2013. február 23.

Chapter 05. - Let's start over again

Kedves olvasók!
Minden bejegyzés elején elmondom, mennyire köszönöm nektek, hogy vagytok - s ez most sincs másképp. Még mindig hitetlenkedve olvasom a hozzászólásaitokat, és továbbra is le vagyok nyűgözve a sok támogatástól, amit kapok. Nincs szó arra, mennyire köszönöm. Hihetetlenek vagytok, a legjobb olvasók a világon! Apropó, olvastátok az interjút velem? Nagyon szépen köszönöm innen is a lehetőséget Cassie-nek! Sokan írtátok az előző fejezet végén, hogy kíváncsiak vagytok, mi fog történni: hát tessék, itt is van! Ezzel a fejezettel kivételesen - tényleg kivételesen, mert sosem szoktam - meg vagyok elégedve. Szentül hiszem, hogy elég volt a kis eseményekből és gondolkozós sorokból, így írtam ezt a részt is. Mindenki örömére ebben sokkal több Zayn jelenet lesz, jóformán az egész rész róla fog szólni. A csatolt dal az Over Again, a fiúktól. Tudom, nem kapcsolódik hozzá nagy mértékben, de ezt hallgattam miközben írtam, és bármennyire is próbálok, nem tudok elvonatkoztatni a daltól, s úgy éreztem, csatolnom kell. Aki szereti a gondolkodást és kibírja várni a jövő szombatot, annak szerencséje van, mert örömmel jelentem be ismét azt az egy szót, ami miatt remélem, mindenkinek kattog majd az agya: függővég!
Love, Diana


Over Again
Lefagyva ülök a lépcsőn, kezemben a telefon. Percekig gondolkozom azon, mit és hogyan tegyek most. Két lehetőség van: vagy viccesre veszem a figurát, vagy teljesen komolyan megmondom, hogy igen Zayn, bunkó vagy.
Összegyűjtve minden bátorságom végül halk szóra nyitom ajkaimat.
- Tudod, ha nem viselkednél úgy, ahogy, nem lennél olyan szörnyű. – mondom ki a szavakat. Teljesen ezt gondolom róla. Ismertem, most pedig bánt, hogy nem emlékszik rám. De, ez még kicsi kis bökkenő amellett, hogy – szerintem – ok nélkül bunkó.
- Sajnálom, ha bunkó voltam. – ül le mellém a hideg lépcsőre. Elcsodálkozik, hogy bírom ki, majd rápillant a fenekem alatt pihenő pulcsimra, amit a táskámba csempésztem a hideg időkre. Összehúzza magát. A tipikus, londoni időben, a hideg szellőkkel tarkított légkörben is csillognak szemei. Érthetetlen számomra, hogy lehet ilyen elbűvölő tekintete.

Kíváncsian nézek rá és várom, hogy folytassa. Látszólag gondolkozik, én eddig, megragadva az alkalmat visszacsempészem a telefonom a táskámba, és rá várva kémlelem a galambokat.

- Szóval.. – kezd bele kissé esetlenül. Abszolút nem tudja, mit mondjon, amit nem is csodálok. – én ezt nem akartam. Kicsit kezd elegem lenni a sok utasítástól, amit a menedzsment ad és ezt többnek találtam már mindennél. Hisz hogy kényszeríthetnek bele olyanba, amit abszolút ellenzek? Ne érts félre, kedves lánynak tűnsz és szimpatikus vagy, de semmit sem tudok rólad. És ezek után várják el, hogy úgy tegyek, mintha szeretnélek. Pedig semmit, de tényleg semmit sem sejtek rólad. – szavai igazak voltak, hasonlóan éreztem én is. Mindössze azt nem tudom felfogni, miért nem emlékszik?
- Teljesen megértelek. – nézek fel a galambokról és terelem pillantásom a Trafalgar tér szökőkútjára. – Én is hasonlóan érzek. Persze, láttalak a tévében és az újságokban, de ezen kívül semmit sem tudok rólad. Kicsit meglepett, mikor olyan, hogy is fogalmazzak, szépen viselkedtél, de teljesen jogos volt. Nem hibáztatlak. – eresztek egy hideg mosolyt rá, amit viszonoz. Továbbra is feszültségteli körülöttünk a levegő, egyre jobban érezzük, mennyire muszáj is ez.

