2013. március 2.

Chapter 06. - Where is he now?

Kedves olvasók!
Ilyen későn nem érkezett még fejezet, amit sajnálok is, de a rendelésekkel voltam elfoglalva. Ezután, mind mindig, ismét a támogatásotok megköszönésével kezdeném a bejegyzést. Sokszor - eddig minden fejezet előtt - elmondtam, mennyire köszönöm, de ahogy haladunk egyre több támogatást kapok. Egy szó: hihetetlen! Ezerszer és még többször köszönöm nektek! Igazán sok dolog történt velem a héten, de szerencsére minden megpróbáltatáson jól átmentem, így örömmel ültem le a rész mellé. Döcögősen indult, de aztán csak úgy jöttek a sorok. Ennek ellenére nem vagyok vele elégedett, a hosszúságával pláne nem. Kezdem összekuszálni a dolgokat a sok függővéggel, de próbálom magam is majd kiigazodni a dolgok között, és tisztázni minden eddigi felmerült kérdést. Jó sok van belőlük, így lesz dolgom! Terveim szerint a következő fejezetben pár választ meg is kaptok, és vagy abban, vagy a nyolcadik fejezetben feltűnik majd az egész banda, és nem csak Zayn. Tartogatok még nektek meglepetéseket Jade élete és múltja körül, ne izguljatok! Dalnak a Cannonball-t választottam, mert szerintem gyönyörű és igazán megihletett. Ismét, ezen a szombati napon kívánnék nektek kellemes olvasást és köszönöm mindenkinek a támogatást! A véleményeket szívesen fogadom, bármilyen formában! Egyébként, ma teszem fel az új fejlécet, ne lepődjetek meg, ha kicsit világosabb lesz a blog.
Love, Diana


Cannonball
- Sajnálom Jade. – teszi fel kezét védekezően. – Én összezavarodtam.
Pár másodpercig gondolkozik, időzik, de nekem ez az idő nagyon soknak tűnik. Kíváncsian várom, mit szeretne mondani, titkon reménykedve, eszébe jutott esetleg valami.
- Sajnálom. – böki ki végül. Kétes érzések támadnak bennem: egyrészt örülök, hogy végre kimondta, másrészt csalódott vagyok, amiért nem azt mondta, amit vártam. De hát nem minden történhet mindig úgy, ahogy az ember számít rá. Megbocsátó pillantással pásztázom arcát. Derűs mosoly szökik szája szélére.
- Sajnálom, de most mennem kell. – tekintettel, hogy egyre több, s több ember szúrja ki Őt, helyeslően bólintok.

Hideg mosolya továbbra is ott bujkál. Integetéssel köszön el, megfordul majd telefonálni kezd. Én is teszek egy fordulatot a tengelyem körül, és lassan indulok el, arra várva, ismét megállít – de sajnos nem ez történik.
Csalódottan szelem London utcáit. Melegség járja át testem néha-néha kiszúrva egy-két napsugarat. Ilyenkor felderül a lelkem, tisztázódik bennem, a ború mellett ott van az a kis napfény is, csak idő és megfelelő cselekedet – vagy cselekedetek? – kellenek ahhoz, hogy végre előjöjjön. Így hasonlítanám magam a jelenlegi helyzetemhez.
Sosem gondoltam, hogy depressziós és életunt lennék. Imádok élni, minden nap kíváncsian kecsegtet felém. Az álmaim nagy része valóra vált, van egy lakásom, biztos állásom és barátaim. Úgy gondolom, nem sok 19 éves éri el ezt életében. Semmi okom nem lenne panaszkodni, nem is szoktam. Csak akkor, ha előtörtnek az emlékeim.
Sokszor hangoztattam, hogy ki kéne lépnem az állandó önsajnáltatás álcája mögül. Persze, továbbra sem értem, miért pont velem történtek szörnyűségek olyan sok ideig, de hiszem, hogy a karma arcba csapja ex-barátomat, annak ellenére, nem vagyok rosszindulatú. Megérdemli.

Mérgesen állok meg lakásom ajtaja előtt. Táskámban kezdek kutatni, keresve a kulcsomat, amely mindig valahogy a táska legaljára kerül, megnehezítve ezzel a dolgomat. Végül, mikor megtalálom, boldogan nyugtázom, hogy bent vagyok, s vár az ágy, ahol kicsit pihenhetek. Leborulva a puha párnák közé tisztázom magamban: fél hat van. Egy pillanatra bóbiskolok el, de mikor kinyitom a szemem, kint már sötét van, az óra pedig este nyolcat jelez.

