2013. március 23.

Chapter 09. - Harry

Kedves olvasók!
Több, mint egy hét telt el a legutóbbi fejezet óta. Nem tudom, hogy bírtátok, én nehezen. Szerencsére nem voltak nehéz napjaim, de időm így sem sok volt írni. Ennek ellenére egy délután mindenen megszüntettem és azért is befejeztem ezt a fejezetet. Nem vagyok túlzottan megelégedve vele, de az események pörögnek, s ennek kifejezetten örülök. Néhány helyen múlt időt használtam, pontosan azért, mert az múlt időben volt, akkor történt. Csak gondoltam szólók, mielőtt valaki megemlíti. Igyekeztem vele, és visszaváltottam Jade szemszögére. Nem hiszem, hogy az elkövetkezendő fejezetekben lesz szemszögváltás, majd esetleg később. A csatolt dal talán nem is tartozik annyira ide, de ezt hallgattam közben és ez segített, ezért kötelességemnek éreztem, hogy csatoljam. Szeretném megköszönni a támogatásotokat, komolyan, olyan hozzászólásokat olvastam, amiken szó szerint sírtam - talán nem kellett volna közben szakítós, szomorú dalokat hallgatnom, de szerintem ezek nélkül is pityeregtem volna. Hihetetlen. Túl vagyunk a hatvan feliratkozón és én csak remélni tudom, hogy tetszik nektek, amit csinálok és örömmel olvastok. Ha néha nem is tiszta minden esemény, törekszem arra, hogy a megválaszolatlan kérdésekre választ adjak. De ha esetleg valamire kíváncsiak vagytok, vagy választ szeretnétek kapni rá, azt megírhatjátok itt is nekem. Nektek milyen hetetek volt és milyen lesz? Én két témazárót is írok hétfőn, ami konkrétan az utolsó tanítási nap lesz nálunk, ezért huszonöt tételt kell ma megtanulnom, holnap pedig öt kemény kémia anyagot. Az vígasztal, hogy hamarosan tavaszi szünet, és ha ezeken túljutok, talán a Spring Breakers-be is belekukkantok. Apropó, ti láttátok már? Ha igen, nektek tetszett?
Love, Diana


That Should Be Me
Jade Bennet
Kétes érzések keringenek bennem, mikor mindössze annyit látok, hogy Zayn arca egyre, s egyre közelebb kerül. Az egyik felem azt suttogja, ne tegyek semmit, a másik pedig masszívan figyelmeztet, hogy húzzam el a fejem. Ennek ellenére lefagyva ülök és várok egy csodára – amely meg is érkezik, Harry hangjában.

- Menjünk el fagyizni! – rettentő gyorsan fordítom el arcomat, és kapom el a tekintetem. Utólag örülök, hogy ez így alakult, bár Harry ötletét felettébb érdekesnek tartom. Fagyizni, télen? Miért érzem úgy, hogy ebben több is van?

A próbák után izgatottan siettem ide, még átöltözni sem öltöztem át. Kicsit meglepődtem, mikor Zayn látványosan végigmért, de legyintve hessegettem el a témát. Miután Harry is ugyanígy feltérképezett, valamit kezdtem sejteni. Magam sem tudom mit, de az érzés most is bennem van. Ahogy haladt előre és előre a beszélgetés, úgy lettem egyre bizonytalanabb. Mert Harry folyton engem bámult, és mint akinek idegrángása van, úgy kacsintgatott rám. Eközben Zayn fogta meg a kezem, s Liam kérdése után elvesztettem a fejem. Ahogy Zayn is gondolom, mert biztos, hogy nem voltak komoly szándékai.

Próbálom kiverni a fejemből ezt a „Én el foglak kapni, ha zuhansz” mondatát. Mint egy kis bogár, úgy ül a fejemben, és amint elfelejtem, visszajön. Szinte kitúr minden más gondolatot.

- Nem mehetnénk inkább palacsintázni? – nem sokat tudok a bandáról, de az ismert és köztudott, Niall mennyire imádja a hasát. Persze, ezzel nincs semmi gond, hisz én is imádok enni. Bár nekem a müzli a minden.

