2013. április 6.

Chapter 11. - Please, stay

Kedves olvasók!
Elég fárasztó hetem volt, bár mindössze három napot kellett az iskolában töltenem, rettenetesen elfáradtam. Izomlázam van, úgy érzem, mindenem fáj és emellett a fejem is zsong. Ihletem sem sok volt a héten, pedig próbálkoztam, de sem írásban, sem fejléc szerkesztésben nem voltam túl ügyes. Ma kis késztetésem van, ezért nekiállok a rendeléseknek és ha minden igaz, kicsit írok is majd. Remélem, nektek jobban telt a hét és vártátok már a folytatást. Köszönöm, hogy vagytok nekem, tényleg nem tudok már semmi mást mondani, mert eláll a szavam tőletek! Köszönöm nektek! Előre is sajnálom, ha a várakozásotok felülmúlta a fejezetet, de fáradt voltam a napokban, és sajnos csak most sikerült befejeznem. Ennek ellenére szeretnék még fordulatokat és titkokat, közben persze alakítgatni a két főszereplőnk érzéseit is. Nem akarom elszólni magam, feleslegesen sem akarok fecsegni, ezért lassan be is fejezem. A csatolt dal Rihanna Stay című alkotása, amit rettenetesen imádok, gyönyörű, egyszerű, könnyű. Elképesztő. Nem tudom, mennyien követitek a másik blogomat, de ott már írtam, hogy valószínűleg májusban-júniusban nyitok egy újabb blogot, ami ismét kicsit komolyabb témájú lesz, de ez esetben egy Justin Bieber témájú történetet osztok majd meg veletek. Ezt a blogot tényleg nagy újításnak tervezem majd, szeretném nagyon kidolgozni és emellett meg is lepni titeket. Remélem, számíthatok rátok, de ha nem, az sem baj, hisz már az is hihetetlen, hogy ezt és a másik blogot is mennyien olvassátok. De azért várjátok már? Hogy telt a hetetek? Mit gondoltok a fejezetről? Visszajelzéseiteket szívesen várom akár komment, akár pipa formájában!
Love, Diana



Stay
Egyszerűen lefagyok. Úgy tűnik, mintha órákig állnék, mint egy bot, áttekintve Zayn vállán. Közben pislogok, mert továbbra sem hiszem el, amit látok. Szívfacsaró érzés az ex-barátodat látni, egy másik lány társaságában. Hiába bizonygatod, hogy túlléptél rajta, akkor is rossz és fáj.

Percek után Zayn legyez kezeivel arcom előtt, ezáltal kicsit magamhoz térek. Pislogok párat, mire véglegesen felfogom, tényleg Chris-t látom előttem és nem egy illúziót. Szinte már kínosan bámulom. Nem sokat változott, mióta utoljára láttam: haja most más fele van állítva, de arca ugyanolyan. Millimétereket hátrálok, és majdnem szívrohamot kapok, mikor észrevesz.

A szomorúság mellett a félelem is kiéleződik bennem. Azok után, hogy észrevesz, bámulom tovább, aztán alig kapva levegőt megszólalok.

- Mennem kell. – suttogom a szavakat Zayn-nek, aki valószínűleg semmit nem ért belőlük, hisz a zene továbbra is tombol, több százan táncolnak körülöttünk és ha ez még nem elég, éppen a pultnál kiabál pár részeg ember.

Levegő van szükségem. Szélsebesen vágtatok át a tömegen, nekimenve mindenkinek. Nem tudok tisztán gondolkozni, az jár a fejemben, hogy minél előbb kijussak innen és hazamehessek. A kabátomat lekapom a szórakozóhely ajtaja melletti fogasról, s már szaladok is. Kiérve a friss, párás londoni levegőre, a hideg csípi az arcomat. Kilátástalanul indulok el abba az irányba, amit éppen jónak találok – ez esetben jobbra.