Fáradtan kelek fel, s baktatok a fürdőbe. Teleengedem a kádat meleg vízzel, a helyiségbe hozom a telefonomat, s mielőtt beszállnék a nyugtató, kellemesen csordogáló vízbe, beállítok egy dalt: Cannonball.
A kádban ülve, elmerülve a habok között gondolkozom. Sokszor szerettem volna már tisztázni az életemet, s úgy gondolom, itt az idő!
Mit szeretnék? Boldog lenni, de legfőképp elfelejteni Őt. Ehhez az első lépés az lesz, ha minden tőle őrzött emléktől megszabadulok. A képektől, a szívecskés maciktól, mindentől. Ezután, az elmémet kell megtisztítanom. Ehhez kell a One Direction.
Az öt idióta, akik bárkit képesek mosolygásra késztetni. Alig várom, hogy találkozzak velük, beszélgethessünk.
A meleg vízben ülve elhatározom, tényleg változtatok: ezentúl vidáman élek, mindenben megtalálom majd a szépet, s próbálok arra gondolni, milyen szerencsés vagyok: mert az vagyok!

Több óra ázás után teljesen kimerülve fekszem be ismét az ágyba. Nem is kell sok idő, mire átlépek az álmok világába, fejemben a Cannonball dallal.
Reggel nyűgösen ébredek. Az ébresztő hét órát mutat, megszokott ütemben szól. Nyújtózkodok egy nagyot, ásítok, majd szinte kiesve az ágyból szedem össze magam. Keresek egy farmert és egy pulcsit, belebújok a cipőmbe, és magam mögött hagyva a lakást, reggeli nélkül indulok el.
Útközben kíváncsian nézegetem London nevezetességeit. Emlékszem, milyen élmény volt, mikor először jöttem ide: lenyűgözött a légkör, a sok régi emlék, a hideg emberek. Kiismerve a várost elhalványultak az olyan dolgok, mint a Big Ben gyönyörű, esti panorámája vagy épp a régi sorházak hangulata.

Beérve a jól ismert épületbe, nagy levegőt veszek. A recepciós, mint általában, kedves mosollyal s integetéssel fogad.
Felérve a harmadikra egyszerre az öltözők felé veszem az irányt. Kicserélem farmernadrágomat egy kényelmes szabadidőnadrágra, és már indulok is a terembe. Angel és Darcy, a csapat legfiatalabb tagja (16 éves, de már most úgy táncol, mint a nagyok) heves kommunikációt folytatnak a próbaterem közepén ülve.
Boldogan pattanok közéjük, ezzel megalapozva új élettervem. Annak ellenére, hogy ez nem én vagyok, jó végre mosolyogni. Még ha a mosoly hamis is.

- Jó reggelt! – mintha izgatott lennék, úgy ülök a két lány között, akik furcsán méregetnek és bámulnak. Oké, nem ezt szokták meg. De azért nem vagyok egy érvágós depressziós, szóval ennyire nem kéne csodálkozni!
- Látom, jót tett neked Zayn! – szólal meg Darcy. Róla köztudott, hogy imádja a One Direction szívtipróját, s legszívesebben bármit adnék érte, hogy Ő legyen a helyemben. Annyira kedves és önzetlen, neki ez sokkal jobban feküdne.
- Nem, csak új élettervem van. Jut szembe – csapom össze tenyerem látványosan – Angie, délután át kéne jönnöd, segíteni kiszórni a régi dolgaimat. Tudod, amiket Chris-től kaptam. – nevét kimondva hűvösnek mutatom magam, belül azonban fáj.
- Na végre, ez a beszéd Jadey! – Angel arca kivirágzik. Nagy baráti öleléssel gratulál.

Hétköznapi, lányos dolgokról beszélünk az idő további részében, míg a többiek meg nem érkeznek. Amikor mindenki ideér, sorra vesszük a Take Me Home album dalait, s hosszas veszekedés után a Live While We’re Young slágert válasszuk ki. Párszor eltáncoljuk. Van olyan táncos, akiről már az első próbánál folyik a víz, s van aki – köztük én is – ezerszer is eltáncolná a legnehezebb lépéseket, örülne. Mert tudjuk, hogy ez az álmunk, és nekem minden perc kincs, amit táncolással tölthetek.