- Kezdjük újra! – dörzsöli össze tenyerét, tudatva: fázik. És nem csak Ő. London legnagyobb terén ahogy az idő szállt, úgy válik a hőmérséklet is hidegebbé. Nem értem hirtelen lelkesedését, így felhúzom a szemöldököm. – Zayn vagyok. – nyújtja kézfogásra a kezét. Arcán őszinte, széles mosoly jelenik meg, így én is magabiztosan mosolyodok el.
- Jade. – fogadom el kézfogásra invitálását.
- Nagyon szép lány vagy, Jade. – kezd bókolni. – Azt hiszem, egyszer láttalak táncolni, az volt életem legszebb pillanata. – mondja teljesen komolyan. Jelentőségteljesen a szemébe nézek, s próbálom nem elnevetni magam – sikertelenül. Mindketten iszonyú nevetésbe kezdünk a borzalmas bók után, még a körülöttünk járkálók is felfigyelnek ránk.

Pár perc után levegőhiány miatt abbahagyjuk. Hasamat fogva fújom ki a levegőt, így pihenve egy kicsit. Zayn elővesz kabátja zsebéből egy dobozt, kivesz belőle egy szál cigit és rágyújt. Picikét arrébb csusszanok. Utálom, ha valaki cigizik, meglehetősen undorító szokás. Az ember feleljen a saját egészségéért, hisz annyi külső tényező és más ember van, aki pusztít minket, magunk ne tegyük már ezt. Volt időm kigondolni az élet titkait, és ha az ember sokáig bántják, rájön, mennyire fontos, hogy Ő saját magát becsülje.

- Elmegyünk valamerre? Mondjuk, egy kávéra? – szakít ki gondolataimból, amit egyáltalán nem bánok. Van egy olyan érzésem, hogy nekem igenis szükségem van most erre, hogy változni tudjak. Amíg Zayn-nel töltöm az időm, nem gondolok másra, a múltra sem.
- Persze. –ugrok fel egyszerre. Az alattam eddig pihent pulcsit belegyűröm a táskámba és közvetlenül a híres énekes mellett kelek útra. Meglep, hogy nem ismerik meg, bár fején kapucni van, és lehajtott fejjel szeli át az utcákat, akkor is érdekes.

Az út felénél elkezdi mutatni az utat egy kis kávézó felé. Belépve megkönnyebbülten veszi le kapucniját, rámosolyog a pultosra, aki kedvesen fogadja. Csodálkozva foglalok helyet az egyik asztalnál, míg Zayn a pultossal társalog pár percig, aztán felém veszi az irányt.

- Mit szeretnél?
- Egy tejszínes cappuccino-t. Itt van ilyen? – kérdezem megszeppenve, mire felnevet.
- Természetesen. Az mindenhol van! – nevetve távozik, leadja a rendelést, és visszaérve leül velem szembe.

Arca kíváncsian fürkész engem, ahogy meredek a távolba.
- Tök jó, hogy újra kezdtük ezt az egészet. Így könnyebb lesz. – tekintetem egy pillanatra találkozik az övével.
- Igen, szerintem is. – eresztek egy hideg mosolyt.
- Mesélj magadról! Honnan jöttél? – kíváncsiskodik. Gondolkozom azon, hogy én is ugyanezeket a kérdéseket felteszem neki, de miért tennék úgy, mintha nem tudnám? A tánctársaimnak köszönhetően teljesen ismerem a One Direction-t és biztosra veszem, sokan, de nagyon sokan megölnének most.
- Oké. Manchester-ből jöttem, vagyis csak pár hónapja költöztem ide. De régóta bejártam, csak történtek dolgok, amiért úgy döntöttem, hogy ide jövök. – őszintén remélem, nem kérdez rá, mi történt.
- Ha szabad tudnom: mi történt? – ennyit a reményeimről. Furcsa lenne ismét elmesélni neki, hisz körülbelül már minden részletet elmondtam neki egyszer, nem értem, miért nem emlékszik. Amnéziás, vagy talán ennyire szürke kisegér lennék és elkönyvelt egy nyavalygós, önpusztító rajongónak?
- Nem szeretnék erről nagyon beszélni. Volt egy kapcsolatom, ami nem szép véget ért és ezért döntöttem úgy, hogy Londonba költözök. Meg aztán a munka is ide hívott. – mondatom első részére felkapja fejét, s mintha beugrott volna neki valami, idegesen tördeli kezét. Aztán, mintha misem történt volna, visszanéz az étlapra.
- Szerintem én eszek egy kis csokis kekszet is. Te nem kérsz? Nagyon finom. – kezdeti laza hangulata ismét feszélyezett lett, mint a boltban. Kezdem azt hinni, semmi értelme ennek. Három órája találkoztunk először, aztán összevesztünk, aztán beszélgettünk. Túl gyors ez nekem, hiába muszáj, akkor is. Igazán, de igazán szeretném tudni, miért lett ilyen feszélyezett, miért nem emlékszik rám.

