2013. február 16.

Chapter 04. - I'm Zayn!

Kedves olvasók!
El sem tudom ismét mondani, mennyire köszönöm a megjegyzéseket és a kritikákat, észrevételeket egyaránt! A díjakról pedig ne is beszéljünk! Nektek ajánlanám most ezt a részt, ami ugyan rövidebb lett, mint a megszokottak - vagy csak nekem tűnik annak? -, de feltűnik benne Zayn, és kiderül, hogy is reagál majd erre. A fejezethez a Give Me Love című, Ed Sheeran dalt választottam. Hogy miért? Szerintem nincs olyan dal, ami erre a fejezetre illene és mivel ezt hallgattam írás közben, ennek a hatása érződik számomra. Nem mellesleg gyönyörű szövege van! Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindenkinek a támogatást, remélem, ez is tetszeni fog, hisz a következőkben megérkezik a többi bandatag is, és hivatalosan is kezdetét veszi a One Direction-ben sűrű Be Alright! Apropó, milyen hetetek volt? Nekem rettentő fárasztó és hosszú, szerencse, hogy befejeztem ezt a fejezetet, mert különben nem lett volna erőm feltenni.
Love, Diana


Give Me Love
’Give a little time to me, I’ll burn this out. – dúdolom a sorokat, s nyelem el az utolsó szót. Fájdalmas ilyen dalt dúdolni. Olyat, amelyben minden szónak súlya van, amely emlékeztet valakire. És ez, az amúgy is gyönyörű és számomra jelentéssel bíró dal a hatalmas irodában ülve még jobban kihangsúlyozza, mennyire egyedül vagyok. A számomra két nappal ezelőtt ismerté vált helyiség hideg légkört sugároz. Vacogva húzom össze a pulcsimat, abban reménykedve, azért fűtenek. Fél óra: ennyi ideje ülök a kényelmetlen székben, egyedül. Január 9. Életem talán egyik legrosszabb napja, túlzás nélkül.

Sokan hinnék, hogy a One Direction egyik énekeseként az ember időben érkezik. Hisz, a név kötelez. Azonban ez korántsem így van. Bárcsak így lenne, akkor legalább nem kéne vacogva várnom Zayn Malik-ot.
Lányok millióinak – s szerintem eme lányoknak felét ismerem is – álma, hogy akár egy percre is, de közös levegőt szívhassanak valamelyik bandataggal. A Directionerek név számukra talán egy életforma, amely (figyelve rengeteg közösségi oldalt) sokszor fajul betegessé. Félreértés ne essék, kedvelem a rajongókat, és meglep, mikor egy-két nekem szánt Twitter fiókkal találom szembe magam, de a kivétel erősíti a szabályt. Persze, Ők sem őrültek, de néha van egy érzésem, miszerint mégis azok.

Forró tea, forró fürdő, szomorú dalok – erre vágyom most. Ahhoz képest, milyen gazdag és befolyásos a menedzser, ma valahogy mégis elfelejtette bekapcsoltatni a fűtést. Vagy az én lelkem ilyen hideg? Kizárt dolog! Azt hiszem..

Lopva pillantok telefonom órájára, amely röpke fél óra eltelését jelezte ismét. Körmeimmel a szék karfáján kopogtatva szinte minden egyes másodperc lepörgése megjelenik lelki szemeim előtt. Elhatározom, ha most nem jön valaki, felkelek és elmegyek.
Tervem meg is valósítható, hisz percekkel később sem akar nyílni az iroda ajtaja. Összeszedve a táskám felpattanok, majd az ajtó felé veszem az irányt. Mielőtt kinyithatnám, valaki megelőz, s kis híján arcon csap a nyílászáróval.
Az előttem álló fiúban a nagy és híres Zayn Malik-ot vélem felfedezni. Külseje, mint mindig, kifogástalan. Arca dühöt tükröz, szemén tisztán látszódik, nem emlékszik rám. Hogy is várhatnám el, hogy emlékezzen? Túl kicsi és jelentéktelen vagyok ahhoz.

