2013. április 20.

Chapter 13. - Just one kiss, or two

Kedves olvasók!
Ezer, s kétszer annyi bocsánat azért, hogy ilyen későn jelentkezem, de tekintve, hogy a héten nem volt túl sok időm, ma tudtam befejezni ezt a fejezetet. Délelőtt elkezdtem írni, majd kora délután nekiültem ismét, de aztán elment az áram és minden elveszett. Kicsit sok erőbe telt összeszednem magam és újraírni az egészet, de sikerült, itt vagyok! Miattatok, pontosan azért, mert annyira édesek vagytok és továbbra sem hiszem el, hogy érdekel titeket a blog. Néha úgy érzem, húzom a dolgokat, de alapvetően elégedett vagyok, hisz minden a terveim és elképzeléseim szerint halad, ha még ez néha kicsit furcsa is nektek és nem erre számítotok. Biztos vagyok benne, hogy megint sikerül titeket meglepnem, nem azért, mert jövőbe látok, hanem mert magamat is megleptem. A címről nem beszélnék, borzalmas, viszont fedi a fejezet tartalmát. dalnak Ed Sheeran Kiss Me című alkotását csatoltam. Az eddigi fejezetek során lehet, hogy már kiderült, hogy kedvelem a vörös srácot, de ez nem kifejezés. Imádom, annyira gyönyörű dalai vannak és mindig találok tőle a hangulatomhoz illő zenét. Nem akarom sokáig jártatni a számat, főleg, hogy ilyen későn jöttem és a fogalmazási készségem sincs a tetőfokon. A következő fejezetben Zayn szemszög is lesz, ami a nyolcadik fejezetben volt utoljára. Akkor azt mondtam, egyhamar nem fogok az énekes szemszögéből írni, de a cselekmény ezt diktálja és szeretném, ha kicsit Zayn érzéseiből és gondolataiból is kapnátok szeleteket. Még egyszer köszönöm minden kis édes olvasómnak, hogy vagytok nekem!
Love, Diana



Kiss Me
2013. február 18.
Most pontosan nem tudom megfogalmazni, milyen érzés fojtogatja a szívem. Kétesnek látom a világot: örülök, hogy voltam annyira erős, hogy szembenézzek a múltammal, hisz ez egyfajta ösztönzést is ad. De össze vagyok törve. Tényleg hatalmas hibát követtem el, mert ezzel minden régi sebemet felszakítottam. Most hirtelen átérzem a rég történtek súlyát. Amikor éjszakákat töltöttem sírással, de nem mondhattam el senkinek. Persze, mint oly’ sok mindenből, ebből is kötelező volt felállnom és befejeznem magam sajnálását. Hiába is tagadom, a múltam örökké a részem lesz.

Azt mondják, az első szerelem mindenkiben megmarad. Mély nyomot hagy, s az határozza meg a további kapcsolataidat. Lehet, hogy utána sosem találsz olyan jó érzést és pillanatot, amely az első nagy szerelemben volt jelen, de keresed. Én nem tudom keresni. Voltak jó pillanataim, de az egyetlen dolog, amit megtanultam az, hogy az élet igazságtalan. Hogy odafent valaki irányítja a dolgokat, és a legerősebb katonáinak adja a legnagyobb csatákat. Szerintem nálam házszámot tévesztett.

Lassan, álmosan ülök fel az ágyban. Egyszerű, szürke pólóm és lila nadrágom nem nyújt túl sok meleget, így magam köré terítem a meleg, selymes takarót. Nyújtózkodok egyet, majd a konyha felé veszem az irányt. Miközben a szokásos reggeli müzlimet majszolom, rám tör a fejfájás. Tudom, mi rá a gyógyír: tánc. Ma nincs egyetlen próba sem, tekintve, hogy pihenőn vagyunk és hogy a menedzsment ma tervez valamit, amiben én és Zayn játsszuk a főszerepeket. Az eddig tiszta, hogy ma minden újság le fog hozni képeket és engem fog majd mindenki támadni. Fogalmam sincs, miért járnak ezek a gondolatok bennem, hisz az első nap óta nem is igazán érdekelt, ki mit mond. Talán azért, mert jól sült el ez az egész ál-kapcsolat dolog. Eddig.