Figyelmen kívül hagyva válaszát esek gondolkodóba. Mindig is izgattak az ilyesfajta dolgok, meglehetősen érdekfeszítő, miért nem emlékszik. Tudom, nem kéne ezen lovagolnom, mert miközben azt bizonygatom, nem érdekel sem Ő, sem a többi bandatag – ami igaz -, Zayn körül járnak a gondolataim. Félreértés ne essék, nem tetszik, semmi ilyen, mindössze érdekel: miért?

Néma csendben fogyasztom el a cappuccino-t, s mint egy jóllakott kisgyerek dőlök hátra. Az énekes még mindig a csokis kekszet majszolja, közben egyszer-kétszer beleiszik kávéjába. Szemei egyszer az ablakon kívül lévő világot vizsgálják, másszor az én arcomat.

- Hülye vagyok, hogy ebbe belementem. – szólalok meg hirtelen. Értelmetlenül mered rám. – Hogy is hittem, hogy ez menni fog?
- Nekem sem könnyebb. – motyogja két harapás között. Körmeimmel az üvegasztal lapját kopogtatom.

Lassan fél órája ülünk a kávézóba. Zayn egyfolytában eszik, vagy iszik, én kezdem érezni, direkt csinálja. Ha százszor, akkor egyszer sem kérdezi meg, kérek-e még valamit. Udvariasan felajánlja, hogy fizet. Viselkedését több szempontból is furcsának találom: amióta elmondtam, miért jöttem Londonba, folyton kitér a kérdéseim elől, ha rám néz, sajnálkozóan lebiggyeszti ajkait.
Lehet, hogy én vagyok ilyen jó viselkedés megfigyelő, de egyértelmű, hogy nem ilyen volt. Az agyam egyik része azt súgja, nem akarja ezt az egészet és véletlen folytán rájött, nem kedvel, a másik fele pedig értetlenül áll a dolgok előtt.

Az órára nézve egyre türelmetlenebb leszek. Nem szokásom az lenni. A tánccsapat többi tagjára gondolok. Mennyire örülnének most ők egy ilyen lehetőségnek. Szerintem majd’ kiugranának a bőrükből, annyira imádnák a helyzetet. De, ahogy említettem múltkor, ami egyeseknek álom, az másoknak rémálom.

Többször gondoltam már bele az eltelt napokon és röpke perceken, mi lesz, ha ez kiderül. Nekem is majd meg kell küzdenem a sok utálattal és végül idegösszeroppanásos állapotban ki kell állnom a nyilvánosság elé, bevallva: nem is szeretem Zayn-t? Szép jövő!

Már nem bírok sokat várni. Összeszedem a cuccaimat, a pénztárcámból előveszem a cappuccino árát, odacsúsztatom a velem szemben ülő fiúnak. Lassan állok fel, betolom a széket, a kávéspoharat elviszem a legközelebbi szemetesbe és indulok is ki. Vissza sem nézek, összehúzva magam a hidegtől keresem a legközelebbi buszmegállót. Mikor rájövök, egyhamar nem jön erre busz, veszek egy újságot, és buzgón kezdem nézni a taxisok telefonszámát. Elmerülve a pletykalapban észre sem veszem, hova keveredek, s mikor véletlenül nekimegyek egy idős hölgynek, bocsánatkérések közepette eszmélek fel.