- Zayn vagyok. – jelenti ki flegmán, olyan ’tudja, hogy ki vagyok, akkor meg miért mutatkozok be?’ hangszínnel.
- Jade. – udvarias akarok lenni, így felé nyújtom a kezem, aztán vissza is teszem a pulcsim zsebébe. Kézfogásra invitálásomat nem fogadja el, ami nem esik jól, de nem tehetek semmit.
- Nem értem a menedzser ötletét. Azt sem tudom ki vagy, de rá akar sózni a nyakamra. – trappolva halad el mellettem, kezd sétába a hatalmas üvegablak előtt. Pár másodpercet elidőzök a csodás kilátáson, s mikor nem London zajos életét figyelem, a híres fiún akad meg tekintetem. Meg kell hagyni, helyes srác.
- Bármennyire is fura, én ismerlek. - jelentem ki, ami esetlenül hangzik. Ki ne ismerné? Hülyének fog nézni, amit nem szeretnék.
- Gondoltam. – szinte dobálja hozzám a szavakat, mintha tényleg egy jelentéktelen senkivel beszélne.

Ez a gond velem. Nem merek kiállni magamért, sem a férfiakkal, sem a nőkkel szemben. Gyenge vagyok, mindig is az voltam. S most, hogy nem épp jó tapasztalataim is vannak a párkapcsolatok terén, egyre elúszik az önbizalmam. Régen a barátaimmal jártunk ide-oda, nevettünk, és voltak céljaim. Ott volt az álmom, hogy táncos legyek, ami valamelyest meg is valósult. Ott volt az egyetem, amire aztán nem sok pénzem maradt, és mivel hirtelen határoztam el, hogy ide, Londonba költözöm, időm sem volt beadni a jelentkezésemet sehova. De ahogy mondani szokás, a remény hal meg utoljára – bennem pedig tisztán és céltudatosan él a remény. Mindössze meg kéne tanulnom felvállalni azt, aki vagyok és kiállni az igazamért.

Zayn lazán helyet foglal a hatalmas széken, én követve példáját visszaülök oda, ahol pár perccel ezelőtt szívtam a levegőt. Néma csönd uralkodik az irodában, egészen addig, amíg meg nem érkezik a menedzser. Látva, mindketten megérkeztünk, mosoly terült szét az arcán. Várom a pillanatot, mikor pattan fel Malik a székből és adja át a helyet a menedzsernek – soha! Láss csodát, még a nagy, a fejes menedzser áll és a szupersztár ül. Hát persze, hisz tulajdonképpen Ő és a bandatagok szerzik a pénzt ebben a bonyolult és összetett gépezetben. Nem is értem, miért lepődtem meg.

- Szóval, az új gerlepár. – sunyin mosolyog ismét, bennem éleződni kezd az utálat ellene. – Jade – néz felém -, Ő itt Zayn. Zayn, Ő itt Jade. – mutogat kettőnk között. Érzem, hogy ezt meg fogom bánni.
- Ja, már bemutatkoztunk. – néz rám csillogó barna szemeivel a híres énekes. Összehúzom magam.
- Tudják, miért vannak itt. A terv szerint legkésőbb két hét múlva nyilvánosságra hozzuk ezt a kapcsolatot – kapcsolat? Ez enyhén nevetséges kifejezés. Mertem hinni, hogy Zayn esetleg kedves lesz velem, megkönnyítve ezzel a tényt, hogy beleharcoltak ismét valamibe. -, de addig is bujkálniuk kell. Természetesen a kézfogás kötelező, és már találtunk is valakit, aki előszeretettel készít majd magukról homályos képeket. Ezeket felhasználva adjuk ki az utasításokat az újságoknak, majd mikor az egész világ lázban lesz, nyilvánosan is együtt lesznek. Érthető voltam? – normális esetben elvesznék a szavaiban, hisz a sok mondat elsőre összefüggéstelennek tűnik, de most, ebben a szent pillanatban értettem.