Felállva az asztaltól, a mosogató felé közeledve testem minden szegletét Selena Gomez új, Come And Get It slágere járja át. Magam sem értem miért, de hihetetlen energiát kezdek érezni magamban és késztetést is. Úgy érzem, ha most nem mehetek el és táncolhatok órákig, belehalok. Tekintve, hogy nincs próba és a táncterem be van zárva, a nappalit kezdem átrendezni. Esetlenül tologatom ide-oda a bútorokat, aztán mikor végzek, kecses mozdulattal dobom arrébb a szőnyeget. Tisztában vagyok vele, hogy a szomszédoknál igazán rossz pontot szerzek, ha hangosan hallgatom a zenét, éppen ezért inkább bedugom a fülhallgatót a fülembe és élvezem át a ritmust.
Leírhatatlan érzés kerít hatalmába. Minden gondom elszáll, semmi másra nem gondolok, mint a ritmusra és a dal szövegére. Eleinte bizonytalanul jönnek a mozdulataim, aztán bemelegedek. Csukott szemmel alakítom mozgásomat, ami épp olyan kiszámíthatatlan és zavart, mint az életem most. Ebben a négy percben olyan, mintha repülnék. Mintha minden elmúlna és minden tegnap felszakított sebem begyógyulna. A dal végén nem bírom megállni, hogy ne énekeljek. Teli torokból üvöltöm a sorokat.

- This love will be the death of me.. – borzalmasan hamis hangom sem tudja elrontani kedvemet, tovább mozgok és adom át magam a ritmusnak. A szobát beborító szürkeségre nyitom ki a szemem. Nevetve törlöm le a homlokom, melyen mindössze pár izzadságcsepp pihen. Felszabadult, könnyű, megállíthatatlan – így érzek most.

Fáradtan huppanok le az általam előbb arrébb tolt kanapéra. Fülemben továbbra is e dal szól, hangom élesen cseng a szobában. Ötödszörre már a szöveg is teljesen jól meg és nem csak az utolsó refrént nyökögöm.
Nem tudom elmagyarázni, mit érzek ilyenkor. Mikor minden gond a nyakamba szakad, vagy csak szimplán rosszul vagyok, táncolok. Ha boldog vagyok, táncolok. Ma pedig egyszerűen valami azt súgja, hogy a túlélésért is mozgok. Azért, hogy minden nap meg tudjak birkózni a várható gyűlölettel, a rajongókkal, egy olyan kapcsolat miatt, ami nem is igazi. Ebben kételkedem ugyan, hisz szeretem Zayn-t, de nem hiszem, hogy annyira szoros lenne a kapcsolatunk. Tény, hogy rég volt valaki, aki mellettem lett volna mindig és bíztatott volna, de ez nem jelent semmit. Az sem, hogy sokszor gondolok rá: most pontosan a Come And Get It dal alatt is, amely semmi esetre sem kötődik számomra az énekeshez. Mégis az Ő arca, alkata jár előttem, mikor éneklem.

- I’m not too shy to show I love you.. – ujjaimmal lágyan kopogtam a ritmust, miközben szám készségesen formálja a dal szavait. Immár visszarendezett nappalira tekinthettem. Fogalmam sincs, mit akarok ma tenni, de annyi biztos, hogy ki kéne élveznem az utolsó szabad, független napomat.

Énekelgetve kapom fel magara a kabátomat. Egyszerű farmer és egy póló díszíti testemet. Sosem voltam olyan, aki szeret kiöltözni, inkább olyan ruhát preferálok, ami tényleg kényelmes.
Bizonytalanul indulok el a ház elől, szelve London utcáit. A szürkés időt lassacskán napsütés váltja fel és már kellemes egy szál pólóban és kabátban mászkálni. Útközben unatkozni kezdek, így úgy döntök, veszek inkább egy gombóc fagylaltot Készségesen eszegetem az édességet, de mire elfogy, ismét unatkozni kezdek. Unottan ülök le az Oxford Street kis padjára. Csillogó tekintettel bámulom az előttem elhaladó embereket. Vannak kisgyerekek, akik az anyukájukkal és apukájukkal nézelődnek. Vannak szerelmespárok, akik kézen fogva, összebújva lézengenek. És itt vagyok én. Anya és apa Manchester-ben tölti napjait, a szerelmi életem pedig romokban. Kezdem komolyan azt hinni, hogy ezután semmi sem fog összejönni nekem. S egyre jobban élesedik a tudat benne, miszerint ez az utolsó nyugalmas napom. Mint oly’ sok mindentől, ettől is félek. Sosem voltam ilyen helyzetben, nem tudom, hogy kéne felvennem a nem törődöm álcát. És azt sem tudom, hogy fogok több millió tini szemébe hazudni, mert a menedzsment azt akarja. Nem tudom.