Hátranézve látom, a kávézó utcájának másik felén vagyok. Keresem az ismerős arcot az ablak mellett, de nem találom. Elhessegetve gondolatát kelek útra. Most már elővigyázatosabban közlekedem.

Már az utca sarkán tartok, mikor valaki a nevemet kántálja. Meglepetten fordulok hátra, és szúrom ki a kapucnis énekest felém futni. Szinte úgy vágtat át a tömegen, abszolút nem figyelve merre s mikor lép, csak fut. Lefagyva állok az újsággal a kezemben, várva, mit is szeretne.

Mikor elém ér, térdeire támaszkodik. Levegővétele szapora. Felegyenesedik, kifújva magát. Azt hiszem, ezentúl sosem fogok majd tudni elmenni a szemei csillogása mellett. Ha tehetném, lefényképezném csak a szemét és a képet bámulnám nap, mint nap. Emlékeztet valakire a barna szempár, aki igen kedves volt nekem.

- Sajnálom Jade. – teszi fel kezét védekezően. – Én…

20 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon jó lett! :D Imádtam az egészet.:) De a vége.. ÁHH megfogok őrülni ebben az egy hétben amit várni kell rá.:/ De nem baj.:D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog mondani neki Zayn. Mert szerintem eszébe jutottak a dolgok.:) Legalábbis remélem. :) Várom a kövit. Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, igyekeztem vele! A vége az úgy spontán jött, magam sem gondoltam, hogy függővég lesz ismét, de ahogy írtam, úgy alakult. Nagyon jó, hogy kíváncsi vagy, hisz ez volt a cél a végével :) Lehet, hogy eszébe jutott pár dolog, de az is lehet, hogy nem.
      Igyekszem a következővel, köszönöm, hogy írtál!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Drága Diana!

    Fenomenális lett a rész meg is értem miért tetszik neked. Nagyon örülök neki, hogy Jadet megmerte mondani neki az igazat, mert szerintem nem sokkan tudták volna kimondani.
    A cigis résznél teljesen egyet értettem Jadel, én kifejezetten utálom a cigaretta füstöt, sajnálom azokat az emberekket akik ezzel károsítják magukat és az emberiséget és persze a természetett. Biztosra veszem, hogy Zayn felismerte Jadet és tudja a múltját. Imádom a függővégeket de ezt nagyon nehéz lesz kivárni úgy, hogy most haragszok rád :P
    Imádtam a részt! Jó hetet kívánók és jegyeket!

    Puszillak Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Sophie!
      Jaj, nagyon-nagyon szépen köszönöm, igazán aranyos ez tőled! Általában sosem vagyok elégedett a munkámmal, de most kicsit úgy éreztem, végre sikerült valami jót is írnom. Jade lehet hogy csendes, de az igazat azt megmondja. Az Ő karakterével kapcsolatban egyre több mindent fogtok majd megtudni.
      Sajnos nálunk van, aki a családban cigizik, én utálom. Nem értem, miért élvezet szívni, még csak jó íze sincs – nem hazudok, próbáltam már – és káros is. Ennyit erről.
      Nem tudom, még hogy lesz, lehet, hogy Zayn mást szeretne mondani, nem? Inkább nem húzom az agyatokat, majd jövő szombaton kiderül!
      Gyorsan megy a hétköznap, bár nekem két szóbelim is lesz, az egyik nagyon komoly biológiából, így lesz mit tanulnom.
      Köszönöm, neked is jó hetet és annál jobb jegyeket!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Drága névrokonom!

    Ezt most direkt csinálod? Direkt kínzol? Megfogok halni szombatig a kíváncsiságtól! Miért teszed ezt velem? Miééért? Már nagyon várom a következőt, szóval siessen az a szombat! Remélem Zayn valami értelmeset nyög ki...
    Szóval megint egy csodálatosat alkottál és csak így tovább!

    xoxo Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága névrokon!