Rájöttem, mennyire kihasználnak ezzel. Rájöttem, hogy olyan dologba mentem bele vakon, amely előre láthatólag mindössze rossz véleményt fog hozni. Persze, állítottam, hogy túl szeretnék lépni a múlton, de ha ilyen áron, akkor inkább nem. Nem fogom elviselni még egyszer, hogy valaki lekezeljen. De már nem futhatok el. Viselnem kell tetteim következményét, meg kell tanulnom elviselni az életet. Nem futhatok végig minden országon azért, mert épp rosszul döntöttem.

- Ma délután elmegyek vásárolni, szóval Jade, jönnél velem? – kérdezi Zayn, egyáltalán nem kedvesen. Ő is tudja, mennyire ránk van erőltetve, de emellett nagy a nyomás is. Mert ha most rosszul teszünk valamit, nekem úszott az állásom, Ő pedig örök rosszfiú marad.
- Megyek. – válaszolom.

A menedzser arcára ismét mosoly terül szét. Vállamra teszem a táskám, s Zayn-től messze baktatok ki az irodából. Udvariasan előre enged, kinyitja az ajtót, de látom, mennyire utálja ezt, már most. Csalódott vagyok. Nem ilyennek ismertem Őt.

Úgy, mintha nem is együtt lennénk, tévedünk be London egyik kis üzletébe. A chips, a csoki és egy üveg ásványvíz mellett elmaradhatatlan a cigi is. Szerencsétlenségemre nincs kapucnim, de mentségemre szóljon, a híresnek van. Kicsit sem hiszem, hogy bujkálnom kéne. Az az Ő feladata.

Kezembe veszek egy üveg ásványvizet, s mint aki külön életet él, követem Zayn-t a pénztárhoz. Lelkesen keresem a táskámban megbújó pénztárcámat, amikor nem várt ajánlatot kapok.

- Hagyd, én fizetek. – teszi kezét az enyémre. Kellemes érzés fog el érintésétől. Belül megrázva magam térek vissza a valóságba.
- Nem szorulok a segítségedre. – próbálom utánozni egyedi, s flegma stílusát. – Bármennyire is érdekes, egy üveg ásványvízre még van pénzem. – azzal a mozdulattal az eladó kezébe nyomok egy fontot, és a visszajárót meg sem várva, dühösen távozok a boltból.

Ez mindennek a teteje! Ennyire ostobának, kihasználhatónak hisz? Lehet, hogy csendes vagyok, de ez nem azt jelenti, hogy nincsenek érzéseim.

Később lenyugodva, gondolkozva ülök le a Trafalgar térre. Nézem a galambokat, a sok-sok elhaladó turistát, a gyerekeket és az öreg néniket, akik önzetlenül etetik a madarakat. Megbontom az ásványvizet, nagyot kortyolok belőle, aztán előhalászom a telefonom a táskámból. Egy SMS érkezését jelzi. Barátnőm nevét meglátva akaratlanul is mosolyra húzódik a szám. Biztos vagyok benne, Ő nem elfogultan nézi ezt a dolgot, s sok helyzeten át tud majd segíteni.

’Na, hogy ment Mr. Tökéletesen nem tökéletes Malik-kal?’
Olvasva üzenetét rájövök, mennyire igaza van. Ezeket a srácokat tökéletesnek állítják be, pedig korántsem azok. A hírnév sajnos elvitte őket is, már ami eddig Zayn-ből lejött, az ezt tanúsítja.
Kedveltem őt. Elmondtam neki, mi történt velem, min mentem keresztül. Korántsem vártam, hogy ennyire megváltozik, rossz irányba. Ez az én saram is, tudom. Belementem. Ma jöttem rá, miért. Belementem, mert reménykedtem, hogy egy olyan srácot ismerhetek meg, aki értékes. Akinek nem csak a hírneve van, azáltal hogy sok mindent tud rólam, kiismer, és jól elleszünk. Ehelyett már ’küldetésem’ első napján megnehezíti dolgomat.

’Borzalmasan. Egy tuskó.’ – pötyögök vissza.
- Tényleg ennyire borzalmas lennék? – lélegzetvételem egy percre leáll. Esküszöm, ez az utóbbi pár nap mindössze bajt hozott rám, semmi mást.

Ismét felteszem magamnak a kérdést: Na Jade, most mit fogsz tenni? Gondolkozz!

