2013. március 15.

Chapter 08. - You can't fly unless you let yourself fall

Kedves olvasók!
Mint mindig, szeretném megköszönni a sok-sok támogatást! Lehet, hogy már unjátok, hogy folyton erről papolok, de egyre hihetetlenebbek vagytok! Nem tudom elégszer megköszönni nektek, a díjakat, a hozzászólásokat, mindent! Általában nem nézem az olvasók számát, mert hidegen hagy, de közel járunk a hatvanhoz - nem mondom megint, hogy hihetetlen, mert már sokszor említettem, de az! Köszönöm! Massive thank you a díjakért és a Six roses, one bouquet szerkesztőségének pozitív kritikájáért is! És akkor ezután kicsit regélnék a fejezetről is: sejtem, hogy a vége miatt ismét meg fogtok ölni, de kérlek titeket, hagyjatok élve! Mentségemre szóljon, hogy egyik este fejeztem be, s mivel régóta élt ez az elképzelés bennem, le is írtam. Természetesen ezzel nem indulnak be annyira az események, de azt ígérhetem, hogy a One Direction tartogat meglepetéseket mind Jade, mind ti számotokra. A Zayn szemszögről nem nyilatkoznék, igyekeztem, de nehéz volt az Ő szögéből látni a dolgokat. Minden esetre, amit szerettem volna azt beleírtam. A csatolt dal a Fall, amely a fejezet kicsit hosszú címét is adta, és amit szívből imádok. Azért csatoltam magyar feliratos videót, mert ennek érteni kell a szövegét, annyira édes. Nem akarom felesleges untatni a népet, csak annyit említek meg, hogy bár most pénteken érkezett a folytatás, jövő héttől ismét szombatonként fog. Ennek az az oka, hogy holnap elutazom, két hetes kimaradást pedig nem szeretnék, ezért gondoltam, március 15-e alkalmából megleplek titeket. Sikerült? A véleményeket szívesen várom, bármilyen formában.
Love, Diana


Fall
2013. február 01.
Jade Bennet
Több mint két hét telt el azóta, hogy megismertem Zayn-t. A kapcsolatunk igen közeli lett, amolyan tipikus testvér viszony. Legjobb barátok lettünk az idők folyamán, és ezalatt a pár hét alatt könnyen tanultunk meg bízni egymásban.
A menedzsment ennek csak örül, hisz minden tevékenységük kettőnk köré irányul, s terveik szerint jövő héten fedjük fel ezt az egészet. Az elején betegesnek tartott ötlet jóra fordult. Abból a szempontból abszolút nem bánom, hogy jobban megismerhettem egy csodálatos embert. Mert Zayn rettentő fontos és értékes számomra.
A napjaink próbákkal telnek. Hamarosan indul a Take Me Home turné, s gőzerővel dolgozunk éjjel-nappal. Emellett itt van most ez az ál-kapcsolat dolog is, ami abszolút nem könnyíti meg az életemet.

Ma már a harmadik próbán vagyunk túl, pedig mindössze délután egy óra van. Hatkor talpon voltam és ide igyekeztem. Fáradtan, fájó lábbal, izzadt, kipirosodott arccal foglalok helyet a táncterem egyik sarkában. Olyannyira nem bírom tartani magam, hogy erőtlenül fekszek le a hideg padlóra. Egy szürke felső van rajtam és egy hosszú, meleg nadrág – ezek kombinációja kivételesen nem előnyös. Nagyot fújtatok, továbbra is a padlón fekve. Valahogy kiegyensúlyozottabb vagyok az elmúlt időben, lehet, hogy tényleg kell ez a kis változás. Halálra dolgozom magam, de van időm a barátaimra is, ami most teljesen jó. Úgy érzem, sínen van az életem. Persze, nem tagadom, továbbra is gondolok Chris-re, de csekély mértékben. Fogalmam sincs, merre van, és mit tesz, ez jó is.

Zayn, Zayn, Zayn. Sosem értettem még senkit sem ennyire. Szavak nélkül kommunikálunk. Lehet, hogy ez kicsit nyálasnak és hihetetlennek hangzik, de olyanok vagyunk, mint két testvér: mint két lélek, akik elvesztek és most összetaláltak.