Nem érdekel, hogy ott hagytam Zayn-t és mindenkit. Megijedtem. Bármennyire is próbálok túllépni a múlton, most kell rájönnöm, hogy először Chris-en kéne túllépnem. Hisz amiket tett, azok csekély kis mértékben befolyásolnak. Számomra mindig Ő volt, aki bármiben tudott befolyásolni. Ez általában így van, ha az embernek fontos valaki.
Gyorsan szedem lépteimet, útközben jobban összehúzom a kabátomat. Továbbra sincs helyén a fejem. Leblokkoltam. Mit kéne tenni ilyenkor? Oda kellett volna mennem, köszönni? Vagy jól tettem, hogy eljöttem?
Olyasfajta menekülési ösztön van bennem. Félek, hogy ismét megtörténik az, ami a múltban történt és ezért is nem akarok szerelmes lenni: nem akarom, hogy legyen ismét egy olyan fiú az életemben, aki befolyásol. Annyira szerettem Chris-t, hogy nem láttam ki a rózsaszín ködből. Szerencsém volt, hogy eljöttem, mielőtt a dolgok még jobban elfajultak volna. Csak nem hittem volna, hogy pont itt, pont Londonban, ahol megtaláltam a búvóhelyemet bukkan fel ismét.

Ahogy előrébb és előrébb jutok, úgy gyorsulnak fel lépteim is. Már a Funky Buddha utcájának végén járok, mikor hangos trappolást hallok. Ez a hang felerősödik és futássá alakul. Összerezzenek, mikor valaki hátulról megragadja a karom és megfordít.
- Zayn. – hatalmas megkönnyebbülés tölt el találkozva Zayn pillantásával. Légzésem lelassul, s végre biztonságban érzem magam.
- Ez mi volt Jade? – szemét kémlelve aggódást vélek felfedezni. Persze, szólhattam volna neki, kifejthettem volna bővebben, de leblokkoltam. Kezével továbbra is gyengéden fogja alkaromat.
- Nem szeretnék róla beszélni. – könnyek lepik el szemeimet, ezért lenézek. A beton ilyenkor mindig izgalmasabb és érdekesebb. Érzem, ahogy az első könnycsepp lefolyik az arcomon, s azt buzgón követi a többi. Miért ilyen nehéz elfelejteni valakit?
- Kérlek. – az utcai lámpák lágyan világítják be arcát. Különösen csend van: néha-néha elhalad egy autó, de ketten állunk sáros és vizes járdán. Államat felemelve néz szemembe, s természetesen kiszúrja, hogy sírok. – Merre laksz? Hazaviszlek. – válaszomat meg sem várja, máris karon ragad. Érdeklődve tekintek le összekulcsolt ujjainkra. Kicsit meglep a helyzet, de biztonságban érzem magam. Kellemes, meleg érzés tölt el kezét szorongatva. Olyasmi érzés, aminek nem akarom, hogy vége legyen.

A Funky Buddha előtt előkapja telefonját és máris hív egy taxit. A járműre várva csend uralkodik közöttünk, bár továbbra is egymás kezét fogjuk, egy szót sem szólunk. Párszor felpillantok a sötét égboltra. Egyszerűen érzem, hogy kezdek változni, és kezdek túllépni a múlton, de a mai este nem könnyíti meg a dolgomat. Kilátástalan vagyok. A lelkemben háború dúl, és ahogy minden emlék megjelenik szemeim előtt, sírnom kell.

Olyan nehéz elengedi azt, akit szerettél. Ez reális is, hisz akit szeretsz, nem akarod elengedni. De lehet valakit úgy is szeretni, ha Ő közben téged bánt? Hónapokig szenvedtem, abban a tudatban élve, hogy jobb lesz. Azért bírtam ki, mert szerettem. Reménykedtem, hogy a srác, a kedves és aranyos srác, akit megismertem, visszatér. De sajnos nem tért vissza. Valahol útközben elveszett. Annak idején bármit megadtam volna azért, hogy akár egy napot is együtt tölthessünk. Kedves volt, udvarias. De az emberek változnak. Nincsenek állandó dolgok, a környezet és szeretteink változása ösztönöz minket is arra, hogy változtassunk. Szép lassan én is megváltoztam, Chris-szel együtt. Most már tudom, hogy egyikünk sem jó irányba indult el.

A taxiban ablakhoz hajtott fejjel kémlelem a várost. A várost, ami egészen ma estig menedéket nyújtott nekem. Félek, hogy Chris felismert és újra fel fog keresni. Félek, mert képtelen lennék a szemébe nézni és megmondani neki, hogy „köszönöm, hogy bántottál, de ez nem is lényeges, hisz szerettelek.”