24 megjegyzés:

  1. Drága Diana!

    Nagyon sajnálom, hogy borzalmas heted volt. Nekem is az volt, ha ez segít valamit.
    A rész az egyszerűen fenomenális, tökéletes. Hatalmasat csalódtam Zaynben az biztos, neveletlen tuskó. Perpillanat pedig büszke vagyok Jadere, fogalmam sincs miért de az vagyok.
    De hogy hogy nem emlékszik Zayn Jadre? Jóba voltak nem? Ajj olyan dühös vagyok :(

    Vár egy díjacska nálam! Ja, és ha szépen kérlek kiraksz a cserékhez? Én már kiraktalak (mind a két blogodat) :)

    Imádom az írásod, és imádlak téged mert kitaláltad ezt a történetet! Jó hetet kívánok és jegyeket! http://just-give-me.blogspot.hu/
    Puszillak, Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Sophie!
      Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásodat, ismét csak azt tudom mondani, rengeteget jelent!
      Sajnos borzalmas hetem volt, csak reménykedek benne, hogy a jövő hét jobb lesz, mind magánéletileg, mind az iskolában.
      Örülök, hogy tetszett a fejezet. Zayn igazából elég összetett karakter lesz, nem akarok sokat elárulni róla, de érdekes lesz őt kiismerni igazán. Jade-re tényleg nem vall ez a viselkedés, én, mint író szintén büszke vagyok rá, amiért így kiállt magáért.
      A későbbiekben kiderül, hogy is van ez valójában, és hogy miért nem emlékszik rá.

      Láttam, ki is tettem a díjat, nagyon szépen köszönöm! A cserékhez szintúgy kikerültél és írtam is hozzád.
      Nagyon szépen köszönöm, én is imádom a blogodat és téged is! :D
      Love, Diana

      Törlés
  2. Drága Névrokonom!
    Hát megjöttem volna. Már elolvastam akkor, mikor felraktad a részt, de akkor még csak telefonon voltam, így most végre sort kerítettem arra is, hogy írjak neked. Nos én Zaynt pofán basztam volna... Mentségemre szóljon ma elég harcias kedvembe vagyok, mivel Katie Boo-val már Nina Dobrevet is megakarjuk verni.:D Na jó nem akarok feleslegesen rizsázni. Megint lenyűgöztél! Fantasztikus rész lett, mint mindig!:)
    Pár perce jöttem géphez és mikor a blogra mentem felsikítottam. Bátyám elkönyvelt még idiótábbnak, de ő nem tudja milyen érzés, mikor az egyik kedvenc íród olvassa a blogod!:'D
    Köszönöm szépen a díjat!:)
    Ennyi lettem volna. Diana xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, névrokon!
      Örülök, hogy itt vagy. Zayn-t őszintén szólva én is megpofoztam volna – mentség, hogy nekem mindig harcias kedvem van :D Örülök, hogy tetszett a fejezet, sokat jelent!
      Engem nagyon meggyőztél már a prológussal is, aztán gondoltam kivárom az első fejezetet. Úgy éreztem, hiba lenne kihagyni ezt a blogot, így természetesen feliratkoztam :)
      Nincs mit, megérdemelted!
      Love, Diana

      Törlés
  3. hűha*-* annyira jól írsz, hogy az valami hihetetlen.:) Nagyon tetszik a stílusod és a szóhasználatod:) Imádom olvasni a blogod, mert ezáltal még nekem is javul az írásom ami nem jön rosszul, hisz ln is blogot vezetek. Annyira ügyes vagy, nagyon várom a következő részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, köszönöm, aranyos vagy, örülök, hogy tetszik! Én nem vagyok megelégedve a stílusommal, vagyis nem szeretem, de semmiképpen sem változtatnék rajta, hisz ez vagyok én. Feltétlenül benézek a blogodba, biztos nagyon ügyes vagy te is.
      Igyekszem sietni a következő fejezettel, ha minden igaz, szombat délután kerül fel az is.
      Love, Diana

      Törlés
  4. Kedves Diana!