Lassan csukom be mindkét szemem és próbálok relaxálni: már amennyire ez lehetséges itt. Mindenki izgatott és alig várja a turnét, kivéve én. Részt vettem két éve az Up All Night koncertjein is, ami úgy 60-62 fellépést foglalt magába, ez a turné azonban 111-et tartalmaz, keresztül a világon. Rájőve, mindjárt elhagyom az Egyesült Királyságot hiányozni kezdett a családom. Nem sokszor beszélek róluk, de hiányoznak. Anya nevetése, apa tanácsai és minden. Persze, Ők is hibáznak, úgy mint én, de ez természetes.

- Jade. – ráz meg erőszakosan Angel. Elsőre megismerem, mindössze Ő szokott is felébreszteni. – Próbálnunk kéne!
Unottan, a legkevesebb lelkesedéssel ülök fel, immáron nyitott szemmel.
- Fáradt vagyok. Aludni akarok. – tudják, sosem nyavalygok, mindössze csak ritkán. Fáradt vagyok, éhes, mindenem fáj.
- Tényleg ma fogsz találkozni a fiúkkal? – hirtelen azt sem tudom, milyen fiúkról beszél. Értelmetlenül rázom meg a fejem, majd jövök rá a One Direction-ről van szó. Bele sem gondoltam, hogy ma találkozom velük, pedig hamarosan, egy óra múlva itt van. Attól eltekintve, hogy tavaly már találkoztam velük és a táncosuk vagyok, nem ismerem őket és ez megijeszt. Félek, hogy valami rossz dolgot teszek, esetleg valami kínosat.
- Ne beszéljünk erről, inkább próbáljunk. – pattanok fel gyorsan, terelve a témát. Hát akkor hajrá Jade, irány a fájdalom és fáradtság világa! Ez az álmom..

Zayn Malik
- Zayn! – visít idegesítően Louis a fülemben, miközben zokni nélkül ül a kanapén, kezében egy porcelán galambbal. Eleanor velünk szemben ül, de szóra sem méltatja barátja gyerekes viselkedését. Nem értem Louis-t. Alapvetően normális, de mikor rájön az az ismert öt perc, olyan hülyeségeket tud csinálni, hogy az ég is belerendül.

Az elmúlt pár napban éppen Jade-et nézték ki maguknak a fiúk. Este, reggel, délután, amikor idejük engedi vele piszkálnak. A vicces, hogy semmit sem tudnak: nem ismerik Jade jellemét, még arra sem emlékeznek, hogy nézett ki.

Eleinte számomra is vicces volt a kis „nem emlékszem” játékomat játszani. Úgy gondoltam, Ő is egy olyan csaj, aki annak ellenére, hogy játszom vele, elvisel, mert belém van esve – nagyot tévedtem. Az idő folyamán - ami konkrétan két napot jelentett - rájöttem, hogy én vagyok az, aki nem tud ellenállni neki. Akárhányszor eljátszottam ezt a kis játékot, láttam rajta, mennyire rosszul érinti. Persze, emlékszem mindenre. Hogy is ne emlékeznék? Lehetetlen elfelejteni azt a sok szörnyűséget. Annak ellenére, hogy mikor ezeket mesélte, nem is tudtam, ki Ő és miért mondja most ezeket, szívesen hallgattam és segítettem neki. Elborzasztott, hogy tud valaki egy lányt megütni, mikor a szerelmének vallja.
Örülök, hogy Jade szinte már a testvérem. Valamiért úgy érzem, meg kell védenem. Annyira kis esetlen, törékeny, de kedves és érző, hogy hiba lenne Őt kitennem mindennek. Nélküle unalmasak a napjaim.
Hallom, miközben elmerengek a többiek ismét rajtam röhögnek. Vagy Louis galambján, nem tudom.

