2013. január 20.

Prologue

Sziasztok!
Hihetetlen érzés, hogy még fel sem került semmi, de mégis van már tizenegy rendszeres olvasóm! Imádlak titeket és nagyon köszönöm, hogy bíztok bennem! Mielőtt azt hinnétek, bolond vagyok, amiért egy ilyen kaliberű történetet szeretnék írni, tisztázom, nem vagyok az. Az alapötlet tavaly óta a fejemben motoszkált, konkrétan azóta, mióta meghallottam Jasmine Villegas Didn't Mean It című dalát (ami egyébként csatolva is van a kép alatt). Ihletlöket volt, de időhiány ellenében elraktároztam. Féltem, mit szóltok majd hozzá, mert ez volt az egyik olyan blogom, amiről úgy gondoltam, különleges, de másrészt azért kíváncsi voltam, mit fogtok reagálni. Először írok prológust, hisz sem a Stole My Heart-on, sem a One Love-on nem volt. A szereplők sem - úgymond - valósághűek: a One Direction-ös fiúk karakterei ugyanolyan hülyék, de aki nézegetett, az látta, hogy Perrie a főszereplő, Jade legjobb barátnőjét formálja meg. És mint minden sztoriba, kell itt is egy negatív karakter: akiről sok fog majd még kiderülni. A prológus múlt időben van, de megírtam előre négy fejezetet, és ezeket jelen időben írtam, ami szintén egy kihívás volt, de szerintem ügyesen vettem az akadályokat. Nem hiszem, hogy tovább kéne jártatnom a számat, csak annyit még, hogy köszönöm nektek, hogy így bíztok bennem, és a fogadtatástól függ az első rész érkezése. Jó olvasást, pipákat, megjegyzéseket szívesen fogadok!
Love, Diana


Didn't Mean It
2012. november 10.
- Hagyj békén! – teljes erőmből toltam el magamtól őt, miközben folyton azt bizonygatta, nem gondolta komolyan, amiket mondott. Belefáradtam ebbe. Az örökös veszekedésbe, a félelembe, a folytonos üvöltözésbe. – Elmegyek! – csattantam fel. Ez volt az első eset, mikor kiálltam magamért – és jól tettem.
- Kizárt dolog! – hevesen kapta el a csuklómat és olyan erővel szorította meg azt, hogy éreztem, ahogy a vér pang az ereimben. Kecses mozdulattal csavart egy leheletnyit a testrészemen, de már az is rettenetesen fájt. Idegesen beletúrt hajába, majd olyan pillantást vetett rám, amivel ölni is lehetett volna.
A szívem a torkomban dobogott, remegtem a félelemtől, és alig láttam a könnyeimtől.
Nehezen ugyan, de kiszedtem magam kezei közül, s darabosan lépegettem hátra, minél messzebb tőle. Utáltam, amikor mérges. Általában egészen kis dolgokért kapta fel a vizet, de akkor nem lehetett megállítani. A lábaim hirtelen a földbe gyökereztek, úgy éreztem, mázsás súlyúak. Ott álltam a szoba közepén, arra várva, hogy ismét megüssön.

- Kérlek, ne bánts. – nyökögtem összerezzenve. Farkasszemet néztem vele és nem tudtam elmenni amellett, hogy ha tehette volna egy kést is megforgatott volna bennem. Keze hatalmasat csattant. Az arcomon.
Ijesztő gyorsasággal fordultam el előle, kezembe temetve a fejemet. Lökött egyet rajtam, s nekiestem a szoba végében lévő asztalnak. Sírva zuhantam össze. Hanyatt feküdve vártam az ajtó csattanását, ami mindig oly megkönnyebbülést adott számomra. Lassan feltápászkodtam, letöröltem a könnyeimet, s vele együtt a szemfestékemet. Szipogva rendeztem vissza a hajam az eredeti állapotába. Nem bírom ezt ki mégy egyszer! Hányszor elhatároztam már, hogy elmegyek, véget vetek ennek, de úgy érzem, ez most végleges. 
Utoljára ránéztem a még mindig dagadt és piros csuklómra. Újra előtört belőlem a sírás, emlékeim zuhatagként ugrottak be, másodpercről-másodpercre. Összetörtem. Lehetséges az, hogy ezek után is szeressem? A legegyszerűbbnek azt találtam, ha elfutok a válasz elől, s elmegyek.