Hosszas délelőtti próbák után szétszéled a társaság. Mi Angel-el egy ebéd keretein belül engedjük ki a fáradt gőzt.
Egy közeli étterembe ülünk be. Szeretünk itt enni, hisz van itt rántotta és hal minden mennyiségben, hála, semmi kaviár. Londonban sokan ismerik ezt az éttermet, de a lakosság nagy része gazdag és nekik inkább a libasültes-életmód a kedvezőbb.

- Mit gondolsz Zayn-ről? – ebédre rendelt rántottám egyre fogy és fogy. Farkas éhes vagyok. Angel csodálkozva mér végig, nyugtázva, sokat eszem. Ő egy palacsinta mellett döntött. Kettőnk közül nem én vagyok az édesszájú, ennyit elárulok.
- Hm, egész kedves. De van egy furcsa dolog. – kétszeres rágási tempóra kapcsolva nyelem le végül az utolsó falatot is. – Amikor említettem neki, hogy Manchester-ből jöttem, furcsa lett. Hűvös és elutasító. Szerinted sejt valamit? – na igen, ez az, amit én is tudni szeretnék. Zayn titokzatos, arca nem sokszor árulja el érzelmeit. Jó emberismerőként is nehéz kielemezni, mikor mit érez.
- Lehet. Nem tudom. – Angel erősít meg eddig is sejtett gondolataimban. Kiderül, idővel.

Ebéd után az én lakásom felé vesszük az irányt. Először a koszos pincét térképezzük fel, ahova utálunk menni a pókok miatt. Előkeresünk öt-hat dobozt. Egy-kettő szakadt, de remélem, kitartanak.

Angel a mackókat veszi birtokba, én pedig a képeket teszem a dobozokba. Mindegyik egy emlék, a sok mosoly rajtuk összeszorítja a gyomromat.
”There’s still a little bit of your taste in my mouth..”- dúdolom a sorokat. Szeretek énekelni, egyesek szerint ugyan nem erősségem, de nekem az számít, hogy legyen zene. Zene és tánc – a két lételemem.
Megpillantva pár képet elfog az érzés: a gyomrom összecsavarodik, és nem sok kell, hogy sírjak. Annak ellenére, hogy tudom, ez a továbblépés része, nehéz. Ő meghatározó ember az életemben, még most is.
Angel egy I Love You feliratú szívecskét szorongató mackóval a kezében lép be a hálószobába. Mielőtt láthatná, sírtam, letörölöm könnyeimet.

- Tudsz most valamit Christopher-ről? – Ő volt az egyetlen, aki így szólította. Elmondása szerint sosem volt neki szimpatikus. Lehet, hogy hallgatnom kellett volna rá?
Könnyed mozdulattal tette be a nagy mackót a dobozba. Ezeknek a tárgyaknak a kidobásával megkönnyebbülök, de a szívem darabokra is szakad. A múltam egy része elveszik, kész.
- Nem. Remélem, összejöttek az álmai. – mondtam, teljesen őszintén. Nem tudok rá haragudni, azok után sem, amiket tett. Kívánom, jöjjön össze neki az élet, és változzon sokat, mert ráfér!

Miután belepakolunk mindent a dobozokba, kapásból megfogok belőlük hármat, és óvatosan viszem le őket a lépcsőn. Az utolsó pár foknál olyan érzésem van, mindjárt leszakad a kezem. Hatalmas könnyűség fog el, mikor leteszem az utcára a dobozokat. Körülnézek. A csendes, londoni mellékutca üres. Az egyszerű, unalmas téglaházakat kellemessé varázsolja a rajtuk kíváncsiskodó színes ablakok tömkelege. A csípős hideg és a párás levegő emlékeztet, miért is imádom a tavaszt.

Hosszú perceket várok barátnőmre, de sehogy sem akar jönni.
Ismét körbebámészkodok, s kiszúrok egy kapucnis alakot az utca túloldalán. Felnézve a házra, ahol lakok, remélve, Angel fent ügyetlenkedik valahol bontom ki a nagy, barna dobozt. Előveszem az első képet, amely a kezembe kerül. Ezen épp a tengerparton voltunk, naplementekor, ölelkezve. Ez volt az első közös nyaralásunk, pontosan másfél éve. És ekkor, egy buli miatt veszekedtünk annyira, hogy megütött.
Érzem, egyre nehezebb a lélegzetvételem. Szememet ismét ellepik a könnyek, amelyek orcámon is utat törnek maguknak. Szorongatom a fehér keretes képet, észre sem véve, a nemrég felfedezett kapucnis alak eltűnt.
Kezembe veszek egy kis cetlit, ami ezt az üzenetet tartalmazza: „Szeretlek, Jadey. Ne haragudj! Chris”
Nagyon fújtatva, alig állva lábamon koncentrálok, nehogy elsírjam magam.