Éppen kabátom ujjának piszkálásával vagyok elfoglalva, mikor telefonom eszeveszett csörgésbe kezd. Egy pillanatra megugrok, aztán mikor kihalászom a zsebemből és elolvasom a kapott üzenetet, szívem még gyorsabban kezd verni.

”Gyere az irodába. Siess, tudod, mától hivatalosan is ’járunk’. Z.”

Úgy teszek, ahogy az üzenet utasít. Összeszedem a padra kipakolt cuccaimat, köztük az utamra hozott szendviccsel. Tudatlanságom hatalmas, hiszen fogalmam sincs, mi lesz ezután. Azt sem tudom, hogy állok most, nem hogy mi lesz a jövőben. Sok dolgot nem zártam le magamban, amit ideje lenne elfelejteni. De erre sem vagyok képes.

Az épület recepciósa, Janet kedvesen köszön. Szőke haja szabályos kontyba van fonva, megjelenése kifogástalan. Mintha egy reklámból lépett volna elő. Kedvesen köszönök és integetek neki vissza. A liftben eltöltött pár másodperc alatt lábammal egyfolytában dobolok, szinte ütempontosan. Suhanva szelem a métereket, amiket a folyosó elém állít. Halkan kopogok be a már ismert irodába, s miután válaszként egy „Jöhetsz!” felkiáltást kapok, belépek.

A szobában ülő összes személy tekintete rám szegeződik, amitől kicsit megijedek. A hatalmas asztal mögött a menedzser ül, ujjaival idegesen kopogtatva a fa bútoron. Az asztal elé helyezett székben Zayn pihen. Szemem akaratlanul is megakad a menedzser mögött ékeskedő hatalmas üvegablakon, és a kilátáson. Nem sokat időzök London csodálásával. Azt hiszem, ezt a szokásomat sosem fogom elhagyni.

- Miss Bennet, végre, Önre vártunk! – bár a szokásosan öltönyben flangáló fejes próbál kedves lenni velem, hangjából mégis gúny hallatszódik. Értetlen arckifejezéssel foglalok helyet a Zayn mellett foglaló széken.
- Igen Miss Bennet, csakis Ön menthet meg minket! – értetlenül nézek a mellettem ülő énekesre, aki kezét szívéhez kapva figurázza ki menedzsere szavait. Kis mosoly szökik szám szélére, ami aztán látva, a menedzsernek ez nem tetszik, le is hervad.
- Szóval, amint mindketten tisztában lesznek a dolgok jelentőségével, beszélhetünk komolyan is. – érthetetlenül nézünk össze Zayn-nel. – Mint tudják, ma fogjuk nyilvánosságra hozni a kapcsolatukat. Ez a következőképpen fog zajlani: fél óra múlva a banda próbára indul az O2 arénába. Akkor együtt fognak megérkezni a stadionba, kézen fogva. A fotósokat értesítettük már, rengeteg újsággal leszerződtünk. – undorítónak találom ezt az egészet, konkrétan azt is, ahogy a menedzser beszél róla. Mintha minden mozdulatot hónapokkal előre megtervezett volna, mindent leszervezett volna és ennek tetejébe konkrét terve van arról, hogyan cselekedjünk. – De előtte kérem, öltözzenek át. Ha jól tudom Miss Bennet, magának vannak ruhái itt, a táncterem öltözőjében. Maga, Mr. Malik jó lesz így. Figyeljenek, hogy amikor megérkeznek, pontosan a kamerákba nézzenek. Ennyi lenne, sok sikert.

Befejezve monológját, a menedzser felállásával és ideges kézteregetésivel jelzi, menjünk ki. Elképedve lépek a folyósóra és veszem az irányt az öltözők felé. Egyszerűen undorodom magamtól. Ettől az egésztől. Számító, kapzsi vagyok. Jelenleg csak az hajt, hogy miharabb eljussak az öltözőbe. Szótlanul, durván trappolok.

Idegesen rontok be az öltözőbe, majd rogyok le a padra. Hogy mehettem ebbe bele? Ez egyszerűen undorító! Felhúzom lábaimat, kezemmel átkarolom őket, aztán fejemet is lehajtom. Mérges vagyok, magamra.