Sokan kinevetnek, mennyire furcsák az evési szokásaim, de az évek során annyira hozzám nőtt ez a müzli és tej párosítás, hogy ha ütnének sem tudnám elengedni.

Niall ötletét jobbnak találom. Fázom, kint is hideg van, inkább esne jól most egy meleg palacsinta, mint egy fagylaltkehely.
Mindenki a társaságban beleegyezik az ötletbe, s hamar összeszedve magunkat indulunk az ajtó felé. Louis mellett Eleanor sétál. Louis szerintem kedves srác, bár ezt a galamb-simogatását nem igazán értem, de szerintem ez így pont jó. És régen legjobb barátnők voltunk. Eleanor eddig is szimpatikus volt, bár nem tudtam róla sok mindent, de a mostani helyzet megalapozta a gondolataimat.
Liam és Niall egymást heccelve, lökdösve futnak az ajtó felé. Niall a haspók, aki a Fall című dalából idézett sora után bebizonyította, mennyire hatalmas szíve van. Akkor megölelgettem volna, de nagyon.
Természetesen Harry és Zayn sem maradhat ki a sorból, akik szintén lökdösik egymást, csak épp mellettem. Az elejétől kezdve verseny szagát érzem ennek a dolognak. Nem tudom, rajtam veszekednek-e vagy folyton ezt teszik. Mivel abszolút nem ismerem a társaság nagy részét, főleg nem Harry-t, az előbbire hagyatkozom.

Kiérve a hideg folyosóra összehúzom magam. A többiek elindulnak, Niall és Liam már valahol a hosszú folyosó végén ugrándoznak, és Zayn is elindulna, de megállítom.

- Átöltözhetek? – karon ragadva húzom félre. – Hideg van kint. – még jobban összehúzom magam. Rettentően fázom, amúgy sem vagyok egy hideg tűrő, de most különösképpen rosszul érzem magam.

Zayn láthatólag zavarban van a bent történtek miatt. Próbálom lazára venni a figurát, és játékosan belebokszolok a felkarjába. Épp csak annyira, hogy tényleg viccnek vegye.

- Na, ne legyél már ilyen. – célozgatok merev testtartására és pírben úszó arcára. – Sietek, kérlek várj meg!

Szinte ellibbenve tűnök el előle, majd futok az öltözők felé. Szélsebesen kapom le magamról a nadrágot és az egyszerű, szürke felsőt. Egy szál alsóneműben kezdem keresni ruháimat, amiket fekete sporttáskámban meg is találok. Miután felöltözöm, a szekrényembe zárom a cuccaimat és már indulok is. Nyugodtan hagyom ott minden edző öltözékemet, kezdve a cipőmtől az összes ruhámig.
Ahogy a másodpercek telnek, úgy futok gyorsabban. Miután majdnem elesek, kicsit lassítok a tempón és már sétálva érek Zayn mellé.
- Mehetünk! – mondom mosolyogva.
Zayn kósza kis mosollyal nyújtja felém karját, jelezve, karoljak bele. Most én pirulok el és nevetve karolom át végtagját.
Zayn sok mindent megváltoztatott bennem. Pár hét telt el, amióta jobban megismertük egymást, de már most érzem, fontos ember az életemben. Eltekintek a kis elmezavarától, és attól, hogy majdnem meg akart csókolni és tökéletes lesz minden.

Már magamat is untatom egy személlyel. Igen, Chris-szel. Mostanában nem beszélek róla senkinek sem, ami miatt azt hiszik, túlléptem rajta teljesen, de nem. Olyan fele-fele most a helyzet. Nem érzem azt az önmarcangoló kis szikrát, ami miatt mindig rá gondoltam. Kezd elhalványulni az arca előttem, s nem hiányoznak a vele töltött idők. Ha nem lépek túl a múlton, sosem lesz jövőm.

London legkisebb utcáin megyünk végig. A bandatagok fején kapucni van, Eleanor pedig szemüveget visel. Én vagyok az egyetlen, aki nem takargatja magát. Útközben beszélgetek Eleanorral és Liammel is. De legfőképp Harry az, aki folyton a közelemben van, bár sosem szól egy szót sem.