29 megjegyzés:

  1. Te minden blogoddal kikészítesz, esküszöm, nem riasztasz el, inkább valami különlegeset, és csodásat alkotsz :) Nekem tetszett ez a kis bevezető, nagyon remélem gyorsan jön a következő rész. Na de akkor boncolgassuk azt:

    1.: Al alaptörténet valami eszméletlen, imádtam, minden kicsi szót! Hogy nem minden tökéletes, vannak hibák, és ilyesmi :) Imádtam!

    2.: A Prologue. Hát erről meg ne is beszéljünk! Hogy nem féltél beleírni mi történt a lánnyal, nekem ez tetszik. Bátran írtad meg, és nem hiába, mert imádtam! Mindent, amit leírtál, ettem minden egyes kicsi apró szót, mondatot!

    Komolyan mintha kritikát írtam volna, de így könnyebb volt kifejteni a véleményem, de ha egyszóval jellemezni akarok mindent, IMÁDTAM MINDENT! Diana, megint csodásat alkottál, remélem megelégeled most már ezt a sok felesleges csacsogást tőlem! xoxo Katie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      El sem tudod képzelni, mit jelent ez nekem. Mindig számíthatok rád és ez nagyon jó. Féltem ilyenbe belevágni, mert nem sok olyan történettel találkoztam, ami erőszakos cselekményekre épül és ahol ilyesfajta dolgok érték a főszereplőt. Így csak még jobban vigyorgok, hisz tetszik nektek és ez jó!

      Prológust még sosem írtam, de úgy éreztem, ezt nem lehet elkezdeni bevezető nélkül és láss csodát, működött is :D

      Nagyon-nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy mindig írsz, igazán szép dolog tőled!
      Köszönöm!
      Love, Diana

      Törlés
  2. Kedves Diana!
    Kicsit késő van már nálunk, és már telefonról írok még meg kell szoknom a magyar billentyűetet az iphoneon, de egy szó mint száz: már most imádom a történetet! Nagyon magával ragadóak a leírások, már alig várom az elkövetkező fejezeteket!! Köszönöm hogy kitetted a Justinos blogomat majd reggel ha bekapcsolom a gépem én is mindenképp kiteszlek.
    Love,
    Sophie Palmer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm! A leírások mindig is az erősségeim voltak, akár ötször-hatszor is újra tudnék írni egy nap akár valamit a szereplőknél, akár oldalt. A fejezetekkel már nem vagyok ennyire megelégedve, de sokat írok és szerintem sokat is fejlődtem.
      Ugyan, nincs mit, jó látni, hogy valaki ír Justin-ról blogot! I love him soo much!
      Love, Diana

      Törlés
  3. Kedves Diana!
    El se tudod hinni, hogy mennyire vártam már ezt a kis bevezetőt. Nem is tudom, hogy hogyan tudsz így írni. Káprázatos. Megérte, hogy feliratkoztam a blogodra, mert már tudtam, hogy nagyon jó lesz. Ugyan én még nem olvasom a Justinos történeted mert erre a blogra is csak tegnap találtam rá de hamarosan el fogom kezdeni. Remélem minél hamarabb tudod hozni az első részt. xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy vártad, én is vártam. Kíváncsi voltam a véleményetekre, és jól megleptetek! Még több öröm számomra, hogy még nem is volt fent semmi, de mégis sokan feliratkoztatok. A Justinos történetnél most van új rész, szívesen várlak ott is és remélem, az is tetszeni fog.
      Igyekszem az első résszel, valószínűleg jövő hét vége-közepe felé fog érkezni.
      Love, Diana

      Törlés
  4. Szia, egyetlen Diana-m ♥!