-Zayn! – integet, sőt már szinte a szemembe nyomja tenyerét Harry, aki egy szendvicset majszolgat. Lazán huppan mellém. Louis sértődött arcot vágva ül át a fotelbe, ahonnan Eleanor feláll, majd beleül barátja ölébe. A galamb közben továbbra is Lou kezében van és simogatja.
- Mesél egy kicsit Jade-ről. – szólal meg Liam, miközben a szoba másik felében Niallel ping-pongozik.
- Jól néz ki? – Harry első kérdése nem is lehetne más. Hiába mondjuk neki, hogy ne külső alapján ítéljen és válasszon magának barátnőt – persze, az is meghatározó, de számomra a belső fontosabb -, nem hallgat ránk. Kérdése valamilyen szinten el is gondolkoztat: annyira elvakított ez az egész dolog, a beszélgetések és a sok-sok viccelődés Jade társaságában, hogy nem is figyeltem, hogy néz ki. Nem mértem még végig úgy, mint egy lányt.
- Harry! – vágok bele zavartan barátom hasába, aki fájdalmat színlelve odakap.
- Nem szeretlek Zayn. Gonosz vagy. – biggyeszti le száját. Játékosan lököm le a kanapéról, amitől még mérgesebb lesz. Lassan áll fel, leporolva nadrágját, szúrós pillantásokat küldve.
- Ha így folytatod, ráhajtok Jade-re és akkor cseszheted ezt az egészet. – továbbra sem értem, miért tesz ilyen megjegyzéseket, de mivel nem szeretném, ha pont Harry hajtana Jade-re, abbahagyom a piszkálását.

Egymással beszélgetve vagy épp egymást ugratva töltjük el a maradék egy órát, amelyben Jadey-t várjuk. Eleanor megmentőként csatlakozott hozzánk, ha esetleg Jade belerokkanna a társaságunkba. Ami remélem, nem fog előfordulni.

Kettő előtt pár perccel izgatottan ülök ide-oda a kanapén. A többieknek egyszerre feltűnik izgatottságom, ám csak egy kínos pillantással nyugtázzák. Az a pár perc, ami eltelik, lassan vánszorog. Mikor kopogás hallatszik az ajtón, szélsebesen pattanok fel és szint szabom ki azt. Nem tévedek: Jade áll előttem, London feliratos szürke pólóban és melegítőnadrágban. Mosolya, amely az elmúlt hetekben tért vissza ott ragyog arcán, még szebbé téve ezzel. Mivel nem mértem végig még egyszer sem, most látványosan vizsgálom meg tetőtől-talpig. Haja lágy hullámokban omlik vállára, tökéletes alakját pedig a nagy nadrág és póló sem tudja elrejteni.
Miután végigmérem, azonnal nyakába ugrok, jó közel húzva Őt magamhoz. Mindig jól érzem magam, ha Ő itt van, nem tudom, miért. Különleges kötődés van köztünk, ezt érzem – csak próbálom mások előtt tagadni, mert nevetséges lenne, ha ilyeneket mondanék.

Félve lépked át a szobán előttem. A fiúk sorba rendeződnek. Azonnal kiszúrom Harry-t, aki még nálam is látványosabban végigméri Őt. Esküszöm, leütöm a fejét Louis galambjával!
A bemutatkozás után szégyenlősen foglal helyet a kanapén. Idegesen túrom ki Harry-t mellőle és foglalok helyet. Harry ismét felveszi szomorú arckifejezését és átbattyog az egyik szemben lévő fotelba.

- Nos Jade, mesélnél magadról? – a kínos csendet Eleanor töri meg. Lehajtott fejjel nézem Jade kezeit, amelyek combján pihennek. Kicsit sem tűnik idegesnek. Jól haladunk.
- Persze. – jelenik meg ismét az a mosolya, amit úgy szerettem. Büszke vagyok, hogy valamilyen részben én is hozzájárultam ahhoz, hogy újra mosolyogjon. – Manchester-ből jöttem – El arca egyszerre felragyog, meghallva szülővárosa nevét. – és táncolok. – gondolkodóba esik, keresve, mit is mondjon.
- Szereted a galambokat? – érkezik a kérdés Louis-tól.
- Félek tőlük. – vallja be szégyenlősen. Gondolom tisztában van vele, hogy Louis különleges kötődése a galambokhoz mindössze átmeneti állapotokban fordul elő. Ha pedig nem, majd elmondjuk neki.
- Kedvenc étel? – Niall a következő, aki kérdez.
- Nem is tudom. Talán a müzli? – vág egy fintort, jelezve, nem biztos mondanivalójában. Liam elneveti magát arckifejezésén, nekem okvetlenül is mosolyognom kell. Annyira édes ez a lány!
- Zayn non-stop rólad beszél, amit meg is értek. Jól nézel ki. – erőltetetten kezdek köhögni, mire az egész társaság rám néz. Harry flörttechnikáját bevetve kacsintgat Jade-re. Kell az a galamb, mert ha nem lesz, a két kezemmel szedem le göndör barátom fejét!
- Mitől félsz a legjobban? – Liam, végre az egyetlen értelmes a csapatban megszólal.