- Mi van veletek Zayn-nel? – miután hosszú ideig sétálunk egymást mellett, Ő töri meg a csendet. Meglep, hogy ezt kérdezi, mert azt hittem, pont Ő az, akit ez hidegen hagy. Ahogy említi a fiú nevét, automatikusan ránézek és nyugtázom magamban, hogy Ő is ép engem néz. Visszafordítom a fejem a göndör srác felé.
- Semmi érdekes. Barátok vagyunk. – tagadnivalóm nincs, hisz tényleg ez az igazság. Mindössze barátok, ennyi.
- Akkor eljönnél velem valahova ma este? Vagy tudod mit? Gyere el a születésnapi bulimra. Nagyfiú lettem, így illik ezt megünnepelni. – nem is gondolom, hogy ma van a születésnapja, pedig ahogy előveszem az információkat, amiket tudok a One Direction-ről, beugrik, hogy tényleg ma született.

Hezitálva gondolom végig ajánlatát. Ismét kétes érzések vannak bennem. A fene egye ezeket a női megérzéseket! Ha elmegyek, lehet, hogy ezt egy randinak veszi, pedig nem szeretnék tőle semmit. Ha nem megyek el, lehet megsértődik.
Végül aztán elhatározom, mit veszíthetek, el fogok menni abba a buliba. De Angel-t feltétlenül magammal rángatom, legalább végre kicsi időt tölthet a bandával és legfőképp Zayn-nel, akiről tudom, hogy nem közömbös neki. Tagadja, de látom, hogy kedveli Őt.

- Oké. – válaszom hallatán nagy mosoly ül a göndör fiú arcára. – De hozhatom az egyik barátnőmet?
- Természetesen. – hirtelen áll meg az utca közepén és húz közel magához. Bármennyire is szeretném, nem tudom viszonozni ölelését. Meglep, megijeszt és nekem ez túl gyors.

Úticélunkig, amely körülbelül tíz percre van már csak, egyfolytában beszélgetünk. Igazán kis semmiségeken, de mégis jólesik, hogy valaki érdeklődik irántam. Hogy őszinte legyek, kellemeset csalódtam ezekben a fiúkban. Egyáltalán nem nagyképűek, és korántsem olyanok, mint amilyennek a média beállítja őket. Öt egyszerű, hétköznapi srác, egy kis extrával.

Egy kis étterembe tévedünk be, ahol Niall ölelést ad a pultosnak. Kiderül, törzsvendégek itt. Megkapjuk a legjobb, hét személyes asztalt. Az ülésből megint káosz lesz, de végül elrendezzük a dolgokat. A négyszögletű asztal minden oldalára két szék fért, és az ülésrend így nézett ki: Niall ült Liam mellett, s továbbra is ugratták egymást, Eleanor és Louis szerelmesen bújtak össze. Mielőtt Zayn leülne mellém, Harry erőszakosan löki félre. Értetlenül meredek rá, majd a Bradford-i fiúra, aki mérgesen ül le az egyik szabad helyre.

A pincérnő kedvesen fogad minket, s miután már csak én maradtam a rendelésben, felém fordul. A fiúk felajánlják, hogy kifizetik, amit rendelek. Kedvesnek tartom, azonban kicsit visszafogva magam, halkan mormolom el rendelésemet.

- Szeretnék egy csokoládés, epres palacsintát. – miután leteszem az étlapot, kezemet az asztalra helyezve pihentetem. Harry lágyan ragadja meg kézfejemet, ami önkéntelenül is Zayn érintésére emlékeztet.
- Nyugodtan rendelhetsz még. Kifizetem. – mosolyog rám kedvesen, mire visszamosolygok. Annak ellenére, hogy nekem kicsit nyomulós, igazán aranyos és kedves.
- Akkor szeretnék még egy csésze tejeskávét. - a középkorú pincérnő szorgosan jegyzi fel minden szavamat. Egy halk „köszönöm”-öt durozsolok Harry felé, aki továbbra is a kezemet szorítja.