    Egyszerűen lenyűgözött ez a kis bevezető. A történet, a szereplők között kialakult helyzet, a történtek. Teljesen magával ragadott, de komolyan. Remélem, Jade (gondolom, ő róla van szó) mielőbb elmegy ennek a vadállatnak a közeléből. Az erőszak sosem vezet jóra, lásd: Harry megüti Alexát. Kíváncsian várom az első fejezetet, és biztos lehetsz abban, hogy itt is ugyanúgy kommentelni fogok majd.

    Ma lesz új fejezet a Stay with Me-ben, vagyis úgy tervezem, hogy ma felrakom. Sok sikert a sulihoz, szép hetet és jó jegyeket! ♥

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!♥

      Jaj, nagyon szépen köszönöm, tudod, mennyit számít a véleményed, annyira jó ilyet olvasni. Örülök, hogy az alap is tetszik, ettől féltem a legjobban. Igen, Jade-ről van szó és el fog menni. De az már más kérdés, tovább tud-e lépni rajta. Igazad van teljesen, az erőszak semmilyen esetben sem megoldás, nagyon jó példát hoztál fel.

      Alig várom az új fejezetet nálad is, én most raktam fel a One Love-ra. Neked is szép hetet és jó jegyeket!
      Love, Diana

      Törlés
  5. Szia!(:
    Tény, hogy az alapötlet az egész történet eredeti. Nagyon várom már a folytatást!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, reméltem, hogy egyedi lesz :) Igyekszem a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  6. Szia Diana!

    Egyszerűen ez a történet fantáziadús, soha életembe nem olvastam még ilyen blogot.Ahogy le írod, hogy mit érez, gondol az ember fantasztikus.Igaz még csak a prológus van fent de már most meg fogott a történet.Örülök annak, hogy ez nem egy egyszerű 1D fanfiction ami őszintén a csapból foly.Mindig is kerestem egy olyan blogot ami izgalmas és ötletes, úgy tűnik nem kell tovább keresnem ;)
    Nagyon jól írsz ami most már tény és való.Izgalommal várom az első részt.

    Kérlek elolvasnád a blogomat igaz még elégé az elején vagyok de remélem tetszik.Telefonról vagyok így nem tudom jól beileszteni de a profilomnál meg találod (Never endig dream) és kérlek írd a véleményed.Nagyon szépen köszönöm, és izgalommal várom az első fejezetett.

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, nagyon sokat jelent. Szerintem nem igazán vagyok jó az érzések leírásában, de ha szerintetek igen, annak nagyon örülök. Nekem már elegem van a sablonos 1D-s történetekből – azokból a ’fussunk össze az utcán’ vagy ’legyünk valamelyik fiú rokona’ dolgokból.

      Elolvastam a blogodat, mindjárt véleményezem is és köszönöm szépen, hogy írtál! Az első fejezettel igyekszem sietni.
      Love, Diana

      Törlés
  7. Imádom,egyszerűen csak imádom.
    Hamar hozd a kövit.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon-nagyon tetszik! Várom a következő részt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök és hamarosan hozom majd!
      Love, Diana

      Törlés
  9. Szia :)

    Szuper lett, és meglepődtem mikor az kiderült, hogy erőszak van a blogodban, mert az én blogomban pont most erőszakolták meg Ambert...szóval érdekes.
    A zenét nem ismertem, de nagyon megtetszett, különleges! Tetszik, hogy mindig tudsz újjat alkotni és mindegyik blogod különböző! Köszönöm szépen a kommentedet, nagyon jól esett!