    Először is szeretném megköszönni a fejlécet. Csodás lett. Most már tudom, hogy kihez fogok fordulni fejléc ügyben. :)

    A rész egyszerűen tökéletes. Nem gondoltam volna, hogy Zayn egyből ilyen lesz, de van benne valami jó is. Egész délután a gép előtt ültem, és azt vártam, hogy mikor rakod fel. :) Már várom a jövőhetet:D

    További szép hétvégét és jó hetet kívánok! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit, örömmel készítettem el, örülök, hogy tetszik! :)

      Köszönöm szépen, igazán jól esik ilyet olvasni. Zayn-nel kapcsolatban lesznek még meglepetések, ígérem. Mostanában délután teszem fel a fejezeteket, mert délelőtt még simítok rajtuk, megcsinálom a képeket hozzá, és csak délután van már időm felrakni.
      Igyekszem a következővel, és neked is szép hetet, sok-sok jó jegyet!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Hi, Shawty ♥!

    Elnézésed kérem, hogy ilyen későn írok, de egyszerűen minden kedvem és erőm lehúzza a fogfájás... :( Azt se tudom, mit csináljak vagy mit ne...el kell mennem a fogorvoshoz, ez a megoldás :")

    Imádtam ezt a fejezetet is, mint mindig ♥ :D Zayn karaktere számomra favorit, imádom, amikor ilyen bunkónak és beképzeltnek állítják be :DD Ezzel a fajta énjével kidomborodik Bradford BadBoi ♥ :D Kíváncsi leszek, hogy fogják kibírni egymással, bár szerintem Jade jól fogja majd bírni :) Reménykedem benne :D

    Tűkön ülve várom a folytatást itt is és a One Love-n is, a díjat pedig még egyszer köszönöm ♥ :DD
    Legyen további szép hétvégéd, heted és minden, ami kell! ;) ♥

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥
      Utálom a fogfájást, szerencsére én nem vagyok fogfájós, bár lehet, van abban is valami, hogy sokszor járok fogorvoshoz, mert apa vagy anya minden esetben elhurcol.

      Örülök, hogy tetszett, tudod, mennyire sokat jelent. Zayn karakterét én is imádom, szándékosan sem tudtam volna máshogy beállítani, de azért az álarc mögött neki is vannak érzései, méghozzá jó sok. Jade erős lány, majd csak kibírja :)

      Nincs mit köszönni, a One Love-ra már megírtam a folytatást, majd fel is rakom a jövő héten. Előre kívánok neked szép hetet és mindent, ami a túléléshez kell!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Szia egyre jobb részt író blogíró barátnőm! ♥

    Én nem csalódtam Zaynben, ugyanis majd az én blogomban is pont azt akarom kiformálni, hogy mit tesz velük a hírnév...semmi jót. Tudom most mindenki jöhet azzal hogy ők kedvesek, ami igaz, de valljuk be ember legyen a talpán aki ilyen siker után nem lesz beképzelt! Jadere büszke vagyok, csak megmondta a tutit! Valahogy mégis azt érzem, hogy Zayn kedves lesz és most csak azt az énjét mutatja ami csak egy állarc. És a vége...nagyon érdekes lett, nem tudom hogy fogom kibírni a következő részig :D de komolyan! Szóval minden tetszett, szerintem egyre jobb! ♥

    Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, blogíró barátnőm!♥
      Örülök, hogy más is ezen az állásponton van. Szeretném, ha belátnátok a tökéletesnek bemutatott életük mögé és tudnátok, mit tesz a hírnév. Teljesen igazad van, valószínűleg ekkora siker után engem is elvinne egy kicsit a hév, de próbálnák két lábbal a földön állni. Jade-re én is büszke vagyok. A sejtéseid jók, de lesznek még mellette dolgok, amik nehezítik a párosunk egymással való kapcsolatát. Majd csak kibírod valahogy, reméljük jó hét lesz a következő és igyekszem sietni is!
      Love, Diana