Sejtem, mitől fél Jade a legjobban, vagyis kitől. Remélem, nem jönnek elő az emlékei, mert akkor sírva fog innen kimenni. Lassan hatja le a fejét. Először azt hiszem, sírni fog, de aztán látom rajta, gondolkodik. Bíztatásképp megfogom a kezét, mire tekintetét az enyémbe fúrja. Halványan mosolygok rá, ezzel is támasztva.

- Érdekes kérdés. – kezem továbbra is az Ő kézfején pihen. Azt hittem, elhúzza, de szerencsére nem tett így. – Sok mindentől félek, de ha azt kéne megmondanom, mitől a legjobban, egyértelműen egy szót mondanák: szerelem.
- Jade, nem akarok tolakodni, de miért félsz a szerelemtől? – amennyire érdekelte a társaság másik felét, én tudtam.
Jade idegesen fújja ki a levegőt. A szoba hangulata megdermed. Elkomolyodunk.
- Nem a szerelemtől félek, vagyis nagy részben igen. Félek, hogy ha szerelembe esek, akkor úgymond le fogok zuhanni. Félek, hogy senki sem kapna el. – hasonlata érdekes, mégis nagyon találó. Teljesen jól fogalmazva, diszkréten közli, ami benne dúl, pedig jóval, de jóval több történik a lelkében.

Pár másodpercre csend uralja a szobát, de aztán Niall megszólal. Kivételesen igen bölcs dolgot mond.

- Tudod, azt mondják, nem repülhetsz, ha nem hagyod magad zuhanni. – bármennyire is szép a mondat, benne Justin Bieber Fall című dalát vélem felfedezni. Annyira emlékeztet az a dal valakire, sajnos fogalmam sincs, kire. De akárhányszor meghallom, valakihez kötöm.

Hirtelen cselekedetből – mert szinte sosem teszek ilyet – szorítom meg a lány kezét. Fejét védelmezően vállamra hajtom, hogy hallja, mit szeretnék neki súgni.
- Én el foglak kapni, ha zuhansz. – lehelem a szavakat. Jade szemei elkerekednek, pillantását rám szegezi. Pár centi választja el arcunkat, s mikor teljesen spontán, ok nélkül közelítem felé ajkaimat, Harry közbevág.

- Menjünk el fagyizni!

19 megjegyzés:

  1. Szia drága-drága Diana!

    Ez a rész és a dal tökéletes összhangba volt egymással, nagyon tetszett! Tökéletes és aranyos az a kapcsolat ami kialakult Zayn és Jadey között ;) Komolyan mondom olyan édes volt Zayn amikor magának is félve vallotta be, hogy mennyire kötődik Jadehet, jól megírtad ezt is! Nem értem miért izgultál, hisz mindig minden kihívást jól megoldasz! Aztán ott van Harry...olyan ideges lettem mikor megszakított a végén a mi kis párocskánkat...pfff. És még jobban izgalomba jöttem mikor megláttam, hogy a következő rész címe Harry, vajon mit tartogatsz nekünk? Remélem hamarosan megtudom ;)

    U.i.: Köszönöm a segítségedet, nagyon megnyugodtam :$

    Puszi, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!
      Ismét csak azt tudom mondani, hogy szívből örülök, hogy tetszett! A dalt egyszerűen imádom, annyira a szívemhez nőtt :D Jade és Zayn kapcsolata tényleg különleges, ezt próbáltam éreztetni is, nem tudom mennyire sikerült. Ez nem igaz, sok kihívást buktam el már, de mindig emelt fővel álltam fel. Igyekeztem nagyon ennél a szemszögnél, sokszor átgondoltam, stb. Harry, hát Ő Harry! :) Sok mindent tartogatok, csakúgy mint Harry drága. Jövő szombaton kiderül!
      Nincs mit, ez csak természetes, és örülök hogy megnyugodtál!♥
      Love, Diana