Ahogy teltek a hónapok, a szeretetem nagy része úgy párolgott el. Angel folyamatosan azzal bíztat, hogy emlékezzek, mit tett velem és máris könnyebb lesz elfelejteni. Azt mondják, az embernek az első szerelem marad meg: ezért is nehéz rajta túllépni.

Gondolatoktól zavarosan, Zayn-t követve szállok ki a taxiból. Szemem felcsillan, megpillantva a csendes londoni mellékutcát, ahol a színes ablakos kis téglaházak állnak. Egy percig sem kételkedem Zayn-ben. Fáradtan veszem a lépcsőfokokat. Utunkat hatalmas csend övezi. Az ajtó előtt megállva kulcsaimat kezdem keresni, s miután a fél táskámat kipakolom, meg is találom őket. Szinte feltépem az ajtót, már reflexből ledobom a táskám a kanapéra. Helyet foglalok a vele szemben lévő kis fotelban. Leülök és sírok. Fejemet kezeimbe temetem, lélegzetvételem ismét háromszorosára nő. Szavak sem jönnek a számra, annyira fáj. Egyszerűen lehetetlennek tartom, hogy most kifejezzem, mit érzek. Ezt át kell élni, mert ha nem éled meg, nem tudod. Amikor azt gondolod, nagyon fáj, tegyél rá még pár lapáttal és akkor fáj igazán. Mikor a szíved összefacsarodik, az agyad pedig egyetlen képet hoz fel újra és újra.

Zayn selymes hangja üti meg fülemet. Hajamat elkotrom arcom elől, és mindössze kicsit hajtom fel fejemet, de így is tökéletesen és pontosan az Ő szemébe nézek. Előttem guggol, kezei térdemen pihennek.
- Jade, mi a baj? Mi történt? – nagy levegőt véve próbálok lenyugodni. Egyik kezét a térdemen hagyja, másikkal lágyan kezdi simogatni arcomat, ezzel letörölve a könnyeket.
- Én.. – bármennyire is próbálom levegővételemet szabályozni, nem megy. Mohón kapkodok levegőért és megnyugvásért. – Chris. – bököm ki végül ezt a nevet. Értetlen pillantásából ítélve fogalma sincs, miért sírok és mit láttam. Én sem számítottam ilyenre. Sosem jó háborgatni a múltat, mert az a jelened része. Nem tudod eltüntetni, van és kész, de azért a rossz emlékeket mindenki próbálja elfeledni. A legrosszabb érzések egyike, mikor egy ilyen szörnyű emlék hirtelen feljön benned. Újra átéled, ami akkor történt, az érzéseid ugyanazok és olyan, mintha a szemed előtt játszódna le az esemény.
- Mi van Chris-szel? – eddig lágyan csilingelő hangja élesebb és rekedtesebb lesz.
- Láttam. Ott volt a buliban. – minden egyes szó kimondása hatalmas fájdalom. Újra sírni kezdek. Zayn feltérdel, közel húz magához. Szinte fájdalmasan ölel, fejemet mellkasába fúrom. Az időérzékem teljesen elveszik, fogalmam sincs, mennyi időt töltünk így, de légzésem szabályos lesz, sírásom lassan eláll és nem érzek semmit. Megkönnyebbülést. Ürességet.

Jellegzetes, férfias illata kellemesen simogat, párszor a hideg fut végig a hátamon tőle. Lassan emelem kezem arcomhoz, ami elhúzódásra készteti Őt.
- Merre van a fürdőszoba?
- Arra. – alig mutatok a fürdőszoba ajtaja felé ujjammal, de Zayn máris megragad és húzni kezd maga után. Kicsit húzogatós kedvébe van ma este. – Zayn, ezt mégis mire véljem? – időközben arra koncentrálok, nehogy elessek. Lábaim mázsás súlyúak, minden egyes lépés megtétele egyre fáradtabbá tesz. Aludni akarok…
- Hidd el Jade, gyönyörű vagy elkenődött sminkkel is, de még szebb lennél smink nélkül. – önkéntelenül is kis mosoly szökik szám szélére. Régóta nem kaptam bókot senkitől sem, olyat, ami őszinte volt. Nem, még Harry bókjai sem voltak számomra azok. Teljesen tiszta volt, hogy nem én kellek neki, csak tette az agyát.