- Jadey, mi a gond? – támogató, meleg kezeket érzek hátamon.
- Ez undorító. Megszabják, mit hogyan kell tennünk, miközben több millió ember szemébe hazudnak. Zayn, szerinted ez normális? – látszólag Zayn sincs tisztában a helyzettel, hiszen Ő is lehajtott fejjel ül mellettem, a földet kémlelve.
- Senki sem mondta, hogy ez a világ normális. Szerinted az normális, ahogy mi élünk? Ahogy mondtad, emberek milliói figyelik minden mozdulatunkat. Ez ijesztő. – le sem kell festenie a helyzetet, hiszen magam is láttam. Őrület, ami kint folyik és teljesen megértem a srácok helyzetét. Bár ijesztő és a hátamon futkos a hideg, ha arra gondolok, ebbe a végeláthatatlan szerencsekerékbe belekerülök.
- Átöltözöm. – látványosan nagyot sóhajtok. Felállásommal tudatom, vagyis próbálom az énekes tudatára adni, hogy távozhat, de Ő ehelyett továbbra is a padon lézeng, szemeivel alakomat követve. – Zayn, kérlek! Kimennél?
- Oké, oké, bocsi. – emeli fel védekezően kezeit, s színlel megbánást.
- Hülye vagy. – kis nevetés tör ki belőlem látva arckifejezését. Kis ideig miután kilép, nem vagyok biztos benne, hogy esetleg nem leselkedik az ajtó előtt.

Ahogy tudom, úgy próbálom magamat takarni. A szekrényem aljában heverő táskából előhalászom a legcsinosabb ruhámat. Nehéz dolgom van, hiszen a táska jórészt a próbán viselt pólóim vannak benne. Hosszú ideig tartó kutakodás után végül felveszek egy sima, London feliratos pulcsit. A farmeremet magamon hagyom. Villámgyorsan kapom fel a táskámat, órámra nézve, hiszen tizenöt perc múlva jelenésünk van az aréna előtt. Lopva pillantok bele a tükörbe, s tisztázódik bennem, hogy nem nézek ki jobban, mint azelőtt. Kabátommal és táskámmal a kezemen igyekszem Zayn felé, aki a folyosón végén telefonál. Mikor odaérek, leteszi, de hallott szavaiból ítélve valamelyik fejessel társalgott.

- Minden oké? – aggódó pillantást vetek felé.
- Persze, menjünk. Életed utolsó nyugodt percei.. – ha nem féltem eddig nagyon, most reszketek. Ezzel nem igazán sikerült megnyugtatnia. Szótlanul indulunk el a lift felé és az út többi részét is így tesszük meg.

Mélyen belesüppedve a fekete autó bőrülésébe kémlelem a mellettünk elhaladó város nevezetességeit. Félelem, gyengeség kering bennem. Minden egyes percben az órámra pillantok és tisztázom, hogy hamarosan beláthatatlan dolgok fognak történni. A körülbelül tíz perces út alatt kínos csend uralkodik az autóban. Talán lehet, hogy ezért tűnik úgy, mintha évekig szelnénk az utcákat. Szabadítsanak ki.

Az autó hirtelen megáll. Feleszmélve kipillantok a sötétített üvegen, amiből tökéletesen látom az összes kint álló embert. Szívem őrülten kalapál, már a torkomban dobog. Tenyerem izzad. Kinézve az üvegen nem látok mást, mint lányok ezreit. Sikítoznak, ugrálnak. Kiszúrom Harry és Niall elhaladó alakját, ami kicsit megnyugtat. Átverekszik magukat a tömegen, aztán eltűnnek.
Az autó ismét elindul. Kérdően pillantok a mellettem ülő énekesre, aki számára megszokott ez az egész. Őrület.
A stadion hátsó bejáratánál, az úgynevezett művészbejárónál nincsenek olyan sokan, de száz ember biztosan itt is tapossa egymást.