      Törlés
  2. Who's gonna make you fall in love? ♥

    Hi, Shawty! ♥

    Nekem személy szerint a Fall a kedvenc dalom - a többi mellett - a Believe albumról :D Tökéletesen passzolt a fejezethez, amit megint csak imádtam...eleve azért, mert Bradford Bad Boi szemszögéből volt megírva - a nagy része :D :) Zayn...hogy lehet ennyire édes? :D ♥ :$ Ennyire kötődni valakihez, akit szinte csak most ismert meg...és ez a kötődés kölcsönös :D Harry-n és Louis-n meg sem lepődtem, ők így tökéletesek...hülyén :P A végén azt hittem, leütlek, ahogy Zayn akarta Hazzát Kevinnel :P Itt kell abbahagyni?! :O 23-a messze van nagyon... :D'

    Kíváncsian várom a folytatást itt és a One Love-n :D ♥ Nálam nemrég lett közzétéve a folytatás, ha van kedved és időd, nézz be :) ;)

    Jó utat és jó shoppingolást kívánok ♥! A jövőhéthez erőt és kitartást...nekem kedden lesz tablófényképezés, amit nem nagyon várok :$ Na mindegy, ez ellen nincs mit tenni :P További szép napot és hétvégét ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Let me tell you a story..

      Szia, drága Mace!♥

      Nekem a Be Alright mellett ez a kedvenc dalom, annyira aranyos. A fejezet írása közben ezt hallgattam, amiből aztán éneklés lett, majd bőgtem, aztán megint nekiálltam írni. Érzelmes emberke vagyok. Féltem Zayn szemszögétől bevallom..Zayn, Ő mindig édes! :D Érdekes az Ő kapcsolatuk Jade-el, majd ezt igyekszem még kifejteni. Louis-hoz megpróbáltam hű maradni, mint ahogy Harry-hez is. Nem szeretem Kevint, félek a galamboktól. Olyan furán mennek, ijesztő. Igyekszem majd, bár ahhoz először túl kéne élni a jövő hetet, ami nem lesz sétagalopp, számomra nem.

      Olvastam már, mindjárt írok is, csak most érkeztem a vásárlásból és megkaptam a régóta áhított Adidas Neo-mat, nem bírom letenni :) Én témazárót írok biológiából és történelemből is írok majd a héten, de sok kitartást kívánok neked is! Utálom a fényképezést, engem ki lehet kergetni a világból vele.

      Love, Diana

      Törlés
  3. Jaaajj Harry...Na mindegy...Imádom a történetet :) Írnék regényt, arról, hogy mennyire jó, de amennyire nekem bejön ez a történet az szavakkal kifejezhetetlen.
    Xx Csenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Harry az Harry :D Köszönöm szépen! Örülök, hogy ennyire szereted a történetet, igyekszem vele és sokat jelent.
      Love, Diana