Mikor kihozzák a rendelést, óvatosan kapom el kézfejemet tőle. Nem tudom nem észrevenni Zayn arcát. Reménytelenül bámul rám, szemei csillognak, s mintha ajka egy kicsit le lenne biggyesztve. Értetlenkedve kezdek neki palacsintámnak. Azt kívánom, bárcsak sose lenne vége ezeknek a pillanatoknak. Ilyen finom és laktató palacsintát sosem ettem.
A falatok között kérdezgetnek rólam, s én szívesen válaszolok. Kezdem megkedvelni ezt a bandát.

- Miért jöttél el Manchester-ből? – azt mondják, mikor minden szép és jó, akkor egy szó is elronthat mindent. Eleanor kérdése felébreszti bennem a régi emlékeket. Félig vagyok túl Chris-szen, s nem egészen, ezért egy kis részem még mindig vele van. De remélem, ez a kis darabka lassan végelegesen is újra az enyém lesz.
- Hosszú történet. – próbálom terelni a témát, mert nem akarok válaszolni erre. – Várjátok már Harry esti buliját? – az említett arca felragyog, mikor ránézek. Niall és Liam érdeklődve meresztgetik szemeiket felénk, Eleanor és Louis pedig annyira el vannak merülve egymás szerelmében, hogy észre sem veszik, mi folyik itt. Teljesen megértem őket.
- Ti randiztok este? – Liam enyhe célzásokat tesz.
- Mondhatjuk. – hát nem! Pont ez az, amit el akartam kerülni. Hogy Harry azt higgye, ez egy randevú.
- Szerintem nem. Vagyis, az egyik barátnőm is jön és egy buli lesz, szóval nem az. – kétségbeesetten próbálom tisztázni a látszólag menthetetlen helyzetet. Szerencsére sikerül és leszállnak erről a témáról.

Evés közben sem kerülhetem el két ember rajtam lévő pillantását. Az egyik Styles, aki vagy kacsint felém, vagy a kezemet fogja, minden jellel arra mutatva, szeretne tőlem valamit. És Malik. Zayn, aki szomorúan turkálja az előtte lévő nutellás palacsintát. Néha-néha elkapom, ahogy rám néz, de amint észreveszem, mintha mi sem történt volna, úgy tekint ismét az ételek felé.
Miért érzem, hogy valami nem stimmel? Olyan rossz Őt ilyennek látni, és a legrosszabb, hogy nem tudom, miért van.
Párszor elsül egy poén, de csendben eszünk. Mikor Styles húszadszorra is hozzámér, Zayn mérgesen áll fel, s tolja elénk tányérját. Felveszi kabátját, aztán az ajtó felé veszi az irányt.
Hezitálva állok fel én is, s itt hagyva mindenemet, átgázolva a mellettem ülő göndör szívtiprón, követem Őt.
Kiérve megcsap a hideg, ekkor jövök rá, mekkora egy barom vagyok, amiért nem vettem kabátot. Zayn gyorsan szedi lépteit, ezért szinte futva indulok utána és állítom meg.
Egyszerűen sejtelmem sincs, mi van vele.

- Zayn, mégis mi a baj? – ahogy ki- és befújom a levegőt, leheletemet látni lehet. Amennyire tudom, összehúzom magam. Kabát, kabát! Mennyire szeretlek most.
Zayn érdeklődve fordul felém. Lehet, hogy én vagyok rossz emberismerő, de valami változott. A részéről legalább is biztosan.
- Ezt komolyan kérdezed? – szól hozzám bunkón. Értetlenül húzom fel egyik szemöldököm. – Kérdezd Harry-t! Ő biztosan tudja! – azzal elviharzott.

Úgy teszek, ahogy utasított, befele veszem az irányt. Harry, mégis mi van Harry-vel, ami ennyire felzaklatta?