Esetlenül állok a tükör elé. Elképeszt a látvány: szempillaspirálom és szemceruzám fekete nyoma tökéletesen kivehető arcomon. Kiveszek egy kis vattát a csap mellett pihenő tartóból, s megengedem a vizet. Megvárom, amíg jég hideg lesz. Miközben arcomat törölgetem, erősen megküzdve a sminkkel, a tükörben folyamatosan az énekes szemivel találkozok, aki egy hervadt mosollyal figyeli minden mozdulatom. Őszinte leszek, jobb kedvre derít a jelenléte. Megbízom benne és ez a fontos.

Sosem volt olyan, akinek őszintén beszélhettem volna magamról. Én mindig meghallgatok másokat, segítek nekik, de engem eddig csak Angel hallgatott meg. Talán ezért jó érzés, hogy Zayn itt van velem. Bulizhatott volna tovább, élvezhette volna a lányok figyelmét, híres énekeshez híven, de inkább utánam jött.

A vizes vattadarab fekete lesz sminkemtől, de az arcom kitisztul. Most, hogy smink nélkül állok a tükör előtt, szín tisztán látni, hogy sírtam. Szemem piros, orrom is. Nagyot nyelek.
- Zayn, itt maradnál? Kérlek, maradj. – lehelem a szavakat. Kicsit félek, hogy kisétál most innen és egyedül hagy, mert abba beleroskadnék. Szeretnék beszélgetni valakivel, most hogy már sikerült megnyugodnom.
- Persze. – kezeit derekamra vezeti, s miután egy kis puszit ad járomcsontomra, fejét vállamra hajtja. – Biztos, hogy jól vagy? Nem akarsz beszélgetni? – helyzetén nem változtat, továbbra is erősen szorít engem. Kettőnk tükörképét kémlelve elveszek. Kivételesen nem gondolok semmire, csak bambulok. Bambulok és várok.
- De, szeretnék. De nem ülnénk le inkább valahová, mert fáradt vagyok. – oldalra hajtva fejem, mindössze pár milliméter választ el tőle. Készségesen bújok ki öleléséből és veszem a hálószoba felé az irányt.

Fáradtan huppanok le az ágyra. Törökülésben helyezkedek el a párnák között. Ő is pontosan így ül, velem szemben.

- Láttam Chris-t. Tudom, hogy ez neked nem mond sokat, de fájt. Ránéztem és egyszerűen minden előjött, ami elől Londonba menekültem. Nem akarok találkozni vele. Azt érzem, ha ismét találkozom vele, nem vagyok képes a szemébe nézni. Fáj. – minden szavam őszinte és bár próbálom tőmondatokban elmagyarázni, mit érzek, a köztünk uralkodó csendből rájövök, Zayn is érti, mire gondolok.
- Jade, te egy remek lány vagy. Chris meg egy patkány. Nem tudok mit mondani, felejtsd el. Nehéz, de próbáld meg. Tudod, nem repülhetsz, amíg nem hagyod magad zuhanni. Én itt vagyok, ha zuhansz, számíthatsz rám.
- Kérlek, maradj velem. – kérésem esetlennek hangzik. Egyszerűen úgy érzem, ki kell mondanom, ami bennem kavarog és jelenleg senki másban nem tudok megbízni. Angel kedvét pedig nem szeretném elrontani, örülök, hogy jól érzi magát. Harry pedig bókolhat neki, mert rajta akkor tényleg láttam, hogy nem csak nagymenősködött Angel-nek, hanem komolyan gondolta az összes bókját.
- Maradok. – csillogó szemekkel harapom be alsó ajkam és ölelem meg Zayn-t. Egyszerűen jól esik és azt érzem, szerencsés vagyok, amiért Ő van nekem. Szeretem Zayn-t.

19 megjegyzés:

  1. erre tényleg nem számítottam.. gyorsan a kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igen, igyekszem mindig meglepni titeket!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Erre vártam egész héten. Nem okoztál csalódást, köszönöm ezt a remek részt.♥ Most aztán agyalhatok 1 hétig a folytatáson. Megdolgoztatsz...:))
    Love, Dream

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én köszönöm, hogy írtál és vártál rá :D Már csak egy napig kell agyalni és ígérem, sietni fogok.
      Love, Diana