      Törlés
  4. Kedves Diana!:)
    Most sem csalódtam benned, a rész fantasztikus lett mint mindig. Bár a végén kicsit haragudtam Harryre, amiért közbeavatkozott. De ettől eltekintve imádtam az egészet!:) Zayn nagyon aranyos volt és nagyon ügyesen megírtad a részt az ő szemszögéből!:) Az a kapcsolat ami meg kialaukult kettejük között az valami szuper. Remélem minél előbb elcsattan majd az a csók amit a végén Hazza meggátolt. Alig várom már a folytatást!:)
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök hogy tetszik! Harryre én is haragszom, bár én terveztem így, szóval nem kéne haragudnom. Féltem Zayn szemszögétől, hisz ez volt a történet folyamán az első szemszögváltás, így kicsit nyomás alatt voltam. Éreztetni szerettem volna, mennyire közel állnak egymáshoz már most, ezért is nagyon örülök, ha sikerült! A csókra még várni kell, de meg lesz az is!
      Sietek a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Hey ya’ babe!
    Ismét itt vagyok, rávettem magam arra hogy mindig írjak :) Imádtam, nem csak azért mert feltűnt a többi fiú is, hanem mert Zayn annyira skffdjghg volt, hogy jaj. Megeszem, annyira aranyos *-* Nem tudom miért, de nekem átjött ez a kötődése Jade iránt és tök jó, hogy kölcsönös. Remélem Harry nem teszi tönkre a dolgokat, mert Ő a kedvencem, de esküszöm ha ezt elrontja én fogom fejbe vágni.
    Imádtam, siess bubu!
    Lana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, babe!
      Örülök, hogy itt vagy és rávetted magad, mert ismerlek és nagyon nem szeretsz hozzáfűzéseket írni, mondani annál inkább :D Zaynről ezt de jól megfogalmaztad! Igen, valóban van egy kötődés köztük, amit örülök, hogy sikerült átadnom, hisz igyekeztem. Harry, Ő legyen egy kis titok, ma délután kiderül, mi lesz vele. Ne verd fejbe, mert még szegényem agyrázkódást kap, vagy esetleg tönkre megy a haja..tudom, hogy imádod a haját, ezért remélem, ezzel visszatartalak.
      Sietek, ma délután fel is kerül a folytatás!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Hey my darling!:)
    Imádtam ezt a fejezetet, mint mindet, amit megálmodni és leírni vélsz. Iszonyatosan tehetséges vagy, benned egy írónő veszett el. Nagyon szeretem a lényedet, ahogyan leírod az érzelmek váltakozását, ahogyan kifejezed a cselekmények sorozatát és ahogyan kifejted Jade múltjának történetét. Mint mindig, most is lefolyt pár kósza könnycsepp az arcomon, miközben olvastam az ominózus fejezetet. Még soha nem komiztam a blogodba, de ünnepélyesen kijelentem, hogy ezennel minden fejezethez fogok. Nekem is érzelmes lelkem van, bármikor tudok sírni, ha csak egy kis fájdalom is ér, és nekem is voltak a gyerekkomromban sötét dolgot - ezt nem fejteném ki - úgyhogy tudom, hogy mit élhet át Jade, ha csak ez egy kitalált történet is. Harryre én is haragszom, hogy megzavarta a bimbózó csókot, Zayn pedig mint mindig, most is aranyos volt, és az ő szemszögét kiválóan oldottad meg.
    Csak azt igérd meg nekem, hogy ha befutsz írónőként, nekem dedikálod először a könyved.
    És ne haragudj, hogy regényt írtam, de nem tudtam máshogy kifejezni a bennem kavargó érzéseket veled, a törivel, Jade-del, Zaynnel és magával az egész világgal kapcsolatban.
    Siess a kövivel,
    szeretlek! :)) <3 xx Ani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      El sem tudod képzelni, milyen jól esett ezt olvasni! Míg te a fejezeten sírsz, én addig elolvasom újra s újra ezt a hozzászólásodat, és nekem is sírnom kell! Mindig hihetetlen visszajelzéseket kapni, de most még sírtam is! Köszönöm!
      Nagyon szépen köszönöm minden szép szavadat, bár kétlem, hogy írónő lennék, szerintem azért ahhoz van még mit fejlődni :)
      Teljesen egyet tudok érezni veled, hisz én is érzékeny vagyok, bármin tudok sírni, ha olyan napom van. Néha csak magától jön pár könnycsepp, de ezt a körülöttem élők megszokták. Próbálom érzékeltetni, hogy bár Jade számára ez a múlt, mégis mennyi mindenben meghatározza a jelenét. A múlt elől nem lehet elmenekülni, sajnos ez igaz is, és ez Jade-et sem kerüli el. Szomorú vagyok, hogy neked is voltak a gyerekkorodban hasonló dolgok, de stay strong, I’m here for you!♥
      Természetesen megígérem, sőt, neked fogom először megmutatni azt a könyvet! Örülnék, ha ez tényleg összejönne, reméljük, talán sikerül is.
      Semmi gond, ahogy említettem, sokat jelent, hogy itt vagy és írsz! Az pedig még többet, hogy a történetet is szereted.
      Sietek!
      Jaj, most fogok megint sírni. Én is szeretlek! :)
      Love, Diana