    Puszi, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, én is pont most olvastam, engem is meglepett, pedig már decemberben megírtam ezt a prológust. Lehet, hogy a sors :D
      A zenét én tavaly ismertem meg és egyszerre megtetszett, bár az énekesnővel nem vagyok kibékülve, de nagyon jó dal. Igyekszem mindig újat alkotni, remélem, sikerül is. A komment pedig csak természetes, hisz te is mindig írsz, én pedig, ha nem leszek elhavazva ezentúl viszonozni fogom ezt!
      Love, Diana

      Törlés
  10. Már most imádom!♥ nagyon felkeltetted az érdeklődésemet evvel a prológussal..:D nagyon sajnálom szegény lányt,hogy miken kell keresztül mennie..:/ a zene tökéletes hozzá.:D istenem,de várom már a folytatást!:D xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon-nagyon szépen köszönöm – szerintem kicsit sokszor írtam le már ezt a szót, de úgy érzem, sosem elég belőle. Ugye a prológushoz csatolt dal énekesnője Jasmine Villegas is érintett a témában, hisz sajnos Ő is keresztülment ilyeneken és én mindenkit nagyon csodálok, aki ilyenből feláll. Igyekszem sietni a folytatással!
      Love, Diana

      Törlés
  11. Szia! :)

    Nos, engem már a kinézet is megfogott, egyszerűen annyira gyönyörű, vonzza az ember szemét!
    A Prológus pedig nagyon ötletes és eszméletlenül szépen fogalmazol! Várom, hogy mit hozol ki belőle!
    Puszi, Suzie x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      El sem hinnéd, milyen fejet vágtam, mikor elolvastam a kommentedet, hisz te vagy az egyik kedvenc bloggerem, és jaj, vágtam egy pofát :D
      Örülök, hogy a kinézet is tetszik és köszönöm a bókot, el sem hinnéd, mennyit jelent. Én is várom, mi sül ki belőle, de az előre megírt részek alapján remélem, azok is ugyanannyira tetszeni fognak.
      Love, Diana

      Törlés
  12. Kedves Diana!
    Nagyon jó lett a bevezetés.Nagyon örülök, hogy elkezdtél írni egy 1D-s blogot. A régit is olvastam, ezt is fogom. A kinézet pedig egyszerűen csodásan csodálatos!!:D Nagyon siess a kövivel, mert kiváncsi vagyok a folytatásra.
    Bogi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nos, köszönöm szépen! :) Régóta terveztem egy 1D-s blogot újra, de most adta úgy az időm, hogy neki is álljak és az epilógusig meg se álljak. Örülök, hogy a kinézet is tetszik, nem csináltam még soha ilyesmit. Igyekszem sietni a folytatással, annyit ígérek, hogy kicsit hosszabb lesz, mint a megszokottak, és jelen időben is lesz, ami ismét egy kihívás volt nekem.
      Love, Diana

      Törlés
  13. Szia Diana! :)
    Nagyon tetszik már most ez a történet is, pedig még csak a prológus van fent! :D Már nagyon várom az első részt, siess vele.:D Nagyon nagyon várom! :) És örülök, hogy ezt a blogodat az elejétől kezdve végig követhetem! :D Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon köszönöm, és igyekszem sietni az első résszel. És én is örülök, hogy ismét indíthatok és vezethetek egy blogot, ami remélhetőleg hosszú életű lesz és sok szép pillanatot megéltek mind ti, mind én! :D
      Love, Diana

      Törlés
  14. Szia Diana! :)
    Ez valami zseniális lett, komolyan! :) Imádom ahogy írsz, annyira beleélem magam. :) Remélem hamarosan fent lesz az első fejezet, mert már megöl a kíváncsiság, hogy mi lesz a folytatása! :)
    Rita xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, rettentő aranyos vagy! Holnap tervezem az első fejezet publikálását, remélem addig kibírjátok.
      Love, Diana

      Törlés
  15. Szia!:)
    Most találtam rá a blogodra és már most bátran kijelenthetem szerelmes vagyok!Fantasztikusan írsz végre nem az a sablon sztori,hanem van mondanivalója!Ez nagyon tetszik,folytasd tovább,Én pedig a részek olvasását amíg el nem fogy! :)
    Puszi,Vivi x

    VálaszTörlés