      Törlés
  3. Drága, drága Diana!♥

    Vissza tértem! Mostantól mindig számíthatsz rám kommentek terén -meg persze másba is ha valami baj van, tudod az e-mail címem. Minden egyes rész fantasztikus volt nem tudtam szóhoz jutni amikor olvastam őket. Annyira sajnálom, hogy nem tudtam írni de büntetésben voltam és nem tudtam nettezni. Ledermedtem amikor Jade meglátta Christ, nem lehet. Hogyan kerülhetett oda az a féreg? Már majdnem én is sírtam annyira eltudtam képzelni Jade érzéseit. Fáj amikor neki is fáj. Sírok amikor Ő is sír, annyira sajnálom szegényt. Nem is csinált semmit miért érdemli mind ezt? Nem téged hibáztatlak szó se essék róla, de annyira sajnálom. Amikor Zayn megfogta a kezét először azt hittem, hogy Chris lesz az de hál' istenek nem Ő volt az. Nagyon kedves és aranyos volt Zayn minden egyes percben. De ez az utolsó mondat! Azta paszta Jade szereti Zaynt, Jade szereti Zaynt. Már vagy öt perce ezt mondogatom de még mindig nem tudom felfogni. Jade szereti Zaynt. Gondolom én csak barátként, vagy nem?? Ajj annyira messze van még az az egy hét, gonosz vagy te nő de imádlak♥
    Így utólag boldog húsvétot! Sok szerencsét a sulihoz és egyben mindenhez! Remélem minden rendben lesz veled, és jó hetet lesz!
    U:I: Fent van nálam is a rész ha érdekkel :)
    Puszillak Bonnie (Sophie) ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Bonnie!♥

      Igen-igen, ha bármi van, írok neked, ne aggódj :) Örülök, hogy visszatértél, hiányoztál már nagyon! Semmi gond, hogy nem tudtál írni, megértelek, egyáltalán nem baj! Az majd kiderül, hogy is került oda Chris, ugyanis vele még lesz pár tervem, de nem akarom kifecsegni az ötleteimet. Az élet igazságtalan, s azt hiszem, talán egy kicsit erre is rá akartam világítani Jade-el: hisz Ő szerintem egy olyan lány, aki ugyan nem tökéletes, de megérdemli, hogy boldog legyen. Általában az ilyen emberek azok, akik sajnos nem boldogok. Jade szereti Zaynt! *-* Azt nem árulhatom el, mit értettem ezen, hisz ez egy tágabb megfogalmazás, majd Jade maga elmondja talán valamikor. Már itt is van a péntek, holnap érkezik is a folytatás, amiben nem lesz olyan sok Zayn, nem körülötte fog forogni az egész fejezet, de benne lesz, annyit elárulok.
      Jó hetem volt, mert itthon feküdtem betegen, de legalább pihentem egy kicsit és feltöltődtem.
      Elolvastam, ma írok is!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Drága blogíró barátnőm! ♥

    Ez a rész?! Neked mi bajod van vele? Eszméletlenül jó lett, ez a mostani kedvencem ♥ Az utolsó mondatnál még gyorsabban elkezdett dobogni a szívem, mert szereti Zayn OMG szereti Zaynt...aww ezt fel kell dolgoznom! Olyan boldoggá tettél engem ezzel a résszel hogy csak na! :) Bár gyanús hogy MÉG most csak barátként de innen már csak pár lépcső fok és jön a szerelem!

    Remélem a jövő heted jobb lesz, nekem remek volt mivel egész héten szünet volt, bár így se tanultam semmit, pedig rohadt sokat kellett volna pl. országos törti versenyre xD Na mindegy :D

    Puszi, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága blogíró barátnőm!♥

      Sosem szeretem a saját irományaimat, szerintem ez ilyen megszokás már, lehet, hogy ezért is nem tetszik. Nem vagyok elégedett vele, továbbra sem. Legyen egyenlőre titok, mit értett Jade ezalatt, de majd lassacskán kiderül.

      A mostani hetem laza volt és valamiért úgy érzem, ezért jövő héten szenvedem el a büntetést. Addig is pótolok és tanulok a dolgozatokra, amiket a héten kellett volna megírnom. Na de hát az ember nem tehet róla, ha beteg. Én sose tanulok versenyekre, nekem az mindig tabu. Ha tudom tudom, ha nem nem.
      Love, Diana

      Törlés
  5. Hi, Shawty ♥!