      Törlés
  7. Drága Diana!♥

    Ha egyszóval kellene jellemeznem ezt a részt,akkor azt mondanám rá,hogy érdekfeszítő.:) Sok mindent megtudtunk,főleg Zayn érzéseiről,de mellette kaptunk egy kicsit Jade-ből is.. Szerintem a találkozás jól sikerült,bár Harry szemmel láthatóan nagyon bejön neki Jade és nem igazán akarja őket együtt látni. Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz még itt.. Talán elfogja Zayn elől venni Jade-t?? Igen is köszönjük Harry,most miattad nem csattant el az a bizonyos csók. Rafinált vagy,az biztos.:) Tetszett a fiúk kérdése,olyan kérdéseket tettek fel,amik őket jellemzi. Aranyos volt.:) Nagyon tetszett,sőt fantasztikus volt.:)♥ Imádtam.. Még mindig megtudsz lepni egy új fejezetben valamivel.:) Már alig várom a folytatást!

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy így gondolod, mert pontosan ez volt a célom! Zayn érzései így visszaolvasva furák, nem gondoltam ezt át jól, de nem bánom, hogy így írtam. Hasonló céljaim voltak, és szerintem most jó, hogy Ti, drága olvasók nem csak Jade, hanem Zayn érzéseivel is tisztában vagytok. Harry a kis nőcsábász :) Majd meglátjuk, mi lesz még vele, nem kell sokat várni, hisz délután érkezik a folytatás.
      Igyekszem a következővel és nagyon, nagyon szépen köszönöm!♥
      Love, Diana

      Törlés
  8. Szia!
    Most találtam a blogod és nagyon tetszik! Nagyon szépen írsz, és a történet is tetszik! Kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle! :D Viszont az nem értem, hogy nekem eddig nagyon úgy tűnt sem Zayn, sem pedig Jade nem szerelmes a másikban.Olyan a kapcsolatuk mint a testvéreknek. Akkor Zayn miért akarta megcsókolni a végén?
    Siess a kövivel! :))
    Barbi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik a blog, és sikerült rátalálnod! Igyekszem az írással, és akár ötször is át tudok írni valamit, de úgy gondolom, megéri.
      Szándékosan van így felépítve Jade és Zayn kapcsolata, és Zayn szándéka is ki van találva. Tudod, nem minden az, aminek látszik! ;D
      Sietek!
      Love, Diana

      Törlés
  9. Szia.!:) ez az egyik legjobb blog amit olvasok, eszméletlen jól írsz és a történet is irtó jó!:DD xD Remélem minél hamarabb hozod az újrészt mert elvonási tüneteim lesznek!xdd :") <3
    Lisa. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      El sem tudod képzelni, milyen jó ezt olvasni! Igyekszem a folytatással, ma délután fel is kerül majd. Reméljük, addig sikerül kibírni, elvonási tünetek nélkül :)
      Love, Diana

      Törlés
  10. Szia drágga drága Diana! ♥
    Kérlek ne haraudj, hogy meggint, mint a múltkor az utolsó pillanatban kommentelek, csak mindig közbejön valami ezért csak az utolsó pillanatokban sikerül az okos fejemmel kommentelni...

    Zayn anniyra aranyos, hogy elolvadok. ♥ :$ Úgy vigyáz Jade-re, és olyan gyengéd vele, mintha a húga lenne. :) Nagyon örülök, hogy ilyen jó kapcsolatuk lett, miközben az elején azt hitte az ember, hogy utálni fogják egymást... de aztán nem, mert Zayn segít Jade-nek, és mellette van. Jadey-nek pedig most egy erős támaszra van szüksége, hogy túléphessen Chris-en, és azt hiszem meg is találta Zayn személyében. :)♥
    A srácok iszonyat viccesek voltak, szuperül írtad le, és Jade-et megértem, hogy egy kicsit megijedt, talán én is hasonlóképpen éreztem volna. :DD
    Nagyon szeretünk Harry, de hogy maradtál volna meg magadnak ott a végén!! :@@ Már majdnem csók volt.... :$
    Remélem ez majd még bepótlódik, mármint a csók. ;D

    Kellemes hétvégét!
    Puszi: Little Zsoo♥♥♥

    VálaszTörlés