19 megjegyzés:

  1. Első kommentelő.^^
    Először is, ezzel a résszel is sikerült elkápráztatnod. Felmerült bennem valami... Szinte az összes blogban amit olvastam Harry-t egy szívtiprónak állítják be, aki flörtöl minden lánnyal, a média is, pedig nem egyszer mondta, hogy a nőket nem tárgyiasítjuk, meg hogy a legfontosabb dolog egy kapcsolatban a bizalom, és hogy ő romantikus meg stb...
    Ez most nem a mostani rész miatt, csak úgy érdekel, hogy akkor ezeknek van valóságalapja?:D
    Egyébként köszönöm a feliratkozásodat. Nem tudom nézted-e amit visszaírtam, de tényleg nagyon meghatódtam, mert Te vagy a példaképem. :)
    A kérdésedre válaszolva, nekem laza hetem lesz...Már túl vagyok a témazárókon, bár csak csütörtöktől lesz szünetünk. -.- Te jobban jártál.:D

    Dream xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen-igen, te voltál az első :D Örülök, hogy ez a fejezet is tetszett, remélem, a következő is fog.
      Ezzel egyetértek, én is minden blogban ilyet olvastam róla. Bármennyire is szeretem – ha lehet így fogalmazni – Harry-t, szerintem van ezeknek valóságalapja. Hisz vannak korszakai, amikor egy héten minden nap más lánnyal látják. Ha barátok is, de ebből azért le lehet már szűrni valamit. Bár szerintem nem az a fontos, hogy kivel kavar éppen, ez az Ő dolga, az Ő élete. Én olyan 50-50 % valóságalapot adok ennek.
      Igen néztem, és rettentően köszönöm! Példakép, én? Ugyanmár! :)
      Nekem ma van a szünet második napja, most pihenek, mert hétvégén lesz programom, ahogy jövő héten is. Mindkét blogomra fogok időt fordítani, ettől nem kell félni, ha lopva is, de fel fog kerülni mindenhol a folytatás.
      Már szünet van neked is, élvezd ki, én is azt teszem!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Hi, Shawty ♥!

    Hát én ezen a fejezeten olyanokat mosolyogtam, hogy hú xĐ Harry zabálnivaló kölyök, imádom :D Zayn-t én megsajnáltam, kicsit haragudtam is Hazzára, amiért ennyire nyomult Jadey-re :$ Bár én elviseltem volna, ha állandóan a kezemet fogja vagy kacsingat...más téma :P Remélem, hogy Jade és Zayn megtudják majd beszélni ezt a kis félreértést :D

    Tűkön ülve várom a folytatást itt és a One Love-n - hányszor énekeltem már ezt meg :P További szép hétvégét, a jövőhéthez pedig kitartást ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥

      Jaj, de jó, hogy sikerült mosolyra fakasztanom :) Harry, Ő Harry, megzabálom. Zayn és Jade majd tisztázzák ezt, de előtte történnek még dolgok. Többet nem árulok el, szigorúan titkos. Harry-t én is elviselném, bár ez már tényleg más téma…

      A One Love-ra ma érkezik a folytatás, ami neked tetszeni fog, annyit elárulok. Egy kis meglepetés lesz minden olvasónak, délután kiderül, mi. A kitartás meg volt, most szünet van, fekszek és alszok egész nap – meg persze írok :)
      Love, Diana

      Törlés
  3. Édes Dianam!:)