    Meg sem lepődhetsz azon, hogyha azt mondom: imádtam :D Már az előző fejezet végén sejtettem, hogy Chris bukkant fel a szórakozóhelyen, s ez a sejtésem be is igazolódott :) ;) Imádtam Zayn védelmező és figyelmes viselkedését, annyira édes volt ♥ :) Teljesen átéreztem Jade érzéseit, gyönyörűen le tudod írni a főszereplők érzéseit - gondolok itt a One Love-ra is :D A végén ez a Szeretem Zayn-t dolog eléggé felkeltette a kíváncsiságomat :) Most baráti alapon vagy kezd szerelmes lenni Bradford Bad Boi-ba? :DD Ajj, Shawty...kellett itt abbahagyni a fejezetet? :O :D

    Tűkön ülve várom a folytatást itt és a One Love-n is :D Ha van kedved, nézz be hozzám a Stay with Me-n, van új fejezet ;)

    További szép hétvégét és a jövőhéthez kitartást ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥

      Jaj, annyira, de annyira aranyos vagy – mint mindig :D A végéért bocsánatot kértem, de nem bánom, kicsit hadd legyek már gonosz. Holnap kiderül úgyis, mi lesz és hogyan, igyekszem meglepni titeket. Az érzések leírása számomra mindig nehéz, most sem voltam megelégedve vele, de próbálkoztam. Többen mondták már, hogy ez az erősségem, kicsit lehet, hogy jobban kéne erre fektetnem. 50-50 az esély, hisz lehet mind baráti, mind szerelmi is. Legyen a jövő titka! ;)

      A One Love-on és itt is sietek, a fejezetet pedig olvastam, ma megyek is írni hozzá!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Szia! :) Egy cserében benne lennél? (nálam már kint vagy)
    http://ijustcareaboutyou.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szívesen benne lettem volna a cserében, csak azt írja a blogger, hogy a blogot már törölték.
      Love, Diana

      Törlés
  7. Drága Diana!♥

    Egyáltaln nem lett a rossz a fejezet. Nem is tudom neked mi a bajod vele. Én imádtam,hihetetlenül fantasztikus egy rész lett.:) Már az előző fejezetnél tudtam,hogy ki más bukkanhatna fel,mint a patkány(Zayn szavaival élve). Őszintén megvallva azt hittem,hogy Chris oda fog menni hozzá és jelenetet fog rendezni,de nagyon örültem,hogy ilyesmi meg sem történt,eddig és remélem nem is fogja felkeresni Chris Jade-t,mert akkor én keresem meg Chris-t és beverem a képét.:D Kicsit sem vagyok szadista,áá!!:D
    Jade érzéseit teljesen átérzem,gyönyörűen ki tudod fejteni,hogy mennyi minden játszódik le benne. Zayn meg egy igazi HŐS-ként viselkedett,mellette maradt,mikor kérte,megvigasztalta. A szememben tényleg hősként viselkedett.:) Nagyon aranyos volt. Jade utolsó mondata nagyon elgondolkodtató,most akkor hogy is van ez? Baráti szerelem vagy annál azért már jóval több? Már alig várom,hogy kiderüljön.:)

    Bármilyen új blogba is kezdenél bele én biztos olvasnám,mert nagyon szerettem az irományaidat. Heten nem volt valami hú de jó,már a héten írhattam két dolgozatot. De most már túl vagyok rajta.

    Már tűkön ülve várom a folytatást!:)

    A következő héthez kitartást!:)

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sosem vagyok elégedett a saját irományaimmal, talán ezért alapból nem is vagyok ezzel sem jóban, ki tudja :) Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett neked, sokat jelent. Chris-t illetően lesznek még meglepetések, és nem mondanám, hogy nem fogja felkeresni, de ..na, túl sokat mondtam, befogom! Á, kicsit sem, de én is így tennék, ne izgulj :D Zayn tényleg rettentő cuki, de mikor nem? Hát, majd kiderül, hogy is értette Jade az utolsó mondatot, majd kiderül…
      Nagyon jól esik, hogy így megbízol bennem és az irományaimban, igazán sokat jelent! Én beteg voltam, de jövő héten előre láthatóan négy témazárót fogok megírni, lesz dolgom rendesen.
      Igyekszem a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  8. Kedes Diana!
    Nagyon jo volt. Gtarulalok! Olya aranyos Zayn hogy ott marad Jade-del!!!
    Kerle siess a kovetkezovel!!!
    Puszil:XDXDXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Zayn tényleg aranyos :)
      Igyekszem!
      Love, Diana