      Törlés
  7. Drága Diana!
    Hát, mit ne mondjak, ezzel a résszel rendesen rátetted a pontot az i betűre. Csatlakozom az előttem szólókhoz, egyszerűen imádtam! Gyönyörűen bánsz a szavakkal, minden egyes mondatot teljesen átadsz az olvasónak, én nagyon bele tudom élni magam Jade helyzetébe. Ahogy leírtad, hogy a lány milyen kétségeken megy keresztül, nagyon tetszettek.
    És Zayn... Hát Zayn, nem is tudom mit mondjak rá. Hiszen olyan oldalról közelítetted meg a jellemét, amire nem biztos, hogy a Directionerek szívesen gondolnak, de nekem ez nagyon tetszett! Én simán el tudom képzelni, hogy Zayn-nek van egy ilyen nagyon lekezelő, bunkó oldala is, de örültem, hogy valaki végre nem úgy mutatta be, hogy "milyen helyes, tökéletes". Jade reakciói pedig nagyon életszerűek voltak: persze, bevallom én se tudnék szerintem mit csinálni, ha egy szupersztár így beszélne/viselkedne velem, de nagyon jól megoldottad. Még amikor Zayn egy ici-picit is udvarias lett volna, Jade már azt is rossz néven vette, de nagyon jól jött ki az egész. Nekem nagyon-nagyon tetszik, ahogy a srác karakterét megformálod, mert teljesen más, mint amit ő valóságban a Directionereknek mutat, de sokkal életszerűbb.
    Egy szó, mint száz: imádtam minden egyes sorát!
    Induljon jól a heted, jó jegyeket, szép napokat! :)
    Love,
    Soph Palmer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Húha, először is köszönöm a véleményed! Örülök, hogy bele tudod élni magad, mert ez nagy célom és szeretném, ha minden olvasóm egy más világot ismerne meg, ahol nem tökéletes minden, és a hibáiból tanul az ember. Hisz, a való életben is így van, nemde?
      Zayn jellemével ismét valami mást szerettem volna. Én – bármennyire is érdekes is – el tudom képzelni, hogy néha ilyen, bár nehéz, de kinézem belőle. Zayn sem tökéletes, neki is vannak hibái, csakúgy, mint minden más embernek. Jade reakcióit próbáltam minél élethűbben ábrázolni, ami nehezen ment, de csak sikerült. Örülök, hogy tetszik a srác karaktere, mert nekem is bejön. Sosem akartam Őt tökéletesnek beállítani, ebben a blogban meg pláne nem. Hisz, szerintem ez egy olyan történet, amelyben korántsem tökéletes minden.
      Köszönöm a véleményedet, neked is szép hetet és jó jegyeket!
      Love, Diana

      Törlés
  8. Drága Diana!

    Fantasztikus lett ez a rész.Az eleje óta figyelemmel követem blogodat és már annyiszor írtam és még fogom és még most is írom,hogy még mindig imádom.:)♥ Szerintem egyáltalán nem lett rövid..Zayn stílusa nem tetszik,tényleg egy bunkó,de tudom,hogy ez csak a külső.. Külsőleg egy rossz fiús kinézetű fiatalembert látunk,de ha jobban megfigyeljük,akkor majd megfogjuk látni a belsőt,az értékes dolgot,ami a szíve mélyén lapul.:) De Jade jó tette,hogy leteremtette Zayn,ez már kellett neki,talán észhez is térítette.Talán.:D Nagyon érdekesen hagytad abba,felkeltetted az érdeklődésemet,kíváncsi vagyok,hogy ebből,hogy fog kijönni Jade,de hát úgyis látta Zayn,hogy mit írt barátnőjének,szóval ne számítsunk semmi jóra..:) Már alig várom a folytatást! :)

    Addig is jó hetet,sok jó jegyet kívánok! :) xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat és hogy az elejétől kezdve követed a blogot és ezzel támogatsz. Teljesen jól fogalmaztál Zayn-nel kapcsolatban, csakhogy az élet nem mindig adja meg a lehetőséget, hogy igazán megismerjünk valakit. Valakinek egyszer ki kell őket osztani, ha nincs más, majd Jade megteszi :D
      A folytatás legyen titok, lesznek még dolgok, amik tarkítják Jade és Zayn kapcsolatát.