    Azzal kezdeném, hogy köszönöm, hogy vagy nekem.Jobban mondva nekünk.Másodszor el sem hiszed, hogy mennyire meghatottál, azzal amiket válaszként írtál az előző fejezet-beli kommentemhez.A fene egye meg, ahogy olvastam a válaszodat ismételten sírni kezdetem.Sírni?Hazugság.Zokogni.De szó szerint.Szeretnék megköszönni mindent.Hogy te megköszönted azt amit írtam.(Oké most hülyének fogsz nézni, de ezt nem tudtam máshogy leírni.Jesszus.Nem tudok fogalmazni:D).Azt, hogy azt írtad, hogy támogatsz és el sem tudod hinni, hogy mennyit jelentett nekem, hogy azt írtad, maradjak erős, te itt vagy nekem.Nekem csak két igaz barátom van és egy anyukám, mamám és egy hét éves kisöcsém és igazából engem csak ők szeretnek.Úgyhogy ez nagyon-nagyon sokat jelentett nekem.Köszönöm.Harmadszor pedig, fenomenális fejezet lett, isméteten elcsodálkoztam, hogy milyen zseniálisan írsz és wáááá.Na most egy ilyen kitörésem volt, ami miatt elkezdtem könnyezni, mert eszembe jutott, hogy múltam. És igazad volt a múltkori válaszodban. A múltat az ember egy életen át magával cipeli és ez alapozza meg a jelenjét.Én az apám miatt voltam depressziós, de szerencsére nekem volt aki segítsen. Az anyám, a nagymamám és a két legjobb barátom(az öcsém még nem volt meg. Ő féltestvérem).Jadenek az a személy aki segített talpraállni Angel és Zayn volt.Na meg a tánc.Ne haragudj az érzelmi kitöréseimért.Szóval ez a rész abszolút fantasztikus lett, és nagyon várom a kövit.Lehet, hogy cak én vagyok így, de mindig kínszenvedés kivárni a szombatokat.:) Kérlek bocsáss meg nekem, hogy megint litániát írtam de ezt komolyan lehetetlen leírni p-r mondatban. Sajnálom!Ja és Harry...jajaj...jobb lesz, ha Zayn vigyáz.Remélem Jade jól dönt és minnél boldogabb jövője lesz.Megérdemli.
    Szeretlek ♥
    Ani xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Neked mindig sikerül megsiratnod, most is sikerült!♥ Én köszönöm, hogy ti vagytok nekem, nélkületek sehol sem tartanék! Csak azt akartam, hogy tudd, én itt vagyok neked, ha bármi van, ami bánt, nyugodtan írhatsz, beszélgethetünk, ismerkedhetünk. Biztos, hogy más is szeret, igazán csodás, erős lány vagy, és ahogy már említettem, én itt vagyok neked és segítek! Nincs mit köszönnöd, én köszönöm, hogy vagy nekem!
      Nagyon, nagyon örülök, hogy tetszett a fejezet, és korántsem vagyok én olyan jó író! :) Sajnos a múlt határozza meg az embert, és elengedni nagyon nehéz, teljesen pedig szinte sosem lehet elfelejteni. Nekem is vannak sérelmeim a múltból – bár apróságok, de nekem nagyon fájnak – így mikor ezek eszembe jutnak, elfog az a gyomorszorító érzés, és sírnom kell. De az a lényeg, hogy vannak, akik segítenek, ha kevesen is, de tudod legalább, hogy Ők mindig melletted lesznek és igazán szeretnek. Ezt tartsd észben. Nagyon sajnálom, hogy téged is értek sérelmek a múltban, de fel a fejjel, csak előre nézz. Ami nem öl meg, erőssebbé tesz!
      Egyáltalán nem haragszom, sőt, rettentő boldog vagyok, hogy írtál és itt vagy. Hát, Harry az Harry, tőle mi mást lehet várni? A folytatásban kiderül, hogy mi lesz Jade-el, de ahogy neked is mondtam, csakis előre! The sky is the limit! :D
      Én is szeretlek!♥
      Love, Diana

      Törlés
  4. Drága blogíró barátnőm ♥

    Először is, nekem is hiányzott már az új rész ide. A főszereplőd vezetékneve ugyanaz mint az enyémnek csak én máshogy írtam le, nekem: Benett, de akkor is ez már tényleg durva :DDD Most vettem észre xD
    Na de most, hogy túltettem magam döbbenetemen a részről is beszélek :D Annyira sajnáltam Zaynt...szegénykém ♥ Harry nem tudom miért volt ilyen...mert nem hiszem, hogy ennyire tetszik neki Jade. A lényeg az, hogy látszott Zaynen hogy szarul esett neki ez a dolog --> érez Jadey íránt valamit :$ Kiváncsian várom majd azt, hogy mi lesz Harry buliján :) Bocsi, hogy nem írok hosszabbat, de ma csak ennyu telt tőlem.

