, ezért hát eldöntöttem, hogy én is megváltozom. Mostantól csak a jó dolgokkal fogok foglalkozni (habár a rossz, kevésbé vidám emlékeket sem fogom feledni, csak egy időre elraktározom magamban), és azokkal az emberekkel, akik törődnek velem, és a barátaimnak, a családomnak mondhatom őket. Mint például te, mert veled mindig mindent meg tudok beszélni, mindig meghallgatsz, amit ezúton is köszönök. Ja és nem mellesleg, mert imádom Ariana Grandet!:D♥ A nevemet...hát nem tudom. Nekem így szimpatikusabb.
    A fejezetről: wáááááááááááááá, wííííííííííííííííí, uhhhh :))
    Azt hiszem ezzel mindent elmondtam!:D Imádtam♥ Hihetetlenül fantasztikusan írtad le Jade, és Zayn érzéseit egymás iránt, és, zseniálisan fejezted ki, hogy a két hallgató(Angie, Niall) hogyan reagált a titokzatos fiúra/lányra:)Szerintem mindketten sejtették, ki a másik fél, sőt Niall rá is jött. Apropó, írmanó♥...külön köszönet, amiért a a fejezet második részét az ő szemszögéből írtad. És a kaja utáni vágya...annál a résznél sikítva röhögtem:DD Na megyek is, nem untatlak tovább. Tűkön ülve várom a következő részt, itt és az One Love-n is;)

    Nálam is fent van már a harmadik fejezet, ha gondolod, nézz be!;) (http://www.summeroflove1dfanfic.blogspot.hu/2013/04/chapter-3-erkezes-egy-kis-meglepetessel_28.html)

    Ui: Kérlek hallgasd meg ezt a számot!:) http://www.youtube.com/watch?v=0g9poWKKpbU
    Szinte biztos vagyok abban, hogy tetszeni fog, mert én szó szerint végigsírtam az egészet, annyira megható. Lehet, hogy már hallottad, de ezt a dalt nem lehet elégszer hallani:)

    Szeretlek♥ xx Ani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!♥
      El sem tudom mondani, mennyire jól esik olvasni a kommenteidet, hiszen mindig mosolyt csalsz az arcomra! Láttam az új nevedet és rettentően tetszik, szerintem nagyon ötletes és illik is hozzád. Zintén nagyon aranyos, én is kedvelem Ariana-t. Nagyon, de nagyon örülök, hogy végre a jó dolgokra koncentrálsz, hiszen csodás lány vagy és mindenkinek meg kell ismernie téged! Szerintem szerencsés, aki akár egy szót is válthat veled, hiszen én is felnézek rád, amiért ilyen erős vagy.
      Jaj, el nem tudom mondani, mennyire jó, hogy tetszett neked! Próbáltam kicsit titokzatos lenni, nem tudom, sikerült-e. Imádom Niall-t és valamiért úgy éreztem, az Ő szemszögéből kell megírnom a fejezet második felét. Hát igen, egy kicsi éhes Niall is belekerült, remélem, ez nem gond :) Igyekszem az új résszel!
      Benéztem és még mindig imádom! Tényleg igyekszem valamikor írni is, ne haragudj, hogy mindig csak ígérgetek!
      Hú, hát nem kicsit sírtam. Eleve szeretem ezt a dalt, de a videó..garantált bőgés. Köszönöm, hogy elküldted! Nekünk a tavalyi öko-héten volt ez a dal a ’himnusz’. Nekem nagyon tetszik, sőt, máig a kedvenc dalom, az előző történetemben benne is volt. Ezen is sírtam, ha gondolod nézd meg, szerintem gyönyörű!♥ Itt is lenne: http://www.youtube.com/watch?v=roDXSHSEuoo
      Szeretlek!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Drága Diana!♥

    Nem juttok szóhoz komolyan. Imádtam a fejezett, remekül leírtad Jade és Zayn érzéseit. De a két hallgató - aki most Niall és Angel - válaszaikat/reagálásukat is nagyon szépen leírtad.
    Minden egyes résznél egyre jobban felnézek rád és becsüllek! Nem csak azért, hogy ilyen remek részeket írsz - itt és a One Love- on is. Hanem azért is mert egy erős, kedves és szeretettel teli embernek ismerlek. Aki ha tudd mindig segít a másiknak. Mind ezért, mint már mondtam felnézek rád és becsüllek mert nincs sok ilyen ember a világban. ♥ Nem is tudom pontosan miért írtam le mind ezt de úgy éreztem, hogy mind ezt neked tudnod kell. Lehet, hogy nem jelent sokat amit én itt hablatyoltam, és szerinted csak egy kommentáló ember vagyok aki olvassa a blogod és szereti.

    Itt is nagyon megszeretném köszöni a fejlécet és a segítségedet! Nagyon tetszett a rész, várom már azt a pillanatot amikor megbeszéli Jade és Zayn, hogy mi is történt akkor. Izgalommal várom a következő részt!
    Ja és még valami, már nálam is van új rész! Remélem majd tetszik :)

    Puszi, Bonnie P.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!♥
      Én nem jutok szóhoz, nagyon, de nagyon köszönöm a kedves szavakat! Igyekeztem kicsit titokzatossá tenni a fejezetet, de emellett hű maradni a fejezetben szereplő karakterek jelleméhez, ami nem volt könnyű, hiszen konkrétan egyszerre négy embert kellett életre keltenem.
      Badarság, egyáltalán nincs okod felnézni rám, sőt, nekem lenne okom minden olvasómra felnézni! Egyáltalán nem csak egy embernek tartalak, aki olvas, hanem barátnak. Mindent meg tudok veled osztani, segítesz és nagyon megszerettelek! Igenis sokat jelent, nagyon de nagyon. Ilyenkor mindig irulok-pirulok, hiszen egy idegentől is fontosak a jó szavak, de pláne tőled, aki a barátom és akinek a véleményére nagyon adok és felnézek rá .. hihetetlen. Köszönöm neked!♥
      Nincs mit, szívesen segítek akármi van és feltétlenül szólj, mi a helyzet! Igyekszem a folytatással és ma vagy holnap eljutni hozzád!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Drága Névrokonom!

    Nagyon restellem, hogy megint eltűntem egy ideig, s nem érkezett tőlem kommentár. Akartam én írni, de egyszerűen nem volt se erőm, se időm. De most kissé késve sikerült megérkeznem. Remélem jól telt a heted, bár az enyém nem igazán volt jó, de legalább az előzőnél pár fokkal tűrhetőbb. Na, nem is jártatom feleslegesen a szám - nagy szokásom ezt tenni -, szóval megpróbálom röviden írni.

    Minden egyes részt imádok, hisz ki nem imádná? Most komolyan... Mindig is felnéztem rád, s ez még most sem változott, hisz tehetséges vagy, ez nem vitás. Fantasztikus lett a rész és már tűkön ülve várom a következő fejezetet!

    Gratulálok, hogy felvettek abba a gimibe, amelyikbe szerettél volna menni!

    Csók, Diana Brunwin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága névrokonom!
      Ugyan, semmi gond, hiányoztál és örülök, hogy itt vagy, de meg is értelek. Hasonló cipőben járok én is, alig van időm mostanság, itt az év végi hajtás, ide-oda rángatnak a családba is, így abszolút nincs időm magamra. Türhető volt a hetem, volt már jobb is, de rosszabb is.

      Jaj, nagyon aranyos vagy! Igyekszem mindig a maximumot nyújtani, bár az utóbbi időben nem vagyok túl elégedett azzal, amiket alkotok, de szerintem mindenkinek van egy ilyen időszaka. Nálam alap dolog, hogy minden amit teszek nem jó és nem elég, a génjeimben van. Rossz tulajdonság. Köszönöm a kedves szavakat és igyekszem a folytatással!

      Köszönöm szépen!
      Love, Diana

      Törlés