      Neked is jó hetet és sok-sok jó jegyet!
      Love, Diana

      Törlés
  9. Szia! :))
    Csak most olvastam el a részeket egyben és meg kell, hogy mondjam nagyon tetszik! :)) De itt abba hagyni kész kínzás..:) Már nagyon várom a következő részt! :) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Kínozni szeretek, imádom a függővéget. Igyekszem a következővel és nem cserbenhagyni titeket!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Siess a következővel imádtam!:D

    VálaszTörlés
  11. Szia !
    Imádtam , és nagyon tetszet
    már nagyon vároma folytatást ,
    és hogy ebből hogy fog kimásznni Jade
    az még érdekes lesz !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett, igyekszem sietni. Hát igen, lesznek még itt érdekes dolgok..
      Love, Diana

      Törlés
  12. Kedves Diana!

    Ma találtam rá a blogodra és egyhuzamban az egészet elolvastam.
    És bátran kijelentem, hogy IMÁDOM! Gyönyörűen fogalmazol, választékosan, élvezet olvasni amit írsz! Lenyűgöző!
    A történet is nagyon különleges és érdekes, Jade elsőre szimpatikus lett nekem. Angie pedig olyan aranyos, mindenki egy ilyen jó barátnőre vágyik, mint Ő. :)
    Ez a Chris gyerek... hát... az elején durva volt. Nagyon durva, de olyan ... olyan... elképesztően jól le tudsz írni mindent, hogy nem találom rá a megfelelő szót!! Fenomenális, hogy az érzelmeket milyen átéléssel tudod papírra/bejegyzésbe (?!) vetni, hogy az ember annyira bele tudja magát élni! Én azt hittem, hogy benne vagyok a sztoriban, teljesen megfeledkeztem a valóságról..!
    Ez az ál-barátnős dolog pedig érdekes lesz, úgy vélem..
    Zayn egy tuskó - mint ahogy te is írtad - olyan tapintatlan egy pasi, hogy csak na! És szerinte milyen lehet Jade-nek?! Oké, neki is kellemetlen, meg nincs kedve hozzá, de az a minimum, hogy nem viselkedik Jade-el lekezelően!
    És a végével nagyon felcsigáztál, már nagyon izgulok mi lesz...!
    Így kérve-kérlek, hogy hozd a fejezetet amint csak tudod!!
    Fel is iratkoztam, egy percéről vagy mondtaáról sem akarok lemaradni ennek a csodálatos blognak!
    Csodállak, kedves Diana, hogy így tudsz írni! ♥

    Ha lesz kedved és időd, akkor benéznél a blogomba és mondanál róla véleményt? Nagyon fontos lenne, mindenki véleménye számít, a tapasztaltabb bloggereké meg főleg, amilyen te magad is vagy! ♥
    Elég ha csak az utlsó fejezetet olvasod el, ha csak annyi időd van, nekem az is tökéletesen megfelel, ha arról írsz!
    Előre is kösznönöm!♥

    És köszönöm, hogy írod ezt a blogot, ezt a szuper történetet, imádom ezt a blogot, az íróját meg pláne! ;)♥
    Sok puszi Neked!: •Little Zsoo• ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon-nagyon köszönöm, hogy írtál és tudod, hogy szól a mondás: ami késik, nem múlik!
      Örülök, hogy tetszik a blog, hisz ez a célom és szívvel-lélekkel csinálom, ezért is örülök, ha írtok és tetszik is.
      Jade szerintem egy szimpatikus karakter, csakúgy, mint Angel, aki a jó barátnő szerepét kapta.
      Az, hogy mi lesz terveim szerint ma délután kiderül, remélem, tetszeni fog majd az a rész is! És ahogy írtad, Zayn nem tudja, milyen Jade-nek, ezért nem is kéne ítélkeznie. Chris pedig..Ő egy külön eset.
      Igyekszem a fejezettel, remélem, az is tetszeni fog majd!

      Természetesen benézek, már vissza is írtam a cserekérésre, és el is olvastam az utolsó fejezetet, majd írok is, legkésőbb délután!♥

      Köszönöm a megjegyzésedet, igazán jól esett és nagyon-nagyon örülök, hogy tetszik a blog!
      Love, Diana

      Törlés