    Pusz, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága blogíró barátnőm!♥

      Nekem is hiányzott, de lassan mennek most a napok. Én is várom a szombatokat, hisz mindig olyan jó érzéssel tölt el, hogy ti itt vagytok nekem. Igen, igazad van, most vettem észre. Na hát ez tényleg durva *-* Amúgy ne röhögj ki, de én ezt a Bennet nevet az egyik régi sorozatból vettem – konkrétan a H2O-ból, ahol az egyik srácot hívták így. Oké, lehet röhögni, de sokat néztem kiskoromban és ez nagyon megragadt bennem.
      Pontosan rátapintottál a lényegre :) Harry ilyen, bár lehet, hogy azért voltak neki is okai. Vagy csak szívatni akarta Zayn-t..
      A következő fejezetben kiderül, mi lesz a göndörke buliján, már nem sokat kell várni.
      Semmi gond, sőt, nagyon köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Szia!
    Nem tudom, hogy miért nem vagy megelégedve ezzel a résszel. Nagyon jó lett és minden egyes pillanata tele van izgalmakkal. Elég tartalmas, ami nagyon jó. Nagyon várom a következő részt és kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ezzel a Zayn-Jade-Harry háromszöggel. :) Szandii xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazság szerint semmivel sem vagyok megelégedve, amit én alkotok, bármennyire is igyekszem. Tudom, hogy benne van a sok munkám, mégis többet és jobbat szeretnék. Igyekszem a következővel, az pedig legyen titok, mi lesz ezzel a kis háromszöggel :)
      Love, Diana

      Törlés
  6. Kedves Diana!
    Csodálatos lett a rész mint mindig!:) Egyszóval imádom az egészet!:) Harry nagyon aranyos volt szerintem, bár Zaynt megsajnáltam. Nagyon várom már a folytatást!:) Hozd amint tudod.:) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! Harry szerintem is édes, csak érdeklődik Jade iránt. Igyekszem a folytatással és hozom, amint tudom!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Kedves Diana!

    A kezdetektől nyomon követem a blogod, s azt kell, hogy mondjam ez az egyik legszínvonalasabb fanfiction, amit olvasok! Mind kinézetileg, mind tartalmilag is!

    Először is megfogott, hogy komoly, sajnos majdhogynem mindennapi témát boncolgatsz, hiszen sok bármely korosztálybeli lány/nő szenved az erőszakos barát miatt, akit képtelen nem szeretni a tettei ellenére sem. Ez tényleg komoly téma, amihez valóban odafigyelés kell és sok lehetőség is rejlik benne, mint történetet illetően.

    A karaktereket jól megformáztad, nem csapongnak ide-oda, tényleg van céljuk a történetben és személyiségük is.
    Valami miatt nem szoktam kedvelni a főszereplőket, de Jadet nagyon is közel érzem magamhoz, ahogyan Zaynt is. Mindkettejükben van valami mélyebb gondolat és érzelem, amit csak egymásnak tudnak elmondani.
    Most hogy képbe jött Harry úgy tűnik Zayn érzelmei átalakulóban vannak, ami gondolom majd okoz némi zűrt. Viszont a göndörke karaktere eléggé unszimpatikus lett számomra, mármint a nyomulása, de valószínű azért, mert inkább Team Zayn lettem. Amúgy biztosan én magam sem tudnék ellenállni a Styles csáberőnek.:D

    Nagyon várom, hogy milyen fordulatokat raksz még bele a történetbe, mert imádom a fogalmazásod. Tényleg nagyon tehetséges vagy! (:

    Xoxo.Bri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bri.!

      El sem hiszed, mennyit jelent nekem, hogy írtál, hisz te vagy az egyik példaképem, téged csodállak minden szempontból. Szó szerint leestem a székről mikor elolvastam a soraidat, a mosolyt nem is lehetett lekavarni az arcomról egy ideig.
      Az pedig, hogy színvonalasnak tartod a blogot..egyszerűen nem is találok szavakat. Mindenkitől sokat jelentenek a szép szavak, de mivel te az egyik példaképem vagy, tőled talán egy kicsivel többet is.

      Az alapötlet régóta a fejemben volt, csak eleinte nem tudtam, hogy s miként valósítsam meg. Féltem is, hogy mit szólnak egy ilyen alaptémájú történethez, de szerencsére nem ijesztettem el senkit. Egy percet sem bántam meg, amit ennek a blognak az írásával töltöttem, és töltök most is. Egyszerűen most úgy érzem, mennem kell előre, és most tartok ott, hogy elhiszem, hogy sikerül fejlődnöm és egyre többet dolgozok és írok. És sajnos az alapötlet a mai nőket/lányokat is érinti. Azt hiszem, talán az is vezérelt, hogy felnyissam sok embernek a szemét, hogy az élet nem habos-babos csoda, és vannak, akiknek sokkal rosszabb. Mert a környezetemben sok olyan ember él, aki az élet szép odalát látta még csak, éppen ezért nem is tudják becsülni, amilyük van.