- Indulunk! – először meglepődöm, mikor Zayn megragadja a kezem. Lassan lépünk ki a kocsiból. Félelemérzetem egyre nagyobb lesz, mindössze Zayn kezét szorongatom idegességemben. Próbálok magam elé nézni és figyelmen kívül hagyni a kamerákat. Pár métert kell megtennünk így. A kamerák kattognak, őrült sikítozás tölti be a teret. Néha-néha kihallok egy kiáltást, ami valószínűleg a közelben leselkedő fotósok egyikétől jön. A szívem egyre jobban dobog. Menthetetlenül és reménytelenül nézek körbe. Gyorsan lépkedek, de határozatlanul.
Mikor beérünk a stadion folyosójára, csend lesz. Kezeim továbbra is remegnek, mint a kocsonya. A minket kísérő testőrök előre mennek, valószínűleg a többi srác is érkezik. Szótlanul indulok előre. Eddig nem tartottam nehéznek az életemet. Történtek velem dolgok, sokszor voltam padlón, de a mostani helyzetben még ezt is szépnek látom. Ahogy a tömegben baktattam, egyedül voltam. Sosem éreztem ennyire egyedül magam. Miközben hiányzik minden érintése, ölelése, csöppnyi támogatása, másik felem minden darabkája egy csillogó, barna szempár körül forog.

Így is hevesen verő szívem majd’ kiugrik helyéről, mikor valaki hátulról megragadja a kezem, s közel húz magához. Mielőtt felfoghatnám a helyzetet és véglegesen elmerülhetnék szemeiben, előbbinél is közelebb húz magához, majd habozás nélkül ajkait az enyémekre tapasztja. Ajkai puhák és édesek, lágyan ízlelgetnek. Csukott szemmel élvezem a pillanatot. Magamhoz térve fülig pirulva húzódom el tőle. Szemében ismét az a különös csillogás fedezhető fel. Tágra nyílt pillákkal néz rám, aztán mintha mi sem történt volna, elhalad mellettem. Pillanatra elvesztem az önkontrollomat és erőszakosan cselekszek úgy, mint ahogy Ő tette: kezénél fogva húzom vissza magamhoz, s csókolom meg.

20 megjegyzés:

  1. Drága Shawty ♥!

    A cím már felkeltette az érdeklődésemet, hát még a fejezet :D Imádtam, egyszerűen fantasztikusra sikeredett ♥ ;) Örülök, hogy Zayn végre szóba állt Jadey-vel, bár így is-úgy is beszélniük kellett egymással :D A Come And Get It című dal számomra most N°1, imádom :D Szeretem a keleties hangzású dalokat :) Visszatérve a fejezetre...ismételten szerencséd van, mert nyugodt vagyok és nem áll szándékomban tömegmészárlást elkövetni :D Komolyan gondoltad, hogy itt kell abbahagyni?! :O 2 sejtésem van, hogy Jade kivel csókolózott :) 2! :D Remélem, hamarosan kiderül, hogy ki is volt az a 2 közül :P :D

    Tűkön ülve várom a folytatást itt és a One Love-n is ♥ :D Én is még javában írom a folytatást a Stay with Me-n, a fele már majdnem megvan :D

    További szép hétvégét, a jövőhéthez pedig sok erőt kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Örülök, hogy sikerült felkeltenem az érdeklődésedet, pedig szerintem nem igazán sikerült most jó címet adni. Próbálok mindig valami frappánsat kitalálni, de ez a cím is példa arra, hogy ez nem mindig megy. Egyszer úgyis beszélniük kell egymással, ne húzzák már az időt. Én is imádom a Come And Get It alkotást, pedig Selenát inkább színésznőként szeretem :) Mindig ilyen szerencsém van, hogy nyugodt pillanatodban kaplak el és élve maradhatok. Komolyan gondoltam, így áprilisban, az iskola vége felé egyre jobban szeretem húzni mások agyát, úgyhogy vigyázat! Majd kiderül, melyik sejtésed volt helyes, de nem mondhatok egyelőre semmit.

      Igyekszem itt is és a One Love-on is! Olvastam, most megyek és írok is, csak előbb itt válaszolok a kommentekre :)
      Neked is további kellemes hétvégét és sok-sok jó jegyet!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Nagyon jó, bár hogy lehet itt befejezni! Kiváncsi vagyok nagyon! Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Tudod, mindig igyekszem izgalommal tartani titeket, hogy kíváncsiak legyetek, mi lesz ezután. A következő szombaton érkezik!
      Love, Diana

      Törlés
  3. nagyon gyorsan a kövit!! :) xx

    VálaszTörlés
  4. Drága Diana!