      Félek bevallani, de igen, direkt csinálom. Bár azt remélem, nem haltok meg, mert akkor ki fogja elolvasni a következő részt? :D Én is várom már a jövő szombatot, más okból is, de alig várom már, hogy hozhassam a következőt. Zayn az Zayn. Értelmes nem igazán jön ki a száján..
      Köszönöm szépen, viszont kívánom neked, hisz te is csodásan írsz!
      Love, Diana

      Törlés
  4. Szia! :)
    Egyszrűen elkápráztatott ez a rész teljes mértékig , mondjuk nem mintha az előzők nem ezt a hatás érték volna el , de mindegy . Nagyon jó vol és az az igazság hogy egy kicsit haragszom is rád mert egyfelől én csak írígyelni tudlak hogy iylen jól írsz másrészt hogy pont itt kellet befejezni a részt .... Nagyon tetszett és ez a lényeg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm a szép szavakat, igazán sokat jelentenek! Mindig igyekszem a szívem-lelkem beleadni egy részbe, ennél a fejezetnél pedig a megszokottnál is jobban igyekeztem. Nem kell irigyelni, én például szinte csak az írásban vagyok jó – vagy ha az állandó jókedv is képességnek számít, akkor abban is -, de te biztos sokkal több mindenben!
      Igyekszem a következő fejezettel, s remélem, az is felkelti majd ennyire az érdeklődéseteket!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Hi, Shawty ♥!

    Egyetértek az előttem szólókkal: miért kell itt abbahagyni?! :O A fene azt a függővéges eget, aztat :P! :) Most várhatunk szombatig...addig megesz minket, olvasókat az ideg :D :$ Imádtam, mint mindig :) Zayn nekem így is úgy is bejön, mindegy, hogy bunkó vagy kedves :$ :D De ezt elvetve egy kis időre, Jade pártját is fogom :) Zayn furcsán viselkedik, pedig ismerik egymást...Jade állítása szerint :$ Remélem, mielőbb megoldódnak a nézeteltérések :DD

    Tűkön ülve várom a folytatást, itt is és a One Love-n is ♥ :) Nálam elvileg ma lesz folytatás a SWM-n, de ez még homályos kilátás :P :DD Legyen szép hétvégéd, heted és erőben gazdag túlélést a sulihoz ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥

      Tudod, muszáj valamivel tartani az érdeklődést, különben mire lenne jó ez az egész? ;) Viccet félretéve, nem volt betervezve, csak úgy jött, hogy nekem ismét függővég kell. Azért te sem panaszkodhatsz a függővégek esetében, hisz neked is megy az ilyenek írása.
      Zayn mindenhogy helyes és áá – bocsi, pillanatnyi kitörés. Reményeim szerint ki fog derülni, Zayn miért volt ilyen furcsa Jade-el, és hát, amint említettem, szerintem nem várt dolog lesz.

      Igyekszem a folytatással, itt is és a másik blogon is! Már olvastam nálad a részt, ha itt válaszolok a kommentekre, megyek hozzád :D
      Szép hetet, jó jegyeket, kellemes napokat neked is!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Szia drága Diana! :)
    Nagyon köszönöm hogy irtal chatben a blogomra és annyit hozzáfűznék még, hogy szívesen a kommentet, és hidd el, én csak az igazat írtam le! ;)

    Ez a rész is iszonyatosan fantasztikusan fenomenális lett! <3 De a végéért haragszom kicsit..
    De ugye tisztában vagy vele, hogy azzal, hogy itt abbahagytad több gyilkosságot is elkövettél..?! :'DD Á nem fogom kibírni jövő szombatig, nem tudsz előbb részt hozni?? *kiskutyaszemek, méghozzá olyan Harry-s, ha érted mire gondolok ;D*
    Csak találgatni tudok mit akarhat Zayn mondani Jadenek, és ez nem jó, mert nem tudom eltaláltam e vagy sem. :$$
    Siess a következő résszel ahogy csak tudsz kérlek! *-*
    Sok erot és kitartást a sulihoz! <3<3
    Puszi: Little Zsoo <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága!
      Ugyan nincs mit, én köszönöm ismét, hogy írtál nekem! Igyekszem a blogodra írni majd valamit, mindenképpen fűzök majd megjegyzést, hisz már elolvastam.