      Igyekszem figyelni a karakterekre, és hű maradni az Ő megismert személyiségükhöz, de ezzel együtt egy változást is végig szeretnék vinni bennük. Szeretném, ha fejlődnének és alkotnának és tényleg nem csak ide-oda csapongnának.
      Jade és Zayn szerintem hasonlítanak, bár én sosem tudom a magam munkáját dicsérni, így erről nem is mondanák többet.
      Na és a Styles csáberőnek ki tudna ellenállni? :D

      Köszönöm szépen, rettentő sokat jelenet, hogy Te, mint az egyik példaképem ilyen szép szavakkal illeted a blogot! Köszönöm neked!

      Love, Diana

      Törlés
  8. Drága Diana!

    Hoppá,csak Zayn nem féltékeny?:) A részt,mint most is imádta,csak úgy suhantam a sorok fölött.:) Nekem tetszett Harry nyomulása,bár kicsit nagyon nyomult már,de akkor is aranyos volt. Bár Harry-hez nem igazán illik Jade. Jade-nek egy igazi szexi,védelmező jó pasi kell. Ami Zayn személyében mutatkozik meg. De legalább megtudtuk,hogy igen is érez valamit Jade iránt,meg ha nem is ismeri be magának. De Jade észre se vette,hogy nagyon nyomul rá Harry és ez szarul esett neki? Igaz észrevette,de nem tett semmit,mert nem tudta,hogy rázza le magáról Style-s gyereket. Bár ki tudna Harry csáberőjének ellent mondani? Ebben a blogban most Team Zayn vagyok,lehet hogy azért is mert az eleje óta Zayn és Jade-nek egy párt kell alkotna,lehet hogy ha az elejétől Harry van akkor Team Harry lennék,de így Team Zayn!!!:) Én most ebben a blogban Zayn-ej szurkolok. Szóval hajrá Zayn!!!!!:) Imádom ezt a történetet,mindig alig várom már az új részt,pont mint most is,már tűkön ülve várom a folytatást!
    Legyen szép heted. Dolgozatokhoz sok sikert kívánok és már csak 3 nap és szünet. Kitartást! :)

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hoppá, de elképzelhető. Nem tudom, Őt kell megkérdezni ;) Köszönöm szépen a szép szavakat! Harry nyomulása nekem is kicsit sok lett volna, de szerintem tényleg aranyos volt. Jaj, hát ez a szexi, védelmező pasi.. Zayn.♥ Jade nem tett semmit, mert nem is tudott volna, pedig Őt is zavarta, hogy ennyire nyomul a göndörke. Hajrá Zayn-nek! Team Zayn!
      Igyekszem sietni a folytatással, már meg is írtam, csak a végén kell alakítanom, és akkor fel is teszem nektek.
      A siker elért ide, szerencsére meglett a tanulás gyümölcse és jól sikerültek a dolgozatok! Kitartásom nem sok volt, de már szünet van, úgyhogy most megszívom magam erővel, hogy ismét kibírjam az iskolát. A következő szünet már a nyári szünet, szóval hajrá!
      Love, Diana

      Törlés
  9. Szia! :) van egy meglepim :DD <3 ---> http://jessandzayn.blogspot.hu/2013/03/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, hamarosan ki is teszem!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Szia Drága♥ !
    Nagyon nagyon nagyon jó rész lett, igazán tetszett ! Izgalmasnak ígérkezik ez a Harry vs. Zayn versengés, így izgatottan vároma fejleményeket !
    Hugs, A~
    u.i. ne haragudj, hogy csak ennyit írtam, de most csak ennyi telt tőlem.
    u.i.2. Csak azt szeretném kérdezni, hogy te készítesz úgy fejléceket, vagy csak privátban, ismerősöknek ? Mert láttam a munkáidat, nagyon nagyon szépek, és én is szívesen rendelnék tőled (ha lehet).

    VálaszTörlés