- Hol van most? – összerezzenek a mögülem jövő hangtól. Kezemben a kis üzenettel fordulok meg. Előttem a kapucnis alak áll, akinek arca kellemes ismerős számomra. Nem lehet, hogy Ő az! Mégis mit keres itt?

22 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett , csak úgy titokban elárulom hogyegész héten vártam az új fejezetet és ma vagy tízszer megéztem a blogot hogy mikor kerül fel az új rész , de azt hiszem megérte várni . Nagyon bejött és teljesen elvarázsolt annak viszont nagyon örülök hogy nem úgy fejeződik be a történet hogy egy mondat felénél tartunk mert az eléggé idegtépő volt ! Főleg úgy hogy várni kellet rá egy hetet , de mindig nagyon jól sikerült a kövi ezzel kárpótolva az egész heti várakozást . De nem is ezt akartam mondani csak azt hogy nagyon tetszett és várom a kövit !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm és igazán örülök, hogy tetszett! Én is vártam a szombatot, bár én a hétvége és pihenés miatt, de jó érzés, hogy így vártad az új fejezetet :) Igyekeztem feltenni időben, csak aztán a rendelésekkel voltam elfoglalva, így csak később tudtam feltenni. Gondoltam jó lenne végre egy olyan fejezet, ami nem függővéges, mert már nekem is kicsit elegem van belőle, a következő sem olyan lesz terveim szerint. Persze, ettől ugyanúgy mehetnek tovább a dolgok, történések, mindössze nem egy mondatnál lesz befejezve.
      Célom, hogy mindig kárpótoljalak titeket, így rettentően örülök, hogy tetszett!
      Igyekszem a következőt kicsit előbb hozni, hogy ne kelljen sokáig várni!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Kedves Diana!
    Először is, az új kinézet nagyon elnyerte a tetszésemet. Bár az előző is lélegzetelállító volt, de ez jobban tetszik.
    A fejezet pedig... Imádtam!
    Kicsit rövid volt, de annál jobb. :)
    És ne nézz hülyének de szerintem Chris vagy Zayn lesz ott. Fogalmam sincs miért gondolom ezt de olyan Chris feelingem van.
    Nagyon szuper lett, várom a kövit! :)
    Puszi, Liza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik a kinézet, már untam a sötétet és ez nekem is jobban tetszik :D
      Hát igen, kicsit rövid lett, pedig írtam és írtam míg azt nem gondoltam „állj, itt elég”, de ezek szerint majd kicsit jobban kell igyekeznem. Nem nézlek hülyének, mert a kettőjük közül valaki, csak titok, ki!
      Igyekszem vele és köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a rész ahogyan az összes többi!! Eszméletlenül jól írsz ezért vár rád egy meglepetés!!-->http://mydreamandmystory1dandwe.blogspot.hu/2013/03/1-dij.html
    xoxo:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik! És a díjért is ezer hála, mindjárt ki is rakom!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Szép estét, Shawty ♥!

    Elnézésed kérem, hogy ilyen későn írok, csak délután a haverokkal lógtam és miután hazaértem, meg kellett csinálnom néhány dolgot a gépen :D

    A kinézettől lehidalok, imádom ♥ :$ Egyszerű, mégis nagyszerű :)
    A fejezet szintén levett a lábamról, még jó, hogy ülve írok és nem állva xĐ Jade vidámabb énje meg kell hogy mondjam, sokkal jobban tetszik, mint a folyton magába zuhanó, depressziós énje :) Angel-t egyre jobban megkedvelem, ez nem is kérdés :D Örülök, hogy Jadey megpróbál túllépni Chris-n, és a pozitívumokra koncentrál :) Nekem is először Zayn ugrott be a kapucniról, de aztán Chris-re hajaztam jobban :D :$ Ahj, már megint ez a függővég... :$

    Kíváncsian várom a folytatást itt és a One Love-n is, nálam már van friss (igaz, ma sikerült kiraknom, hajnalban :P) és van egy új blogom is :) Benne lennél egy cserében? :) Előre is köszönöm :) http://xanotherharrystylesfanfictionx.blogspot.hu/