    Tegnap este - éjszaka -, találtam a blogodra! Először, amikor az elején jártam sablonosnak gondoltam, de most már más a véleményem! Imádom... Megölsz! Zayn, látszólag beleesett Jade-be, bár az elején még ezt nem mutatta, flegma, majd esetlen volt.
    Harry, jó nyomulós lett.
    Loui, a barátnő:D
    Liam, szerintem még csak egy mondatot mondott az eddigi részekben.
    Niall, szintén nem sokat tudtunk meg róla itt.
    Angie, az egyik kedvencem(: furi, hogy Perrie játsza őt, mert ugye valóságban Perrie Zaynel van, így egy kicsit zavaró.
    Bár, lehet, hogy az a célod, hogy összezavarodjunk.. Waoww! Ez a rész; ahhw :$ <333333 Siess a kövivel! *~*

    Csók,
    Emily

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nos, először is örülök, hogy rátaláltál a blogomra! Lehet, hogy furcsa, de örülök, hogy az eleji sablonosságot sikerült átváltoztatnom benned, annak ellenére, hogy igyekeztem mind az alaptörténetet mind a szereplőket egyedire kreálni. Bár vannak benne sablonos elemek, ez tény. Igyekszem mindenkit életben hagyni, bár lehet, nem így tűnik, de igyekszem!
      A következőkben igyekszem jobban bemutatni a bandát, a folytatásban, avagy a 14. fejezetben Zayn drágán kívül még egy bandatagot megismerhettek jobban, de aztán a folytatásban igyekszem mindenkit belevonni az eseményekbe.
      Pontosan az volt a célom, hogy összezavarjalak titeket és az, hogy kicsit megszeretessem Perrie-t a pozitív karakterrel. Mindig célom az, hogy sikerüljön összezavarni :)
      Igyekszem sietni és köszönöm, hogy írtál, mert sok dologra világítottál rá számomra!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Drága blogíró barátnőm ♥

    Ez a rész, valami fenomenális volt - remélem így éjfél körül még helyesen írtam le -, Jade érzéseit remekül írtad le, és a végén az a csók, az a jelenet, hát nem semmi volt! Szóval megint a maximumot nyújtottad. ;) A dal nagy kedvencem, örültem, hogy ezt csatoltad hozzá, amúgy nekem a Kiss me az ébresztőm. :D Megnyugtat reggel, és ráhangol az előttem álló napra.
    Küldtem neked e-mailt, a rendelés és a koncert beszámoló miatt. ;) Na most csak ennyit írok, mert hula fáradt vagyok. xD

    Pusz, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága blogíró barátnőm!♥
      Helyesen írtad le és nagyon, nagyon köszönöm! Mindig bajban vagyok az érzésekkel, mert nem akarom túlspilázni, de nem is akarom egy hideg tuskónak bemutatni a szereplőket. Néha nagyon nehéz a dolog, mert fogalmam sincs, hogy mit kéne és hogyan alakítanom, de általában csak úgy jönnek a sorok :)
      A dalt én is imádom, mint mindent Ed-től. Ő az egyetlen előadó, akit mindig, minden mennyiségben bírok hallgatni, hiszen minden dala gyönyörű és érzelmes. Kifejezhetetlenül sokat köszönhetek Ed-nek, hiszen általa jobban megtanultam szeretni és Ő az, aki a zenéjével megnyugvást nyújt nekem.
      Olvastam, hamarosan válaszolok is, a fejlécet pedig már elkezdtem :)
      Love, Diana

      Törlés
  6. Drága Diana!♥

    A cím alapján már nagyon felkeltette az érdeklődésemet,de őszintén megvallva nem ilyenre számítottam,de ez mindent felül múlt!:)♥ Hihetetlenül jó részt hoztál.:) Teljesen magával ragadott.:)♥ A végén tetszett Jade játéka.:) Na nehogy már csak Zayn kapja le a másikat.:) Hát..őszintén megvallva nagyon kíváncsi vagyok a rajongókra,hogy mit fognak szólni. A dal az én kedvenc dalom is,örültem,hogy ezt csatoltad mellé. Az én szemembe Ed nagyon is nagy ember. Aki ilyen csodákra képes az biztos,hogy sokra viszi még.:) Igazad van mert bármilyen is a hangulatod,Ed számai ezeket az érzéseket tükrözi is,szóval Ed dalai között mindig megtalálod ami saját érzelmeidnek kell.:)