      Törlés
  9. Édes Dianam!:)♥

    Újra, és újra és újra...Hogy mit? Megint itt ülök az ágyamban, kezemben a matricákkal teli laptopommal, bedugult, turcsi orral, szétsírt, vörös szemekkel. Mindezt miattad és a megható, ámde a szívemnek fantasztikusan jóleső válaszaid miatt. Ugyanúgy, mint te, énis megígérem neked, hogy én mindig itt leszek neked, és bármit elmondhatsz, ami bánt, meghallgatlak. Tényleg nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy egy ilyen lányt, mint te, a 'barátomnak'(már ha te is annak tartassz engem,amit nagyon remélek) tudhatok. És ha ellenkezel is, én akkor is példaképemenek tartalak. NINCS VITA! Mert felnézek rád minden tekintetben. Zsennnniáááliiiis fejezet lett - megint csak. Jadey...áhh szavak sincsenek rá. Szeretem. Nagyon. Iszonyat erős. Megértem, hogy ennyire összetört Chris miatt, sőt én mégjobban kiakadtam volna. Csak remélni tudom, hogy az a féreg, aki tönkretette a "fogadott nővéremet"(:D) nem fog újra felbukkani Jade életében. De Zaynnek egyszerűen kimondhatatlanul hálás vagyok. Mindenért. Az ő szavaival élve, 'Ha Jadey zuhan,ő ott lesz és elkapja'. Ez olyan édes.:$ Isteneeem...remélem összejönnek és együtt maradnak. Összeillenek. Na mára ennyi lenne a regényrészletem neked édes Dianam. Igazából most nem is írtam olyan sokat, mint akartam. Na, ilyen sem volt még. Mit kaptál nyuszir? :) Júúj képzeld, én egy I♥1D-s fülbevalót, és az SZJG 8-at.Ja meg csokiit!:D

    UI: Tuti, hogy olvasnám az új blogod. Imádom Justin Biebert, a One Love-t is olvasom, csak oda nem szoktam komizni.De majd rászokom.Szóval nyugodtan elkezdheted, én hűséges olvasód maradok.

    Apropó. Gondolkoztam, hogy én is belekezdek egy új történetbe, és ez lenne az első, amit írok. Próbálkoztam már, de nem volt ihletem, viszont most kitaláltam egy (szerintem) nagyon jó storyt. Kíváncsi vagyok a véleményedre, mert nekem nagyon sokat számít. Feltettem a Prológust. Ha van időd és kedved, kérlek olvasd el: http://summeroflove1dfanfic.blogspot.hu/

    Na nem untatlak tovább, ennyi lenne az e-heti véleményem.
    Szeretlek♥, xx Ani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, szia drágám!♥

      Jaj istenem, ne sírj, nem akarom! Annyira aranyos vagy, tényleg, én is mindig elbőgöm magam olvasva a te kommentjeidet! Igazi kincs vagy :) Természetes, hogy a barátomnak tartalak és nem kérdés, hogy megbízom benned. Ha bármi van, nyugodtan írj, itt vagyok veled! De még mindig ellenzem, mert semmi olyat nem tettem, ami miatt az lennék – egyszerű lány vagyok, semmi világmegváltót nem tettem. Örülök, hogy tetszett a fejezet! Jade a fogadott nővéred, ez édes *-* Lesznek még titkok és dolgok Chris-t illetően, és mint ahogy Jade múltjának része, sajnos egyhamar nem fog elpárologni. Zayn annyira édes, annak ellenére, hogy én írom a blogot, tényleg cukinak tartom. Köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy írtál!♥ Sok-sok csokit kaptam nyuszira, egy-pár felsőt és pénzt. Tervezek könyvet venni és ki akarok menni a keresztanyukámhoz nyáron, arra gyűjtök.

      Annyira jó, hogy bizalmat szavazol nekem, rettentő, rettentő sokat jelent! Örülök, hogy szereted Justin-t, nekem a szívem kicsi csücske, és úgy látszik, van még közös bennünk :)

      Elolvastam, ma vagy holnap ki is fejtem a véleményem, addig is előzetesen itt: IMÁDOM!
      Szeretlek! The sky is the limit!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Szia !
    Nemrég találtam a blogodra. Nagyon tetszik :)
    Dorcsi .

    VálaszTörlés