    A jövőhéthez sikeres túlélést és további szép, illetve pihenésben gazdag hétvégét kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Semmi gond, örülök, hogy jó napod volt! :)

      Örülök, hogy tetszik, mert nekem ez kicsit jobban bejön, mint az előző pedig ilyen ritkán van.
      Jade vidám énje nekem is jobban tetszik és megsúgom, innen már csak felfele vezet az út. Itt az idő, hogy Jade túllépjen, bármi áron. Hát, azt nem mondhatom el, ki a kapucnis alak, találgassatok! ;D

      A One Love-ra hamarosan kikerül, utána írok hozzád a SWM-re, és a csere természetesen mehet.
      Love, Diana

      Drága Diana!

      Törlés
  5. Drága Diana!

    Először is avval kezdeném,hogy ez az új kinézet fantasztikus lett,pedig azt hittem,hogy az előzőnél nem lehet felül múlni,hát neked ez is sikerül. Imádom♥
    A fejezetetről pedig annyit,hogy álok és bámulok. Főleg az utolsó bekezdésnél. Ki lehet a kapucnis alak? Két tippem is van. Chris vagy Zayn.. De nagyon remélem,hogy nem Chris az,mert akkor kitépem az összes haját annak a tuskónak..:D Talán ha ő lesz az azért jött vissza,hogy haza vigye és újra bántsa? Utálom,hogy megint egy függővéggel lett befejezve..
    Örülök,hogy Jade új életet kezdett,de rá kellett jönnie,hogy ez nem is olyan egyszerű?! Főleg,hogy a múlt mindig kísérteni fogja.. Soha nem lesz egy perc nyugta sem. De azért nagyon örülök,hogy megpróbálkozik egy új élettel és ebben segít neki Angel is. Angel egyre szimpatikusabb..Aranyos kis csaj..:D Zayn-t meg még mindig nem értem. Amikor elmondta Jade,hogy honnan jött,akkor Zayn tiszta távolság tartó lett,de a kérdés ,ami benne bujkál az hogy miért? Nem tudom,de nekem van egy olyan sanda gyanúm,hogy Zayn-ek is köze volt Chris-hez. Vagy a másik tippem meg az,hogy emlékszik Jade-re és ez miatt viselkedett furán. Nem tudom,annyi titok van már,hogy már nem tudom észben tartani..:D De már alig várom a folytatást!

    xoxo Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy tetszik, igyekeztem vele, nem egy változatát készítettem el.
      Az titok, ki a kapucnis alak, de vagy Zayn, vagy Chris. Bocsánat, de szerintem ennél volt rosszabb függővég is, igyekszem már leállni ezekkel a befejezésekkel :)
      Teljesen igazad van, a múltja mindig ott lesz és kísérti, de reméljük, sikerül túllépni rajta. Van igazság a szavaidban, bár itt is kétes a lehetőség, de a következő fejezetben kiderül és ahogy haladunk előre, egyre több titokra derül fény és tisztázódnak az eddigi kérdések.
      Igyekszem a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Kedves Diana!
    Nagyon tetszett az új rész. Szuper lett. Örülök neki, hogy Jade végre elhatározta, hogy tovább lép és szerintem jó ötlet volt tőle, hogy kidobta a Chrissel kapcsolatos holmijait. Arra viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki jelent meg a végén. Remélem, hogy Zayn és nem Chris. Nagyon várom már a következőt.:)
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök! :D Ez a továbblépés egyik szakasza és reméljük, ezután véglegesen is kikerül Chris a képből. Vagy nem..! Legyen top secret, ki az a végén, de úgyis kiderül majd!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Szia blogíró barátnőm! ♥

    A kinézet megint nagyon tetszik, ízléses és egyedi mint mindig :)
    Aztán büszke vagyok Jadere, hogy változni akar és boldog lenni, helyes! A zene tényleg ide illett, amúgy is szeretem szóval nekem nagy találtat volt :$
    A vége pedig...OMG Chris az?? Ne mááár, nem hiszem el :I Miért? Warum? Por gue? Why? Okés több nyelven nem tudom xD Szóval remélem hamar hozod, bár megéri várni a te részedre ;)
    Amúgy milyen heted volt, hogy vagy?

    Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, blogíró barátnőm!♥
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik!
      Jade jó döntést hozott. A zenét én is imádom, annyira gyönyörű!
      Hát az nem biztos, hogy Ő az, ez 50-50 százalék esélyes, najó, kicsit több, de nem lövöm le a poént. Igyekszem majd vele és köszönöm.
      Hát, a mai nap egész jó volt, örülök, hogy végre lesz egy könnyebb hetem, mert nagyon el vagyok fáradva. Most jól vagyok, most írom az új fejezetet és hamarosan kiteszem a folytatást a One Love-ra.
      Love, Diana

      Törlés
  8. Őszintén nem tudom,hogy hogy fogom kibírni szombatig...:D Még egy ok,hogy várjam a március kikencedikét(akkor van a névnapom is:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Majd csak sikerül, hidd el, hamar elmegy majd a hét! Előre is boldog névnapot! :)
      Love, Diana

      Törlés
  9. Drága, drága Diana!

    Az új kinézettől lehidalok komolyan mondom. A rész pedig. Jaj istenem, hogy lehet Zayn ekkora hülye komolyan? "Ő Jade!! Tudod az aki kiöntötte neked a szíved te marha!" Na így a fejéhez kéne vágni szegény gyereknek :D

    Nem szeretlek! Komolyan mondom én nem szeretlek!!

    Ha nem imádlak te nő! Egy miért itt kellett abba hagyni mhh? Értem nincs kifogás. De akkor is! Ki lesz ott Zayn vagy Chris?? Már most fáj a fejem de mi lesz később? Fenomenális tuti- fruti rész írtál!
    Na ennyi lettem mára, jó hetet kívánok és jó jegyeket!

    Puszillak Bonnie! (Sophie)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Sophie!♥

      Örülök, hogy tetszik mind a kinézet, mind a rész! Nem kell a fejéhez vágni, majd talán rájön, ha nem, akkor pedig mehetsz és megmondhatod neki :)

      Miért? Miért nem szeretsz!
      Egy pillanatra elhittem, látnod kellett volna az arcomat! :D A következő nem függővéges lesz, ígérem, és hamarosan érkezik a többi kis idióta is.
      Neked is jó hetet, jó jegyeket és köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Drága Diana!
    Ne haragudj hogy csak most írok de annyi minden összejött a héten a sok doga... á de hiába mentegetozok..
    Mindenesetre most itt vagyok és írók!

    Fantasztikus! Briliáns! <3 Imádom! Annyira büszke vagyok Jadere, hogy most megpróbálja elfelejteni Christ és boldogan próbál meg élni. :) Bevallom ez a Jade nekem sokkal szimpatikusabb és sokkal jobban tetszik ez a vidám Jadey. :)
    A vége... :$ Nagyon remélem hogy nem Chris... Á legyen Zaayn! :P <3 50%. hogy Chris és 50% hogy Zaayn... ez a bizonytalanság megőrjít!! x_x
    Nagyon nagyon várom és Diana gratulálok hogy megint csak gyönyörű dolgot alkottál! <3

    Egy angyalka hagyott neked - egy angyalnak, angyal az angyalnak ;) - egy meglepit a díjak menüpontban, azon belül pedig a harmadik díjnál! <3
    Jó hétvégét! <3
    Puszi: Little Zsoo <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!♥
      Semmi gond, én is hasonló cipőben járok. Mindig úgy indulok neki a hétnek, hogy nem írok semmiből sem, erre kiderül, hogy igen. Nem tudom, mi ez a nagy dolgozat-mánia, de igazán leszokhatnának róla a tanárok.

      Köszönöm! :D Jade-re én is büszke vagyok, én is jobban szeretem ezt az énjét, hisz ez a valódi Jade! A kedves, mindig vidám és mosolygós lány, nem a depressziós.
      Hamarosan kiderül, hisz terveim szerint pár perc és hozom az új részt. Addig is lehet izgulni! :)
      Köszönöm szépen, igyekszem!

      Jaj, annyira aranyos vagy, nem vagyok angyal!♥ Mindjárt ki is teszem, rettentően köszönöm!
      Jó hétvégét neked is!
      Love, Diana

      Törlés
  11. Kedves Diana!
    Talán mégis vonzódik Jade iránt??? Miért mindig a legjobb résznél hagyod abba?
    Mindegy nagyon tetszett!!!
    Puszi:XDXDXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát ezt találd ki te, szerinted? :) Majd a további fejezetekben még kiderül, mi és hogy van Zayn háza táján. Fenn kell tartani az érdeklődést! :D
      Love, Diana

      Törlés