    Tűkön ülve várom a folytatást!:)

    xoxo,eternal dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!♥
      Örülök, hogy sikerült felkeltenem az érdeklődést, bár szerintem nem igazán adtam frappáns címet, de akkor ezek szerint mégis sikerült megfognom titeket :D Köszönöm neked, nagyon sokat jelent minden szavad! Nem mondanák semmit a végéről, van benne jogos dolog, de nem állítok semmit a folytatással és ezzel a csókkal kapcsolatban. Majd jövő szombaton több részlet kiderül. Ed szerintem is hatalmas ember, imádom! Aranyszíve van, gyönyörű lelke és esküszöm, nekem is kell egy belőle! Ő tipikusan az, aki csodálatos előadó és akit feltétel nélkül imádok.
      Igyekszem a folytatással, köszönöm, hogy írtál!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Édes, egyetlen Dianam!♥
    Én megöllek téged. Na jó, lehet, hogy inkább mégsem, mert akkor nem lenne, aki ilyen fantasztikus fejezeteket írna, mint például ez is. De most komolyan. Hogy a fenébe lehet itt befejezni? Te kínozni akarsz engem-minket? Komolyra fordítva a szót, zseniális lett, mint mindig. Már a cím is felkeltette az érdeklődésemet, de a fejezet egyszerűen minden képzeletemet felülmúlta. A dalnak nagyon örültem, mostanság nekem is, mint nagyon sokunknak ez az egyik kedvenc számom.:) Megint hihetetlenül jól írtad le Jade érzéseit, én még mindig csodálom az írói tehetséged. Zayn... nos igen. Nagyon örülök, hogy szóba áll Jadey-vel, és, hogy nagyjából tisztázódtak köztük a dolgok. Őszintén remélem, hogy ő volt a csók kivitelezője. Akkor ujjongani fogok. A másik tipem Harry, de remélem, hogy az előbbi lesz igaz, ugyanis Hazza és Angie összeillenek, és csodás párt alkotnak együtt.:)♥ Azt nem akarom taglalni hosszú sorokon át, mint szoktam, hogy a válaszod MÁR MEGINT milyen hatással volt rám, mert tudom, úgyis elsírnám magam. Na mindegy. Tűkön ülve várom a folytatást Diana, nem is untatlak tovább. Ölellek és puszillak!♥

    Meghoztam a 2. fejezetet a blogomba. (http://summeroflove1dfanfic.blogspot.hu/2013/04/chapter-2-jo-hir.html) Ha van kedved, olvasd el. Köszönöm a szép szavakat, amit írtál az előző fejezetről. Sokat jelent nekem.:)
    Na megyek is.
    Szeretlek♥ xx Ani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!♥
      Mint mindig, most is mosolyogva olvastam minden sorodat közben sírtam és csokoládét majszoltam. Remélem, hogy életben hagytok, hisz amikor ilyen véget hagyok, mindig igyekszem kiengesztelni titeket a folytatásban szereplő történtekkel, most sem lesz másképp! Annyit elárulok, hogy a következő fejezetben szerepelni fog egy másik bandatag is, de legyen titok, ki. Nagyon köszönöm a kedves szavaidat, tudod, hogy rettentő sokat jelent ilyeneket olvasnom, főleg tőled! Imádom ezt a dalt, mint minden mást Ed-től, így nem kérdés, hogy mivel témához illett, ezt csatoltam. Örülök, hogy ismét sikerült leírnom Jade érzéseit. Bármennyire is zavaros néha, amiket olvastok, így akarom éreztetni, hogy sokszor maga jade sincs tisztában azzal, mi zajlik benne és körülötte. Természetesen minden jó, ha a vége jó :)
      Nem árulhatok el semmit a csókról, majd a folytatásban kiderül. Magamat is megleptem ezzel az Angel-Harry párossal, de így utólag látom, hogy tényleg összeillenek, pedig nem gondoltam volna.
      Ha hiszed, ha nem, én mindig sírok a soraidat olvasva, mert egyszerűen csak szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen erős lány mint te a barátom és ez megnyugtat!
      Igyekszem a folytatással!