      Remélem, nem visznek börtönbe, utálom a bezártságot. Az megteszi, ha bocsánatot kérek mindenkitől, akit legyilkoltam? :D Értem, értem, bár nálam még mindig a Cupcake Harry viszi a pálmát.
      Sajnos nem fog összejönni előbb az új fejezet, mind szombat, de igyekszem kárpótolni mindenkit.
      Akkor teljesült a célom, mert remélem, kevesen sejtitek mit akar mondani, és ha sejtitek is, akkor is ki lesz az még bővítve!
      Igyekszem sietni!
      Neked is sok erőt, nekem kelleni fog: hétfőn biológia szóbeli, pénteken elbeszélgetés. Hajrá nekem!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Szia drága Diana ♥

    Megint késtem :I Sajnálom. Szóval nekem egyre szimpatikusabb Zayn, tetszik, hogy titokzatos és Jade személyiségéből is egyre többet ismerünk meg ;) Eszméletlen jól írsz, mindig teljesen beletudom élni magamat! De a vége... *o* Ez komoly?? Annyira kíváncsivá tettél - bár tudom ez volt a cél - remélem a következ részt ezért hamar fogod hozni :P

    Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi gond, én is késve válaszolok a megjegyzésedre, így megértelek. Örülök, hogy tetszett és hogy Zayn szimpatikus. Jade összetett karakter, aki változik az idők folyamán, de neki is van egy végtelenül vidám oldala a csendes lány mellett. A vége teljesen komoly, és hogy boldogítsalak, hamarosan szombat, ami új részt jelent!
      Hamar fogom hozni!
      Love, Diana

      Törlés
  8. Úristeeeeen eszméletlen jo a blog a történet ahogyan írsz egyszerűn minden!!!!:) *_* már nagyon várom a kövi részt(már most függő lettem) Mikor lesz új rész?:O xd
    By: Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Szombaton érkezik a következő rész és igyekszem fokozni a függőségeket vele.
      Love, Diana

      Törlés
  9. Drága Diana!

    Jaj,már megint ez a függővég.nem szeretem..:D A rész megint fenomenálisra sikeredett.:) Nagyon tetszett. Az nekem is rejtély,hogy,hogy-hogy nem emlékszik Zayn Jade-re? De remélem mikor elmondta Jade,hogy miért költözött Londonba,akkor Zayn rájött,hogy ismeri. Azt kell,hogy mondjam az elején jó fej volt,de ahogy a kávézóba értek és kérdéseket tett fel Jade-nek,egyre furább és bunkó lett. De nem értem,miért változott meg hirtelen. Hány arca van Zayn-ek? Mert idáig megmutatta a bunkó stílusát és az érzelmeset is,van még több is neki? De nekem tetszett mind2 arca.:D Alig várom,hogy a perverz arcát is bevesse,de szerintem erre még várnunk kell.:D Őszintén megvallva,fogalmam sincs,hogy mit akarhat Zayn mondani,reménykedek benne,hogy azt mondja ismeri,de tuti,hogy ez nem fog megtörténni.. Már alig várom a folytatást!

    xoxo Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A függővég nekem sem a kedvencem, főleg, ha olyan blogba írják, amit olvasok, így átérzem a helyzeted. Köszönöm szépen. A Zayn-el kapcsolatos dolgok a rejtély kategóriába tartoznak, de ahogy halad az idő és jönnek a fejezetek, egyre több minden derül ki. Sok-sok arca van Zayn-nek, ez még csak kettő, amit megismerhettetek és lesz még! Perverz arc, hát igen :D A célom volt, hogy elbizonytalanítsalak titeket, ezek szerint sikerült is!
      Majd szombaton kiderül, mi történik, remélem, várjátok már a részt!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Kedves Diana!
    Nagyon izgalmas lett a rész. Nagyon-nagyon tetszett.
    Várom a következőt, hogy mi sül ki a randi végére...
    Sok sikert!
    Puszi:XDXDXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett!
      Köszönöm, igyekszem!
      Love, Diana

      Törlés