      Elolvasom, most tényleg igyekszem írni is és betartani az ígéretemet!
      Szeretlek!♥
      Love, Diana

      Törlés
  8. Édes Dianám! ❤

    Nem szeretnélek megölni meg bántani sem, de te valahogy mindig ezekre a dolgokra kényszerítesz és ez nem jó. Nagyon szeretlek úgyhogy ezt most megúszod, de vigyáz mert ha még egyszer írsz egy ilyen fantasztikus részt akkor jól megölelgetlek és gratulálok! ❤

    És eljött az a nap amikor kiderül az állkapcsolat - ami már nem is biztos, hogy az. Sajnálom Jadet, mert hát szó szerint öngyilkos lett. Vagyis inkább úgy mondanám mint Zayn, az egy kicsit jobban hangzik. Van egy sejtésem, hogy ki lehet az aki megcsókolta Jadet, de inkább megtartom magamnak és a következő résznél kiderül. Vagyis remélem!
    Eleve már a cím és megfogott nem, hogy még a zene. Remek választás volt mivel imádom Ed Sheerant és azt összes számát.

    Kellemes hétvégét és hetet kívánok neked, remélem minden rendben van veled. Köszönöm szépen a jó tanácsot, sokat segítettél. ❤ Nálam is van már új rész, bár egy kicsit lapos lett, de remélem majd tetszik.

    Puszillak Bonnie! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Bonnie!♥
      Elkezdtem olvasni a kommentedet és a megölelgetlek helyett megölleket olvastam, így egy picit megijedtem, de aztán átolvastam még egyszer és rájöttem, hogy csal a szemem :D
      Igen, ez az a nagy nap, amitől mindenki félt, egyesek talán várták – gondolok itt a menedzserre. Jade maga sem tudja, mit vett a nyakába, bár kezd tisztázódni benne, de aztán a későbbiekben lesznek majd még dolgok. Kiszámíthatatlanok a rajongók..
      A csókról nem árulhatok el semmit, az legyen titok, mielőtt kikotyogom, ki is adta.
      Imádom én is a dalt, nem tudom megunni, és szerintem ez a jó zene egyik alapja.

      A hétvége kellemes volt, a hetem eddig nehéz, remélem, ennél már csak jobb lesz! Olvastam az e-mailt amit küldtél, igyekszem ma válaszolni és valami értelmes tanácsot adni, mert sokáig gondolkoztam, mit is írhatnék, mire rájöttem. Elolvastam a részt nálad, majd ott kommentálom.
      Love, Diana

      Törlés
  9. Szia Diana!♥

    Annyira, de annyira sajnálom, hogy olyan rég írtam neked, de hiába kezdek el most itt mentegetőzni, már nem javít semmin..
    Most mégis írnék neked, remélem nem haragszol... :(

    Nagyon tetszett, imádtam ezt, s az előző fejezeteket is.
    Eszméletlenül csodálom még mindig az íráskészséged, csak falom a sorokat, s csodállak téged. :)♥
    Gyönyörűen leírtad a táncos részt, hogy mit érez, mikor táncol. Na jó, mindent gyönyörűen leírtál, de maradjunk annyiban, hogy az különösen gyönyörűre írtad. :D♥

    Megértem, hogy Jade izgul, elég stresszes dolog lehet egy ilyet átélni..
    A vége... *-----*
    Csak remélni merem, hogy az az ember az a bizonyos csók partner, akit remélek.. :D És amikor Jade visszarántotta.. *----* Egész egyszerűen kifejezhetetlen szavakban, így csak pampogni tudok itt. :D

    Sok erőt és kitartást a sulihoz!♥
    Puszi: Little Zsoo♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ugyan, semmi gond, hiszen én is szétszórt vagyok és az esetek nagy részében öt nappal később kapom fel a fejem valamire, mint kéne. Megértelek és tényleg semmi gond, bár kicsit hiányoztál :)
      Nagyon sokat jelent, hogy tetszett a fejezet és az előzőek is, hisz próbálok mindig fejlődni és szerintem egy kis löket kell ehhez – ezt pedig Ti, drága olvasók adjátok!♥ Engem nem kell csodálni, nem tettem én semmit, amiért kéne.
      Próbáltam tényleg éreztetni, mit érez, amikor táncol, hisz ezt az érzés csak a táncosok élhetik át. Lehet, hogy más sportban is jelen van ez, de amikor táncolsz huzamosabb ideje és még több év után is azt érzed, hogy megáll a világ és kiadhatod magadból az érzéseket, na az egy gyönyörű pillanat *.*

      Nem mondhatok semmit a csókpartnerről, legyen az titok, ki adta a kis puszit Jade-nek.
      Sok rőt és kitartást neked is, nekem szükséem lesz rá!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Imádom!! Gyorsan a kövit!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm és igyekszem sietni a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés